Divorce hotel RTL 4
dinsdag 13 mei 2014 om 21:18
dinsdag 13 mei 2014 om 21:19
quote:waterval70 schreef op 13 mei 2014 @ 21:14:
[...]
Je weet niet wat er zich heeft afgespeeld.
Vader ziet eruit alsof hij blijer met zijn vriendin is dan met de komst van zijn kids.En dan nog vind ik dat je je, tegenover je vader en op nationale trash-tv, niet zo laat kennen en haar een hand geeft en hallo zegt. Maar da's mijn mening.
[...]
Je weet niet wat er zich heeft afgespeeld.
Vader ziet eruit alsof hij blijer met zijn vriendin is dan met de komst van zijn kids.En dan nog vind ik dat je je, tegenover je vader en op nationale trash-tv, niet zo laat kennen en haar een hand geeft en hallo zegt. Maar da's mijn mening.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
dinsdag 13 mei 2014 om 21:22
dinsdag 13 mei 2014 om 21:22
quote:mienbillekesjeuken schreef op dinsdag 13 mei 2014 21:17 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="sabbaticalmeds in "Divorce hotel RTL 4"" class="messagelink">sabbaticalmeds schreef op 13 mei 2014 @ 21:15</a>:</b>
[...]
Kijk eens goed naar Matt. Wie wil wel? Niekie telt niet mee</div></blockquote>Eensch, maar Frigidie is toch ooit vrijwillig met hem de huwelijksnacht ingegaan. Er zijn 2 kids dus ze zijn 2 x van bil gegaan... Met of zonder zweep
[...]
Kijk eens goed naar Matt. Wie wil wel? Niekie telt niet mee</div></blockquote>Eensch, maar Frigidie is toch ooit vrijwillig met hem de huwelijksnacht ingegaan. Er zijn 2 kids dus ze zijn 2 x van bil gegaan... Met of zonder zweep
dinsdag 13 mei 2014 om 21:24
Wat een vrouw, als ik man was geweest zou ik daar ook van scheiden. Lekker glimlachen en iedereen om haar vingertje winden.
En dan ook nog zeggen dat ze ontslagen wil worden voor vervolging en de boete die er aan zit te komen. Duhhh die ze zelf de laatste 9 maanden terwijl ze al gescheiden van tafel en bed gemaakt heeft. Wat een mens zeg.
En dan ook nog zeggen dat ze ontslagen wil worden voor vervolging en de boete die er aan zit te komen. Duhhh die ze zelf de laatste 9 maanden terwijl ze al gescheiden van tafel en bed gemaakt heeft. Wat een mens zeg.
dinsdag 13 mei 2014 om 21:25
quote:sabbaticalmeds schreef op dinsdag 13 mei 2014 21:24 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Bergje65 in "Divorce hotel RTL 4"" class="messagelink">Bergje65 schreef op 13 mei 2014 @ 21:22</a>:</b>
[...]
Er zijn 2 kids dus ze zijn 2 x van bil gegaan... Met of zonder zweep</div></blockquote>In-se-mi-na-tie Oh ja. Of onbevlekt, net als Jezus
[...]
Er zijn 2 kids dus ze zijn 2 x van bil gegaan... Met of zonder zweep</div></blockquote>In-se-mi-na-tie Oh ja. Of onbevlekt, net als Jezus