Entertainment alle pijlers

Digitale boobjob van RTL bij Nicolette

18-12-2009 11:59 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond vertelde mijn man dat hij op GeenStijl/Dumpert een flimpje had gezien die 'm erg gerust stelde. Wat was er aan de hand? Hij had woensdagavond even samen met mij naar een stukje van het programma ' de grote woonwens' gekeken. Hij dacht toen dat hij gek aan het worden was. Recht voor zijn ogen groeiden de borsten van Nicolette. Hij dacht bij zichzelf 'help, ik ben een man en nu speelt mijn mannenbrein me blijkbaar parten' en had niks tegen me gezegd. Totdat hij dus naar GeenStijl ging. Daar stond het bewuste fragment. Hij had het echt goed gezien. De borsten van Nicolette van Dam groeien door digitale bewerking zeker 2 cupmaten. Ik heb net ook maar even het filmpje bekeken en het is echt bizar.

Wat heeft een of andere editor bij RTL nou uitgevreten? En waarom?

Bekijk het op: http://www.dumpert.nl/med ... 59/nicolette_boobjob.html

Gelukkig gaat het weer helemaal goed met mijn vriend, hij weet nu dat zijn mannelijk brein hem niet compleet in de steek gelaten heeft
Dat ging om een programma dat in 2 dagen gemonteerd werd. De editor van de eerste dag wilde een grapje uithalen met zijn collega die de dag erop eraan zou werken. Het grapje is per ongeluk op de uitzendtape terecht gekomen.
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
Grappig :-)
Hahaha ja ik heb ook zitten kijken met mijn vent en hoorde hem ineens 'huh' zeggen! Ik vroeg: 'wat is er?' En toen kreeg ik een 'nee laat maar' te horen...

Bewijs geleverd: mannen kijken alleen maar naar die voorgevel.
Hilarisch!
..:rofl:

Erg leuk!! :-)
Perfectionisme is niet perfect...
Mijn man zat ook al te mompelen en ik had het niet gezien
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
Hahaha lachen dit, die mannen toch....

Het was gister ook bij shownieuws inderdaad. Het was ook wel heel pontificaal ook hoor, niet te missen. Het is natuurlijk ook weer gelijk een rel daar.
Wat een watje die Nicolette...ze was "not amused"

Die kan ook niet tegen een geintje....
Ook de tags die ze erbij hebben gezet op dumpert:

Tags:

nicolette boobjob plop plop cup

Lachen!
Home is where your wifi connects automatically.
Poef poef en voila 2 dikke tieten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven