Entertainment alle pijlers

Divorce hotel RTL 4

13-05-2014 20:43 1106 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie nog geen topic?

Lekkere pauper tv. Wie schrijft mee?
Die man is veel te goed, een beetje een doetje......... ik vind het zielig.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik schakel op verzoek van dochter over naar The Bourne Ultimatum. We vinden hem saai
Ga in therapie!
quote:toffifee schreef op 27 mei 2014 @ 21:00:

Wanneer hoorde hij dat het niet zijn kind was? hoe oud was het kind toen? Ik schakel nu pas in.Zo'n drie maanden na de geboorte, de bio vader is ook op de hoogte.
Lekker belangrijk.................. een koffiezetter
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
En ik de rest?

Zei ze dat nou
quote:Eindeloos schreef op 27 mei 2014 @ 20:59:

[...]

Dat vind ik ook.

En ik heb Annemarie niet hoog zitten.
Always look on the bright side of life
Dat is toch niet de hele inboedel?
quote:dubiootje schreef op 27 mei 2014 @ 20:59:

[...]

Nou niet overdrijven. Hij heeft een schildersbedrijf, niet meer dan om de dag.

Maar goed, dat soort details willen we. Daar hebben we gewoon recht op, vind ik.Ja maar dan kan hij nog elke dag naar de hoeren zijn geweest
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
hahaha, dubiotje..
Vreselijk alles zo uitgestald. En dan stuk voor stuk nalopen, triest heel triest.
Waarom ga je die wasmachine, koelkast, etc. naar dat hotel brengen. Worden ze niet beter van, dat gesleep.
Jeeee, hou toch op. Nee dat mag jij, nee ik wil dit graag

Dit is niet echt toch?
Always look on the bright side of life
quote:dubiootje schreef op 27 mei 2014 @ 20:57:

[...]

Volgens mij is dat geen gegeven als het kind niet het biologische kind van de echtgenoot is. ik vind dit erover:

ntkenning vaderschap

Ontkenning van het vaderschap dat binnen het huwelijk is ontstaan, is mogelijk. Dit kan alleen als blijkt dat uw man niet de biologische vader is. Zowel de moeder, de vader als het kind kunnen om deze reden het vaderschap ontkennen. Er moet dan aan een aantal andere voorwaarden worden voldaan. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met een rechtsbijstandverlener. Als u besluit een procedure ontkenning vaderschap te gaan voeren, heeft u een advocaat nodig.

hier concludeer ik uit dat de wet er wel vanuit gaat dat het kind dan van de man is en moet je zelf aantonen dat dat niet zo is via de rechter
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ze wil Alles meenemen, het lijkt Yolanthe wel !
Die foto's
quote:Flowerspowers schreef op 27 mei 2014 @ 20:55:

Ik heb Annemarie hoog zitten, maar wat doet ze in dit programma toch elke keer verongelijkt.

En ook nog, als je er niet uitkomt samen, dan beslis ik. Ehh... Zo werkt dat toch niet bij een mediator?Nee, maar wel bij scheiden op RTL
Ga in therapie!
quote:kippetje29 schreef op 27 mei 2014 @ 21:02:

Waarom ga je die wasmachine, koelkast, etc. naar dat hotel brengen. Worden ze niet beter van, dat gesleep.Inderdaad.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Wat. Is. Dit. Erg.

Is dit alles wat die mensen hebben qua bezittingen - en gaan ze dat echt op deze manier verdelen,wat tenenkrommend....
O wat vreemd dat hij twee foto's wil!!!!!!
Eens eindeloos.. Hoe erg..
Pffff, als ik zou scheiden (niet dat ik dat wil) dan kan ik zo de deur uit en iets nieuws opbouwen, wat een heerlijk idee.
Goedele zoekt sensatie. Eerste keer dat ik dit kijk maar wat een drama maken ze ervan.
Druk die canvas opnieuw af, einde discussie
Als zij straks die 24.000 van het huis op haar bordje krijgt, kan ze de wasmachine wel weer inleveren.
quote:Eindeloos schreef op 27 mei 2014 @ 21:03:

Ze wil Alles meenemen, het lijkt Yolanthe wel !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven