Entertainment alle pijlers

Disney films

22-10-2018 21:43 204 berichten
Hoi allemaal!

Ik ben heel erg fan van Disney tekenfilms en computeranimaties. In mijn omgeving ken ik helaas niet veel mensen die dit ook leuk vinden.

Het lijkt me leuk om met andere mensen over Disneyfilma te praten. :D

Wat zijn favorieten bij jullie? :)
broodtrommel schreef:
26-10-2018 16:18
Ik heb er ook zin in Madness😄

Pft. Slecht vind ik the Sword in the Stone en Pinocchio en Peter Pan kunnen me ook niet bekoren. Vind ze erg saai. En Mary Poppins heb ik een soort van allergie voor ontwikkeld.

Qua Pixar Cars 😑 het ziet er wel geinig uit hoor maar verder? Niet bijster origineel. Brave vond ik ook zeer matig. Echt een teleurstelling.
Mary poppins vind ik ook niks.

Cars vind ik best leuke films, maar er zijn echt veeeel betere Pixar films.

Brave moet ik nog kijken, ben er toch wel benieuwd naar.
Alle reacties Link kopieren
Van Pixar vind ik planes een vaag aftreksel van cars. Verhaallijn lijkt heel veel op elkaar. Cars daarentegen vind ik dan wel weer leuk.

Van disney vind die film op de boerderij niet zo veel aan (titel kwijt). De laatste echt getekende film zond computeranimatie.
Alle reacties Link kopieren
BowGirl35 schreef:
26-10-2018 21:38
Van Pixar vind ik planes een vaag aftreksel van cars. Verhaallijn lijkt heel veel op elkaar. Cars daarentegen vind ik dan wel weer leuk.

Van disney vind die film op de boerderij niet zo veel aan (titel kwijt). De laatste echt getekende film zond computeranimatie.
Paniek op de prairie?
Alle reacties Link kopieren
hondenmens schreef:
26-10-2018 21:56
Paniek op de prairie?
Ja die idd :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
IBIopviva schreef:
24-10-2018 19:08
Disney is gewoon geweldig! Vroeger al en nu nog wat mij betreft.
De oudere films vind ik belle en assepoester het leukste. De nieuwe wreck it ralph echt super, inside out heel bijzonder en herkenbaar, brave vond ik ook leuk, rapunzal met de koekenpan die kijk ik eigenlijk altijd als ik me down voel frozen ook al zo leuk, incredibles 1 en 2 (2 gezien in bios).
Ik koop veel dvd's op rommelmarkten voor een prikkie. Heb een lijstje bij me met welke we al hebben. Zeker de vervolgen kan ik op die manier voor een prikkie eens kijken en bewaren.

Onlangs trouwens dombo weer eens gekeken maar die vond ik echt saai.

Kent iemand hier de film heksen en bezemstelen? Die film keek ik vroeger als kind enorm veel op videoband. Was die film helemaal vergeten totdat ik een op een rommelmarkt zag liggen. Is een film waarbij tekeningen en echte mensen door elkaar heen gaan maar echt op een hele leuke manier.
Zelfs nu vond ik hem nog heel leuk om te zien.

Tarzan 2, lion king 2 en 3, peter pan terug naar nooitgedachtland en cars 2 heb ik als vervolgen hier liggen maar nog niet naar gekeken.
Heksen en bezemstelen ken ik, helaas nooit gezien heb nog wel is geprobeerd om online te kijken maar alleen import.

is trouwens een goeie tip van rommelmarkten volgend jaar maar is kijken op koningsdag :lol:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
BowGirl35 schreef:
26-10-2018 21:38
Van Pixar vind ik planes een vaag aftreksel van cars. Verhaallijn lijkt heel veel op elkaar. Cars daarentegen vind ik dan wel weer leuk.

Van disney vind die film op de boerderij niet zo veel aan (titel kwijt). De laatste echt getekende film zond computeranimatie.

Laatste was technisch gezien the Princess and the Frog. Helaas niet het succes waarop ze hoopten. Lasseter heeft geprobeerd 2d terug te halen maar helaas :( ik mis het echt enorm.

Paniek op de prairie was wel ok vond ik. Echt zo'n standaard tussendoor film.
Ik vind computeranimatie echt geweldig, maar soms mis ik inderdaad ook 2D films. Sommige films zijn echt zo extreem mooi getekend dat ik alleen daarom al de films vaak kijk buiten het verhaal om haha.

Planes heb ik nog nooit gezien, leek me inderdaad een beetje een aftreksel van Cars.

Ik vind de minst leuke denk ik Sneeuwwitje, Mary poppins en Dombo
Er komen heel wat live action films aan zag ik laatst.

Aladdin en Mulan lijken me echt leuk. Lion king weet ik niet wat ik ervan moet denken en Dombo lijkt me vreselijk.

Vooral Aladdin live action kijk ik naar uit

Kijken jullie naar een van deze films uit, en welke lijkt jullie leuk en welke juist niet?
Wat een leuk topic. Ik ben ook dol op Disney. Mijn favoriete films: Doornroosje, Vaiana en Belle en het Beest. En ik hou ook wel van de nieuwere films trouwens.

Ik ben ook dol op de musicals van Disney en ken bijna alle liedjes uit mijn hoofd. En ik spaar sneeuwbollen van Disney, elke keer als ik naar Disneyland ga koop ik er eentje. :biggrin:

Zoontje vindt de films ook leuk, maar die heeft meer een voorkeur voor films als Cars en Toystory.

Onze gezamelijke favoriete film is wel Rapunzel, trouwens. Daar genieten we allebei enorm van.

En Stitch! Die vind ik ook helemaal geweldig. Al vond ik die film maar matig, het karakter Stitch vind ik echt zo grappig
Haha ik zit nu het topic door te lezen en merk dan dat ik toch wel heel erg naar de computer-geanimeerde films toetrek hoor. Terwijl toen ze net overstapten hierop ik heel erg heb lopen mopperen dat ik getekend veel leuker vond. Maar inmiddels ben ik toch wel overgestapt, denk ook door mijn zoon.

Welke film ik echt niet leuk vind trouwens: 101 dalmatiërs. En lady en de vagebond vind ik ook niet echt het Disneygevoel overbrengen
snorriemorrie schreef:
28-10-2018 09:38
Haha ik zit nu het topic door te lezen en merk dan dat ik toch wel heel erg naar de computer-geanimeerde films toetrek hoor. Terwijl toen ze net overstapten hierop ik heel erg heb lopen mopperen dat ik getekend veel leuker vond. Maar inmiddels ben ik toch wel overgestapt, denk ook door mijn zoon.

Welke film ik echt niet leuk vind trouwens: 101 dalmatiërs. En lady en de vagebond vind ik ook niet echt het Disneygevoel overbrengen
Haha ik hou zelf van de getekende films maar ook heel erg van de moderne Disneyfilms. Kan echt genieten als ik zulke films kijk.

Het zou alleen wel leuk zijn als se ook af en toe nog een getekende film uit zouden brengen. Dan heb je het allebei en dat is ook leuk. :D
Wat vinden jullie van de films die in real life zijn gemaakt? Zoals beauty and the beast met Emma Watson, of Cinderella.

Ik heb er zelf niet zo veel interesse in, vind dat Disney ook animatie moet blijven, wel vind ik de effecten echt mooi gedaan :-D
Nemty schreef:
28-10-2018 13:42
Wat vinden jullie van de films die in real life zijn gemaakt? Zoals beauty and the beast met Emma Watson, of Cinderella.

Ik heb er zelf niet zo veel interesse in, vind dat Disney ook animatie moet blijven, wel vind ik de effecten echt mooi gedaan :-D
Ik ben zelf meer van de animatie en getekende films, maar er zijn er een paar die ik nog wel leuk vind. Alice in wonderland en Alice through the looking glass vind ik wel mooi, en Cinderella en Into the woods.

De rest vind ik niet mijn ding.
Maar ik ben gewoon teveel fan van die mooie tekenfilms. :D kan er de hele dag over praten zo leuk is het haha. Alleen heb niet echt mensen in mijn omgeving die het ook leuk vinden of samen willen kijken, dat is soms wel jammer.
Nemty schreef:
28-10-2018 13:42
Wat vinden jullie van de films die in real life zijn gemaakt? Zoals beauty and the beast met Emma Watson, of Cinderella.

Ik heb er zelf niet zo veel interesse in, vind dat Disney ook animatie moet blijven, wel vind ik de effecten echt mooi gedaan :-D

Ik vond Maleficent erg gaaf. :lol:

Beauty and the beast kon ik maar niet loskomen van die irritante ondertiteling op rijm, waardoor ik het heel irritant vond, want het klopte niet met de liedjes uit de tekenfilm of musical :bonk:

Die films van Alice in wonderland zijn niet mijn ding en laten we het over Jungle book ook maar niet hebben :|
snorriemorrie schreef:
28-10-2018 16:17
Ik vond Maleficent erg gaaf. :lol:

Beauty and the beast kon ik maar niet loskomen van die irritante ondertiteling op rijm, waardoor ik het heel irritant vond, want het klopte niet met de liedjes uit de tekenfilm of musical :bonk:

Die films van Alice in wonderland zijn niet mijn ding en laten we het over Jungle book ook maar niet hebben :|
Jungle book live action was echt niet goed nee hahaha.
MadnessInWonderland schreef:
28-10-2018 16:02
Ik ben zelf meer van de animatie en getekende films, maar er zijn er een paar die ik nog wel leuk vind. Alice in wonderland en Alice through the looking glass vind ik wel mooi, en Cinderella en Into the woods.

De rest vind ik niet mijn ding.
Maar ik ben gewoon teveel fan van die mooie tekenfilms. :D kan er de hele dag over praten zo leuk is het haha. Alleen heb niet echt mensen in mijn omgeving die het ook leuk vinden of samen willen kijken, dat is soms wel jammer.
Klopt ja, ben zelf ook meer van de animaties. Vooral de klassieke. Of Shrek heb ik ook altijd leuk gevonden. Bijna elke keer als ik een ui snij denk ik aan die film :hyper:

Uit welke omgeving kom je?
Nemty schreef:
28-10-2018 23:12
Klopt ja, ben zelf ook meer van de animaties. Vooral de klassieke. Of Shrek heb ik ook altijd leuk gevonden. Bijna elke keer als ik een ui snij denk ik aan die film :hyper:

Uit welke omgeving kom je?
Shrek is echt geweldig. :D heb laatst nog een marathon gehouden haha.

Ik woon in Nijmegen en jij? :)
Alle reacties Link kopieren
Shrek is geen Disney. De eerste was nog wel geinig omdat ze juist Disney op de hak nemen. Daarna deden ze steeds hetzelfde en werden ze juist formule achtig. Nee geen fan van dreamworks in het algemeen. Vluchtige, goedkope en lelijk uitziende animatie.

Ben echt van het monnikenwerk en de ambacht.

Don Bluth had best wel duistere dingen maar een hele typische (Disney) animatiestijl. Die vond ik ook wel mooi alleen qua verhaal altijd wat minder.
Alle reacties Link kopieren
Is iemand anders hier trouwens ook naar de Disney weken in Pathe geweest?

The aristocats in de bioscoop :love:
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
MadnessInWonderland schreef:
28-10-2018 23:43
Shrek is echt geweldig. :D heb laatst nog een marathon gehouden haha.
Ik woon in Nijmegen en jij? :)
Ik heb je een pb gestuurd! :-D
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
29-10-2018 07:21
Is iemand anders hier trouwens ook naar de Disney weken in Pathe geweest?

The aristocats in de bioscoop :love:
Tarzan en Aristokatten gezien. Helaas kwamen de andere twee rottig uit qua tijd en dagen anders was ik die ook gaan kijken.
Ik hou van de Disneyweken. Eindelijk de kans om deze klassiekers nog eens op het witte doek te zien zoals ze zijn bedoeld.

Hoop dat ze Mulan, Doornroosje, Hercules, Klokkenluider, Lady en de Vagebond en Kuzco nog een keer gaan doen.
lollypopje schreef:
29-10-2018 07:21
Is iemand anders hier trouwens ook naar de Disney weken in Pathe geweest?

The aristocats in de bioscoop :love:
Ik heb daar echt nog nooit van gehoord. :O super leuk klinkt het haha
Alle reacties Link kopieren
MadnessInWonderland schreef:
29-10-2018 20:50
Ik heb daar echt nog nooit van gehoord. :O super leuk klinkt het haha
Pathé heeft elk jaar rond september de Disney weken, dan brengen ze vier classics terug in de bioscoop. Volgens mij kan er zelfs gestemd worden welke.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lollypopje schreef:
29-10-2018 20:59
Pathé heeft elk jaar rond september de Disney weken, dan brengen ze vier classics terug in de bioscoop. Volgens mij kan er zelfs gestemd worden welke.
Dat is echt super leuk! Ik ga meestal naar Vue dus denk dat ik het daarom niet wist.
Nemty schreef:
29-10-2018 08:27
Ik heb je een pb gestuurd! :-D
Teruggestuurd. :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven