Entertainment alle pijlers

Divorce hotel RTL 4

13-05-2014 20:43 1106 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie nog geen topic?

Lekkere pauper tv. Wie schrijft mee?
Terecht, die aangescherpte regels.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:betjebig schreef op 27 mei 2014 @ 20:53:

Biologische vader? Die heeft toch soort van 'pech' als er al een juridische vader is? Sneu voor dat kind, ze hadden dat beter gewoon geheim kunnen houden. een kind wat binnen het huwelijk geboren wordt, is toch automatisch van de man binnen dat huwelijk?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:PearlGirl schreef op 27 mei 2014 @ 20:42:

"Dat ga ik niet op tv vertellen"

Dát vind ik dan weer niet kunnen

Wel met de billen bloot nu hoor.
Ga in therapie!
Ik heb Annemarie hoog zitten, maar wat doet ze in dit programma toch elke keer verongelijkt.

En ook nog, als je er niet uitkomt samen, dan beslis ik. Ehh... Zo werkt dat toch niet bij een mediator?
Always look on the bright side of life
Het is juist beter als er iemand kan blijven wonen in die woning. Die 24.000 is peanuts, dan neemt ze gewoon geen spullen mee.
Wat een donkere wolken
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Mijn God wat een pokkezooi maken mensen er toch van
quote:Eindeloos schreef op 27 mei 2014 @ 20:52:

[...]

Oh Rosanna, hoe weet je dat ? door zijn manier van doen en het gegeven dat veel mannen niet hun relatie verbreken zonder een nieuwe in het vooruitzicht te hebben
Hij kijkt alsof hij water ziet branden.
quote:rosanna08 schreef op 27 mei 2014 @ 20:54:

[...]

een kind wat binnen het huwelijk geboren wordt, is toch automatisch van de man binnen dat huwelijk? Ja en vroeger (weet niet of dat nog zo is) zelfs tot 9 maanden na de scheiding omdat er alsnog vanuit gegaan wordt dat het kind in huwelijk verwekt is. Mijn oom heeft toen hemel en aarde moeten bewegen om geen KA te moeten betalen voor een buitenechtelijk kind.
quote:dubiootje schreef op 27 mei 2014 @ 20:55:

[...]

Dát vind ik dan weer niet kunnen

Wel met de billen bloot nu hoor.Misschien is hij elke dag naar de hoeren geweest.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

[...]

een kind wat binnen het huwelijk geboren wordt, is toch automatisch van de man binnen dat huwelijk? Right!

[...]

een kind wat binnen het huwelijk geboren wordt, is toch automatisch van de man binnen dat huwelijk? Volgens mij is dat geen gegeven als het kind niet het biologische kind van de echtgenoot is.
Ga in therapie!
Ah, een mooi weer Papa dus.
De biologische vader dan.
quote:IkBenIkenbenertrotsop schreef op 27 mei 2014 @ 20:57:

[...]

Ja en vroeger (weet niet of dat nog zo is) zelfs tot 9 maanden na de scheiding omdat er alsnog vanuit gegaan wordt dat het kind in huwelijk verwekt is. Mijn oom heeft toen hemel en aarde moeten bewegen om geen KA te moeten betalen voor een buitenechtelijk kind. eigenlijk best lullig, je wordt door je vrouw belazert en wordt dan ook nog verplicht om de volgende 18 jaar ervoor te dokken
Marla vind het te veel?
quote:StoraHuntur schreef op 27 mei 2014 @ 20:54:

[...]

Ik hóóp dat dit sarcastisch is.Nee. Ze kunnen het dat best een keer vertellen, maar ik zou bij een 4-jarige niet ineens een nieuwe papa tevoorschijn toveren.
quote:charlottew88 schreef op 27 mei 2014 @ 20:57:

[...]

Misschien is hij elke dag naar de hoeren geweest.

Nou niet overdrijven. Hij heeft een schildersbedrijf, niet meer dan om de dag.

Maar goed, dat soort details willen we. Daar hebben we gewoon recht op, vind ik.
Ga in therapie!
quote:Flowerspowers schreef op 27 mei 2014 @ 20:55:

Ik heb Annemarie hoog zitten, maar wat doet ze in dit programma toch elke keer verongelijkt.

En ook nog, als je er niet uitkomt samen, dan beslis ik. Ehh... Zo werkt dat toch niet bij een mediator?

Dat vind ik ook.

En ik heb Annemarie niet hoog zitten.
quote:marjolein852 schreef op 27 mei 2014 @ 20:58:

Marla vind het te veel?Dat. Of ze jankt om medelijden op te wekken.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Wanneer hoorde hij dat het niet zijn kind was? hoe oud was het kind toen? Ik schakel nu pas in.
quote:rosanna08 schreef op 27 mei 2014 @ 20:58:

[...]

eigenlijk best lullig, je wordt door je vrouw belazert en wordt dan ook nog verplicht om de volgende 18 jaar ervoor te dokken Ja hij heeft er destijds een rechtszaak voor aangespannen, en terecht.
Oh wat een dommigheid.
Cum non tum age
quote:toffifee schreef op 27 mei 2014 @ 21:00:

Wanneer hoorde hij dat het niet zijn kind was? hoe oud was het kind toen? Ik schakel nu pas in.een paar maanden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven