Entertainment alle pijlers

Disney films

22-10-2018 21:43 204 berichten
Hoi allemaal!

Ik ben heel erg fan van Disney tekenfilms en computeranimaties. In mijn omgeving ken ik helaas niet veel mensen die dit ook leuk vinden.

Het lijkt me leuk om met andere mensen over Disneyfilma te praten. :D

Wat zijn favorieten bij jullie? :)
snorriemorrie schreef:
17-11-2018 21:51
Wij hebben vanmiddag weer een hele tijd aan een 1000 stukjes puzzel van Disney gezeten. ook zo leuk :applause:
Dat is idd ook heel leuk ja!
Alle reacties Link kopieren
zapte net langs Ducktales. Mevrouw Baktaart lijkt wel de tweelingzus van Turbo 😳
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Ceridwen91 schreef:
15-11-2018 11:12
Disney :heart:

Van de oudere films blijft mijn grote favoriet Belle en het Beest (ondanks de gigantische plotholes :-D ).

Ook Oliver & Co, Mulan, Lion King, Aladdin enzo zijn favoriet. De muziek uit Klokkenluider van de Notre Dame vind ik een van de mooiste...

Pixar films vind ik vaak eigenlijk leuker en origineler. Wall-E, Ratatouille, the Incredibles, Tangled en recenter Coco vind ik zo leuk :-D

Heb me wel eens zitten bedenken dat Disney zelf weinig echt originele verhalen heeft. Vaak zijn ze gebaseerd op sprookjes of boeken of simpelweg gewoon gejat zoals de Lion King. De enige die ik me kan bedenken dat een echt origineel verhaal heeft, is Lilo en Stitch..
Tangled is van Disney.
lollypopje schreef:
24-11-2018 09:19
zapte net langs Ducktales. Mevrouw Baktaart lijkt wel de tweelingzus van Turbo 😳

Haha Ducktales is grappig :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven