Entertainment alle pijlers

Divorce hotel RTL 4

13-05-2014 20:43 1106 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie nog geen topic?

Lekkere pauper tv. Wie schrijft mee?
quote:StoraHuntur schreef op 27 mei 2014 @ 21:10:

Zijn vriendinnen die bellen tijdens Divorce Hotel wel échte vriendinnen?Ze kennen je blijkbaar niet helemaal

[...]

Kind van een andere en pas later opgebiecht. Ik mis jpuw ava!!

En hij dacht dat t zijn kind was?

Speciaal voor jou:

Misschien heeft hij een geheime vriendin + kind.
quote:dubiootje schreef op 27 mei 2014 @ 21:12:

[...]

Ik zeg om de dag, maar vooruit, jij je zin
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:vla-flip schreef op 27 mei 2014 @ 21:13:

[...]

Ze kennen je blijkbaar niet helemaal Ssssssssst.
quote:IkBenIkenbenertrotsop schreef op 27 mei 2014 @ 21:11:

[...]

Ik snap ook niet dat ze dit nu al uitzoeken.Dat levert leuk beeldmateriaal op. Jongens, we slepen die héle inboedel het hotel in en dan hopen we dat ze er flink om gaan lopen ruziën.
Ga in therapie!
quote:boerderijgeit028 schreef op 27 mei 2014 @ 21:13:

[...]

En hij dacht dat t zijn kind was?

Speciaal voor jou:

[afbeelding]

Zijn vriendinnen die bellen tijdens Divorce Hotel wel échte vriendinnen?

In ieder geval geen vriendinnen met dezelfde trash interesses....

Of bellen ze juist over Divorce Hotel?
Always look on the bright side of life
Spannend!!
andere ava's moesten verboden worden
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Wat veel mensen hier vergeten is dat het divorce hotel geen tv concept is, maar een echt bedrijf wat al 10 jaar bestaat.

Rtl heeft dus slechts het recht gekregen om daar te mogen filmen met mensen die mee willen doen en hun eigen presentatoren.

In het echte divorce hotel gaat het precies hetzelfde en is er ook een mediator die knopen doorhakt, anders word het een eindeloos gesprek en onderhandeld, het concept van divorce hotel is juist snel en goed scheiden
Wat leuk, ik hoef helemaal niet te kijken om mee te trashen.
Ga in therapie!
Ze had zelfs een affaire met eerste biopapa.
Ze dachten gewoon dat deelname aan dit programma ervoor zou zorgen dat ze meer dingen zouden krijgen. Dat was ze van te voren niet duidelijk.

Dus een gratis scheiding, maar bijv. ook meubels e.d.
Ik snap het echt niet hoor. Het is toch juist góed als er iemand in de woning kan blijven? Met die restschuld daar kom je dan wel uit, die is er alleen nog maar op papier.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:geenliefde schreef op 27 mei 2014 @ 21:17:

Wat veel mensen hier vergeten is dat het divorce hotel geen tv concept is, maar een echt bedrijf wat al 10 jaar bestaat.

Rtl heeft dus slechts het recht gekregen om daar te mogen filmen met mensen die mee willen doen en hun eigen presentatoren.

In het echte divorce hotel gaat het precies hetzelfde en is er ook een mediator die knopen doorhakt, anders word het een eindeloos gesprek en onderhandeld, het concept van divorce hotel is juist snel en goed scheidenOh een ECHT bedrijf ... Oja vergeten..
quote:dubiootje schreef op 27 mei 2014 @ 21:16:

[...]

Dat levert leuk beeldmateriaal op. Jongens, we slepen die héle inboedel het hotel in en dan hopen we dat ze er flink om gaan lopen ruziën.nee het concept van het divorce hotel is juist dat alles behalve de kinderen is afgehandeld na het verlaten.
Wat een geheimzinnig gedoe...........
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Niet vertellen waar die schuld vandaan komt,waar slaat dit op
quote:geenliefde schreef op 27 mei 2014 @ 21:17:

Wat veel mensen hier vergeten niet weten is dat het divorce hotel geen tv concept is, maar een echt bedrijf wat al 10 jaar bestaat.Ik geloof absoluut niet dat zo'n concept werkt als je kinderen hebt.
Ga in therapie!
Waar is de betrouwbare bron, als je 'm nodig hebt
Wat heeft hij gedaan?
quote:meesmv3 schreef op 27 mei 2014 @ 21:19:

[...]

Oh een ECHT bedrijf ... Oja vergeten..Het divorce hotel bestaat al 10 jaar met veel succes.
quote:meesmv3 schreef op 27 mei 2014 @ 21:19:

[...]

Oh een ECHT bedrijf ... Oja vergeten..En who cares anyway. Wij willen alleen maar trashen hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven