quote:mieke1966 schreef op 17 november 2012 @ 17:18:
Bedankt voor je antwoord.
Had ik dat geweten dan was ik eerder "ingestapt".Misschien kan je het downloaden, de serie heb ik nl dik een jaar zo niet langer geleden al op de BBC gezien.
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.