Entertainment alle pijlers

Disneyplus

12-09-2019 14:46 71 berichten
Zo juist heb ik een mailtje gehad om Disneyplus twee maanden gratis te proberen. En wat een snoepwinkel is dat.. Zoveel leuke (oude) en nieuwe Disney films.. Ik word er helemaal blij van.. Wie heeft de app ook al geinstalleerd?
Alle reacties Link kopieren
Nog niet geïnstalleerd, maar m’n moeder heeft wel al een account. Ik ga dit weekend eens wat oude films kijken :flirting:
¡Apagando las luces!
Nog niet geïnstalleerd, vanavond even doen. Maar ik betwijfel of het wat is voor mij. Ik heb sowieso alle Disney classics op dvd of blu-Ray, net als alles van Pixar. En ik heb ook veel gewone Disney-films in de kast staan. Ik hoorde dat er ook Marvel en star wars op staat, maar daar geef ik helemaal niks om.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de app net geïnstalleerd. Vroeger een hele verzameling Disney classics op videoband maar daar heb ik nu natuurljk niet zo veel meer aan.

Mijn favoriet film, remember the titans, staat er ook op.

Dus voor mij is die app genieten!
Zit dr nu een film op te kijken ;)

Heerlijke oude disneyfilms! En kerstfilms :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Hij doet het! :-D
Wij hebben Ducktales aangezet, alleen maar om dat liedje van vroeger te horen.

‘Ducktales, whoehoe’ :D
Je moet niet alles geloven wat je denkt
Ohhhh ja ik heb t net ook geïnstalleerd. Genieten!
Oh wel irritante ondertiteling (zwarte achtergrond bij de tekst.) Mocht iemand een oplossing weten ;)
Alle reacties Link kopieren
Hier ook direct lid geworden, ik hou van Disney, Marvel en Star Wars, dus hoefde niet lang na te denken.
botanietje schreef:
12-09-2019 15:40
Hij doet het! :-D
Wij hebben Ducktales aangezet, alleen maar om dat liedje van vroeger te horen.

‘Ducktales, whoehoe’ :D
De nieuwe serie komt op tv tegenwoordig. Die is veel leuker :) weet niet of die er ook op staat. Daarin zit veel leukere humor voor volwassenen.

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Yeah, ik heb de app ook meteen geïnstalleerd! Ben helemaal into Disney en Marvel en enigszins into StarWars, dus laat de winter nu maar komen! As we speak kijk ik nu naar Ironman!

Fijn dat er accounts gedeeld kunnen worden.
Het leven gaat niet over bier en bitterballen.
Alle reacties Link kopieren
Whomi schreef:
12-09-2019 15:54
De nieuwe serie komt op tv tegenwoordig. Die is veel leuker :) weet niet of die er ook op staat. Daarin zit veel leukere humor voor volwassenen.

Afbeelding

We keken ook de nieuwe (en hij is inderdaad hilarisch) maar die heeft dezelfde tune!
Je moet niet alles geloven wat je denkt
Ik probeer Disney + nu op mijn smartv (android) te installeren, maar de app staat niet in de Playstore. (Heb wel al een account)

Hoe hebben jullie dat gedaan?
Alle reacties Link kopieren
Whomi schreef:
12-09-2019 15:54
De nieuwe serie komt op tv tegenwoordig. Die is veel leuker :) weet niet of die er ook op staat. Daarin zit veel leukere humor voor volwassenen.

Afbeelding
Die trek ik niet. Veel te lelijk getekend en mevrouw Baktaart is zo anders.

Darkwingduck staat er ook op. Mis wel nog Goof Troop.

Nu Ralph Breaks The Internet aan het kijken. Wil ik al heel lang zien 😊
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
RégineFilange schreef:
12-09-2019 19:49
Ik probeer Disney + nu op mijn smartv (android) te installeren, maar de app staat niet in de Playstore. (Heb wel al een account)

Hoe hebben jullie dat gedaan?
Ik dacht al dat ik blond was. Ik kan hem ook niet vinden.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem voor nu gewoon op mijn tablet gezet
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Oh vandaar dat ik geen app kon vinden ik hang de laptop wel aan de tv.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem vanmiddag geïnstalleerd op mn iPad en stream met mn chromecast naar de tv. Werkt prima. Enige wat ik nog wel jammer vind is dat je bij alles weer de ondertiteling moet aanzetten en je kan de series ook niet doorkijken. Je moet per aflevering aantikken. En ff afsluiten en later verder kijken lukt ook nog niet goed zonder helemaal opnieuw te beginnen. Maar misschien doe ik zelf wel iets niet goed.
Alle reacties Link kopieren
RégineFilange schreef:
12-09-2019 19:49
Ik probeer Disney + nu op mijn smartv (android) te installeren, maar de app staat niet in de Playstore. (Heb wel al een account)

Hoe hebben jullie dat gedaan?
Ik heb hem op mijn smartphone geinstalleerd. Je moet via de webbrowser op zoeken. In de Playstore app op je telefoon/tablet is hij niet te vinden.
Hier een link voor android gebruikers:
https://play.google.com/store/apps/deta ... disneyplus
Vind d’r dus niks an.
Alle reacties Link kopieren
BowGirl35 schreef:
12-09-2019 20:26
Ik heb hem vanmiddag geïnstalleerd op mn iPad en stream met mn chromecast naar de tv. Werkt prima. Enige wat ik nog wel jammer vind is dat je bij alles weer de ondertiteling moet aanzetten en je kan de series ook niet doorkijken. Je moet per aflevering aantikken. En ff afsluiten en later verder kijken lukt ook nog niet goed zonder helemaal opnieuw te beginnen. Maar misschien doe ik zelf wel iets niet goed.
Ik heb net een account aangemaakt, waarna ik een profiel voor mijn kinderen heb aangemaakt. Daarin kon ik kiezen om dit mogelijk te maken.

Een account delen met mensen die niet in hetzelfde huis wonen willen ze actief aanpakken. Iemand hierbij zij dat het kon maar Disney heeft een andere bedrijf hiervoor aangenomen om te controleren of dit gebeurt.

Ik ga even kijken of we dit houden. Sommige dingen zijn leuk maar of het leuk genoeg is voor langere tijd weer ik nog niet
Alle reacties Link kopieren
Handbal schreef:
12-09-2019 20:36
Ik heb net een account aangemaakt, waarna ik een profiel voor mijn kinderen heb aangemaakt. Daarin kon ik kiezen om dit mogelijk te maken.

Een account delen met mensen die niet in hetzelfde huis wonen willen ze actief aanpakken. Iemand hierbij zij dat het kon maar Disney heeft een andere bedrijf hiervoor aangenomen om te controleren of dit gebeurt.

Ik ga even kijken of we dit houden. Sommige dingen zijn leuk maar of het leuk genoeg is voor langere tijd weer ik nog niet
De optie had ik ook al ergens gevonden, maar werkt nog niet heel goed.
Wat ook irritant is, bij verder kijken blijven de films en series staan als je ze helemaal bekeken hebt. Iemand een idee hoe je dat weg krijgt?
Alle reacties Link kopieren
Handbal schreef:
12-09-2019 20:36
Ik heb net een account aangemaakt, waarna ik een profiel voor mijn kinderen heb aangemaakt. Daarin kon ik kiezen om dit mogelijk te maken.

Een account delen met mensen die niet in hetzelfde huis wonen willen ze actief aanpakken. Iemand hierbij zij dat het kon maar Disney heeft een andere bedrijf hiervoor aangenomen om te controleren of dit gebeurt.
Dat zou ik wel heel flauw vinden. Bij Netflix doen ze daar ook niet moeilijk over.
Ik had trouwens ook niet zien staan dat dat niet mocht.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Ik heb met dochter meteen vanmiddag de short films van Pixar doorgenomen en mijn favo (Piper) staat erbij!

Jongste kind is helemaal blij met weer Mickey Mouse Clubhuis kunnen kijken ❤️

Wij hebben Disney-weekend!
Alle reacties Link kopieren
patchouli_ schreef:
12-09-2019 21:56
Ik heb met dochter meteen vanmiddag de short films van Pixar doorgenomen en mijn favo (Piper) staat erbij!

Jongste kind is helemaal blij met weer Mickey Mouse Clubhuis kunnen kijken ❤️

Wij hebben Disney-weekend!
Ken je La Luna van de shorts? 💗
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven