Entertainment
alle pijlers
Derek Ogilvy
donderdag 1 mei 2008 om 22:26
Ik ben nu zijn 2e show aan het kijken en ik moet zeggen dat ik het toch wel bijzonder vind. Normaal gesproken vind ik dit soort programma's onzin, bijv. char. Veel van dit soort 'paranormale' mensen gebruiken bepaalde technieken om informatie uit mensen te trekken, maar Derek Ogilvy kan ik daar niet op betrappen.
Ik vind het toch wel heel speciaal. Wat vinden jullie van hem?
Ik vind het toch wel heel speciaal. Wat vinden jullie van hem?
vrijdag 20 juni 2008 om 01:05
Kan hij niet door een muur lopen.... shit... dan ga ik zeker niet.
Vandaag heb ik de babyfluistershow eens geobserveerd. Nou dat was ook opmerkelijk.
"loopt uw kind vaak naakt rond?"
"heeft hij problemen met eten/slapen/in bad gaan?"
En natuurlijk "de baby zegt dat de ouders een slechte seksuele relatie hebben... en dan .... heel frappant..... moeder heeft geen zin...."
Vandaag heb ik de babyfluistershow eens geobserveerd. Nou dat was ook opmerkelijk.
"loopt uw kind vaak naakt rond?"
"heeft hij problemen met eten/slapen/in bad gaan?"
En natuurlijk "de baby zegt dat de ouders een slechte seksuele relatie hebben... en dan .... heel frappant..... moeder heeft geen zin...."
zaterdag 21 juni 2008 om 08:31
Ben hier nog niet zo lang en ik vind het een leuk onderwerp. Ook interessant om alle voors en tegens te lezen. Ik moet vreselijk lachen om Meds venijnige reacties iedere keer en kan het niet laten, mijn fantasie slaat op hol: ik zie Meds ooit zelf geest worden en dan als poltergeist DO het leven zuur maken. En niet toegeven dat ze geest is hoor, echt niet - bewijs het maar eens zou ze roepen! Sorry hoor Meds dit is niet als aanval bedoelt hoor gewoon als grapje
zondag 22 juni 2008 om 00:53
O Edwin reken maar dat ik kom spoken, maar ik heb wel wat meer te vertellen dan prietpraat als: hij had ooit een kras op zijn voorruit, of zij heeft een lampje op de t.v. en zij heeft haar poes geschoren.
Dingen die een geest minimaal zou moeten doorgeven aan een medium:
1. Waaruit bestond het ontvangstcomité na aankomst in het hiernamaals?
2. Bestaat God
3. heb je je organen nog nodig (met het oog op het donorschap)
4. en ben je sterfelijk in het hiernamaals?
5. spreek een plek af waar je elkaar weer ontmoet als de laatste levenden van de familie ook dood zijn.
6. Waar is Maddy McCann/ Natalee Holloway
Dingen die een geest minimaal zou moeten doorgeven aan een medium:
1. Waaruit bestond het ontvangstcomité na aankomst in het hiernamaals?
2. Bestaat God
3. heb je je organen nog nodig (met het oog op het donorschap)
4. en ben je sterfelijk in het hiernamaals?
5. spreek een plek af waar je elkaar weer ontmoet als de laatste levenden van de familie ook dood zijn.
6. Waar is Maddy McCann/ Natalee Holloway
maandag 23 juni 2008 om 01:19
Ja Eddie, maar dat is het probleem volgens die media brallen die geesten alleen maar vervelende letterspelletjes (is it an a or is there een a or e or d in it?) of ze hebben het over prietpraat (DO) of ze googelen informatie (Robert v.d Broeke) Bovendien heb ik nog nooit een medium gezien of gesproken die de geesten eens goed aan de tand voelt. ("en meneer Bundy, ben u nog gestraft voor uw daden in het hiernamaals, of was de doodstraf voldoende?") Nee de media stellen helemaal geen vragen, en de toehoorders zijn ook al niet kritisch, die zijn blij met een "hij is nu gelukkig"
Kortom als er al geesten zijn, zijn ze in ieder geval nog nooit in contact geweest met bovengenoemde media
Kortom als er al geesten zijn, zijn ze in ieder geval nog nooit in contact geweest met bovengenoemde media
maandag 23 juni 2008 om 07:56
Nou dan zit er niks anders voor je op Meds, dan dit lijstje aan iemand te geven die bereid is deze vragen uit te zoeken aan gene zijde, als haar/zijn tijd daar is. En vervolgens naar DO of een ander medium te gaan en de antwoorden via dat medium aan jou door te geven. Moet je wel even van tevoren afspreken met die persoon welk medium hij/zij gaat 'bezoeken'.
maandag 23 juni 2008 om 14:12
Gisteren even langs de Babyfluisteraar gezapt. Dit keer over een kind wat panisch werd als ie onder douche moest en niet wilde gaan slapen.
Kind was 2
Diagnose DO; In zn vorige leven verdronken (uiteraard!).
Hoewel ik zelf geen kids heb, heb ik dankzij legio oppaskids mogen ervaren dat velen het tussen de leeftijd van 2 en 5 op een brullen zetten als hun haar moet worden gewassen en dat slapen in het donker voor velen doodeng is.
Die zullen ook vast allemaal verzopen zijn in hun vorige leven....
Kind was 2
Diagnose DO; In zn vorige leven verdronken (uiteraard!).
Hoewel ik zelf geen kids heb, heb ik dankzij legio oppaskids mogen ervaren dat velen het tussen de leeftijd van 2 en 5 op een brullen zetten als hun haar moet worden gewassen en dat slapen in het donker voor velen doodeng is.
Die zullen ook vast allemaal verzopen zijn in hun vorige leven....
maandag 23 juni 2008 om 17:51
dinsdag 24 juni 2008 om 00:47
donderdag 26 juni 2008 om 22:15
Ik ben wel degelijk onder de indruk van Derek,maar ik ben het ermee eens veel kinderen douchen/baden/ haren wassen een crime vinden. Ik heb daar ook 2 van van in huis.
Mijn dochter van 4,5 wil liever ook niet douchen,maar wel in bad.. haren wassen is nog steeds een drama.
Kleine man van 1,5 dito met een sterretje.
Al maakt hij er (nog) geen megadrama van,leuk vind hij douchen of haren wassen niet!
Mijn dochter gaat wel graag naar het zwembad,maar heeft er gewoon een pesthekel aan als haar haar/gezicht nat wordt. (oei, dat wordt nog wat als ze op zwemles gaat).
MIjn zoontje heeft op zich geen moeite met in het donker slapen,maar mijn dochter wil graag altijd bij het inslapen het ganglicht aan. Dus ook hier hoef je geen medium te zijn om iets anders te constateren dat dan kinderen dat gewoon niet prettig vinden.
En dat hoeft verder geen enkele andere betekenis te hebben.
vrijdag 27 juni 2008 om 00:02
Heel opmerkelijk: vanmiddag op mijn werk heb ik dit topic nog even gelezen. Op weg naar huis sta ik achter een auto met het nummerbord:
OG - 11 - VY (Ogilvy met een beetje fantasie) en terwijl ik zit te lezen hoor ik Derek voorbijkomen in RTL Boulevard!
Zo kun je het zelf toch niet bedenken? Wat vinden jullie, zal ik maar eens contact met hem opnemen?
Mijn lief lag alweer in een deuk uiteraard, maar ik vind het serieus wel heel opvallend..
OG - 11 - VY (Ogilvy met een beetje fantasie) en terwijl ik zit te lezen hoor ik Derek voorbijkomen in RTL Boulevard!
Zo kun je het zelf toch niet bedenken? Wat vinden jullie, zal ik maar eens contact met hem opnemen?
Mijn lief lag alweer in een deuk uiteraard, maar ik vind het serieus wel heel opvallend..
vrijdag 27 juni 2008 om 01:34
Ik vind het heel opvallend, je moet zeker een reading doen, want dit is weer typisch een flauwe geestenstreek van bovenaf om je iets onzinnigs duidelijk te maken als: Ik ben heel gelukkig of Je hebt een fotolijstje op je nachtkastje staan. Wees blij dat ze nog voor deze optie gekozen hebben, meestal spelen ze met het licht of komen ze in je dromen met hun flauwekul.
vrijdag 27 juni 2008 om 17:40
Kijk, Meds, de geesten zijn overleden mensen, overleden mensen hebben geleefd en flauwe streken uithalen is de levende mens eigen. Jij maakt al jouw flauwe opmerkingen toch ook niet vanuit de geestenwereld? Waarom zouden geesten dan ook geen flauwe streken mogen uithalen?
En daar waar jij waarschijnlijk vind dat je helder en duidelijk communiceert, komt het op anderen flauw over; net als bij geesten.
Geestig
Overigens denk ik inderdaad niet dat een bezoek aan een show van Derek Ogilvie je van je overtuiging zal afhalen; waar Patscy2 haar overtuiging bevestigd ziet in de 95 % die Derek goed had, zal jij jouw overtuiging bevestigd zien in de 5 % die hij ernaast zat. Da's dan inderdaad zonde van je geld en van de energie van de zaal.
Leiolepis ngovantrii: mannetjes zijn ook niet nodig omdat de dames zichzelf klonen!
vrijdag 27 juni 2008 om 20:12
Ha ha, inderdaad. Ook hier "boven" speelt humor een grote rol.
En nee, het is inderdaad niet zo, dat wanneer iemand overleden is, deze direkt een alwetende rol toebedeeld hoeft te krijgen.
Maar het is dessalnietemin prettig te weten dat we de mensen die ons zijn voorgegaan, niet vergeten, maar zij ons ook niet.
Net zoals wij met iedereen weer andere contacten hebben, of anders communiceren, doen ze dat "daar" ook.
Sommige laten hun aanwezigheid merken door spontaan een bepaalde lucht te verspreiden (ik voorzie hier al weer wat grappige opmerkingen op komen).
Als oma bijvoorbeeld heel vaak lely's in haar bloemenvaas had zitten, is dit kenmerkend voor haar en zal zij dit kunnen verspreiden om kenbaar te maken dat ze aanwezig is.
En nee, het is inderdaad niet zo, dat wanneer iemand overleden is, deze direkt een alwetende rol toebedeeld hoeft te krijgen.
Maar het is dessalnietemin prettig te weten dat we de mensen die ons zijn voorgegaan, niet vergeten, maar zij ons ook niet.
Net zoals wij met iedereen weer andere contacten hebben, of anders communiceren, doen ze dat "daar" ook.
Sommige laten hun aanwezigheid merken door spontaan een bepaalde lucht te verspreiden (ik voorzie hier al weer wat grappige opmerkingen op komen).
Als oma bijvoorbeeld heel vaak lely's in haar bloemenvaas had zitten, is dit kenmerkend voor haar en zal zij dit kunnen verspreiden om kenbaar te maken dat ze aanwezig is.