Divorce hotel RTL 4
dinsdag 27 mei 2014 om 21:29
quote:betjebig schreef op 27 mei 2014 @ 21:23:
En nu kunnen ze een paar jaar geen hypotheek afsluiten, als NHG is ingesprongen. Daar wordt je echt niet beter van.Joh, hoe gaat dat in zijn werk dan? Een vriendin van mij heeft laatst haar huis verkocht waarbij de NHG is ingesprongen, maar nu wil ze weer een huis kopen met haar nieuwe vriend, maar dat kan dus niet?
En nu kunnen ze een paar jaar geen hypotheek afsluiten, als NHG is ingesprongen. Daar wordt je echt niet beter van.Joh, hoe gaat dat in zijn werk dan? Een vriendin van mij heeft laatst haar huis verkocht waarbij de NHG is ingesprongen, maar nu wil ze weer een huis kopen met haar nieuwe vriend, maar dat kan dus niet?
dinsdag 27 mei 2014 om 21:30
quote:StoraHuntur schreef op 27 mei 2014 @ 21:29:
Ik denk dat ie gerpobeerd heeft de DNA testers om te kopen en tja.. dat kost geld.
Ik denk dat ie gerpobeerd heeft de DNA testers om te kopen en tja.. dat kost geld.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 27 mei 2014 om 21:30
quote:meesmv3 schreef op 27 mei 2014 @ 21:28:
Hij heeft het lekker afgesloten en zit lekker in z'n werk.
Lekker hè! Hij heeft er wel een weekend over gedaan !
Hij heeft het lekker afgesloten en zit lekker in z'n werk.
Lekker hè! Hij heeft er wel een weekend over gedaan !
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
dinsdag 27 mei 2014 om 21:36
Dát was pas een geweldig trashprogramma maar toen deden we dat nog niet hier.
Hij was de enige van de mannen volgens mij die niet vreemd was gegaan. En toen wilde hij zijn vriendin ten huwelijk vragen want dat was ook allemaal goed gegaan, en was ze toch in de laatste nacht vreemd gegaan. Heel sneu was dat.
Hij was de enige van de mannen volgens mij die niet vreemd was gegaan. En toen wilde hij zijn vriendin ten huwelijk vragen want dat was ook allemaal goed gegaan, en was ze toch in de laatste nacht vreemd gegaan. Heel sneu was dat.
Grief is just love with nowhere to go