Entertainment alle pijlers

deel je ervaringen met Groupon

24-04-2012 13:02 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
gewoon uit nieuwsgierigheid wat hebben jullie via groupon aangeschaft en ondernomen/gekregen.

Hoe beviel het?

Ik zal zelf beginnen. heb via groupon regio rotterdam aangeschaft: (selectie)

een bon voor high tea bij franc nissen (goed bevallen)

een abonnement op zowel de viva als de vriendin

meerdere malen de fish spa (heerlijk die vissen)

2 maal uit eten geweest een maal bij de abrikoos (tapas) en een maal bij nasar (turks) allebei erg goed en lekker gegeten

een verwenarrangement bij dunya hamman, deze is wat minder goed bevallen in de zin van niet krijgen wat er op de groupon staat.

heb nog een paar massages tegoed en nog een keer sushi eten, een spray tan voor deze heerlijke lente

dus best wel wat goede ervaringen ben benieuwd naar die van jullie

groetjes Jumper1
Ik ga geregeld uit eten via Groupon, maar puntje bij paaltje, bij het afrekenen, betaal je eigenlijk net zoveel als dat je "gewoon" daar had gegeten. Komt door de drankjes, in mijn geval.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Heb al veel via groupon gedaan, vaak uit eten, taallessen, sauna, kanovaren, groene koffie etc. vrijwel alleen goede ervaringen gehad.

1 keer bon laten verlopen, eigen schuld, stom.

Vaak verlengen aanbieders hun actie -bijv restaurant- als het heel druk is met reserveringen.

Vond groupon in het begin wel veel leukere en specialere acties hadden toen ze er nog maar 1 per dag stuurden. Was de korting ook hoger. Nu sturen ze elke dag een hele lijst aan aanbiedingen.

Vond het wel shocking te horen dat de aanbieder nog eens 50% aan groupon moet betalen!!

Heb keer 3gangenmenu gehad incl. aperitief en koffie voor 12.50 en daar krijgt het restaurant dus slechts 6.25voor!
Ps kan dit topic niet beter in her geld-forum staan?
wist niet waar te plaatsen dus vond entertainment wel een leuke
Groupon krijgt 50% en zegt tegen de ondernemer dat ze de overige 50% van de belasting af kunnen trekken maar dit is lang niet altijd zo. Ik heb ook al veel verhalen gehoord van ondernemers die dus niet positief zijn.

Ik als klant ben altijd wel tevreden.
Ik ben afgelopen zomer via groupon op reis geweest. Alles super georganiseerd! Prima geregeld, netjes op tijd, alles volgens afspraak en zelfs een beetje meer! Ik was zeer tevreden!
gaaf dat je ook een reis aangedurfd hebt, ben daar zelf iets huiverig over, geen waarom maar dvd1 leuk dat je een zulke positieve ervaring hebt, waar ben je geweest?
Vandaag is er een deal voor de Hammam in Rotterdam Sharazad, iemand bekend met deze Hammam? Volgens mij is er wel eens een deal van deze Hammam geweest? Iemand die zijn ervaring wil delen?
Ik heb tot nu toe 3 dingen aangeschaft via Groupon. 1 keer kappersbehandeling bij kapper waar ik al vaker was geweest. 1 keer taalles, maar jammer genoeg niet genoeg gebruik van gemaakt. En 1 keer gaan karten met mijn vriend. Restaurant aanbiedingen doe ik nooit, dat vind ik toch meer spontaan dan ergens naar toe te moeten omdat je een bon hebt gekocht.
ik heb een paar keer meegedaan, heb wisselende ervaringen:

- een etentje, cadeau gedaan aan mijn moeder. Ging goed.

- mijn auto uitgebreid laten wassen. Was een mindere ervaring, het bedrijf zat op de een of andere manier niet te wachten op een groupon aanbieding, maar uiteindelijk hebben ze de auto wel mooi en schoon afgeleverd.

- een bon voor een schoonmaakbeurt in huis. Die wilde ik onlangs innen, maar het bedrijf bleek geen zaken meer te doen met Groupon. Via groupon wel mijn geld teruggekregen, nadat ik ze gemaild had.

- muggenschermen die binnen 4 weken geleverd zouden worden. we zijn nu ruim een maand verder en ik heb nog niets ontvangen, maar wel al betaald. Heb groupon een mail gestuurd, waarbij ik als antwoord kreeg dat het bedrijf het mss een beetje druk zou hebben en dat ik nog ruim een week moet wachten. Ik vraag mij af of ze het te druk hebben, aangezien ik die aanbieding deze week ook weer zag staan.

Ik weet niet of ik in de toekomst nog gebruik ga maken vd aanbiedingen, ik wil me eigenlijk afmelden maar ben te nieuwsgierig naar de acties..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven