Divorce hotel RTL 4
woensdag 14 mei 2014 om 16:22
Heeft zich het juiste uitgezocht voor SM, zou het misgaan en hij zou nikki de neus scheef slaan of een dikke lip valt het niemand op, mijn god wat een lelijkerd. Van buiten EN van binnen. Want om daar naar toe te komen vind ik laag bij de grond. Zijn vrouw nog een trap nageven. Was zeker bang dat haar een eurie naast de neus zou gaan, bah. Zijn ex krijgt van mij een dikke pluim dat ze de eer aan haarzelf heeft gehouden Want van mij hadden ze allebei SM gekregen
woensdag 14 mei 2014 om 19:04
quote:pepersteak schreef op 14 mei 2014 @ 13:01:
Zou ook te belachelijk voor woorden zijn himalaya.
Het zijn nogal geen beslissingen die je moet nemen en met die tijdsdruk van ... uur neem je niet altijd de juiste beslissingen maar ze zijn wel bindend.
En het constante "Als jullie er niet uitkomen neem ik de beslissingen" vond ik vooral heel erg dreigend overkomen.
Als je er bij mediation niet uitkomt, heb je natuurlijk de dreiging van de rechtbank boven je hoofd hangen...En ik geloof dat 60% ofzo er niet uitkomt!
Maar jee, wat een man. En zijn nieuwe vriendin. Ai.
Voor die kinderen ook heel sneu en embarrassing. Het zal je vader maar zijn...
Zou ook te belachelijk voor woorden zijn himalaya.
Het zijn nogal geen beslissingen die je moet nemen en met die tijdsdruk van ... uur neem je niet altijd de juiste beslissingen maar ze zijn wel bindend.
En het constante "Als jullie er niet uitkomen neem ik de beslissingen" vond ik vooral heel erg dreigend overkomen.
Als je er bij mediation niet uitkomt, heb je natuurlijk de dreiging van de rechtbank boven je hoofd hangen...En ik geloof dat 60% ofzo er niet uitkomt!
Maar jee, wat een man. En zijn nieuwe vriendin. Ai.
Voor die kinderen ook heel sneu en embarrassing. Het zal je vader maar zijn...
woensdag 14 mei 2014 om 19:37
quote:waterval70 schreef op 14 mei 2014 @ 19:04:
[...]
..
Klopt maar dan is het een rechter die sec naar de feiten en cijfertjes kijkt en de mensen erachter niet kent.
Ik geloof namelijk niet dat de dame van gisteren helemaal onpartijdig is.
Ik geloof nooit dat je dat kan zijn als je een paar dagen met een stel optrekt en alle verhalen hoort.
Ik denk dat het dan heel menselijk is om een "kant" te kiezen.
[...]
..
Klopt maar dan is het een rechter die sec naar de feiten en cijfertjes kijkt en de mensen erachter niet kent.
Ik geloof namelijk niet dat de dame van gisteren helemaal onpartijdig is.
Ik geloof nooit dat je dat kan zijn als je een paar dagen met een stel optrekt en alle verhalen hoort.
Ik denk dat het dan heel menselijk is om een "kant" te kiezen.
woensdag 14 mei 2014 om 22:27
Ik heb jullie kommentaren gelezen,het enige wat jullie weten is dat wat er op tv te zien was.
Deze mensen zijn dagenlang bezig geweest met intervieuws, vooraf verschillende besprekingen met hun advokaten.
De voorbereiding en de begeleiding was wat dat betreft in goed.
Dat niet alles op tv komt is logisch, jammer dat de redaktie voor een stuk sensatie gegaan is.
Het feit dat hij een voorliefde had voor sm was voor haar niets nieuws,ze wist het vanaf het begin van hun relatie. Problemen in de relatie zijn pas later ontstaan
Dat zijn vriendin daar was, was op uitdrukkelijke wens van de redaktie.
Ik hoop dat ik het voor jullie iets duidelijker gemaakt heb?
Deze mensen zijn dagenlang bezig geweest met intervieuws, vooraf verschillende besprekingen met hun advokaten.
Dat niet alles op tv komt is logisch, jammer dat de redaktie voor een stuk sensatie gegaan is.
Het feit dat hij een voorliefde had voor sm was voor haar niets nieuws,ze wist het vanaf het begin van hun relatie. Problemen in de relatie zijn pas later ontstaan
woensdag 14 mei 2014 om 22:34
quote:derjenige schreef op 14 mei 2014 @ 22:27:
Ik heb jullie kommentaren gelezen,het enige wat jullie weten is dat wat er op tv te zien was.
Ik hoop dat ik het voor jullie iets duidelijker gemaakt heb?Een insider
Ik hoop dat ik het voor jullie iets duidelijker gemaakt heb?Een insider
donderdag 15 mei 2014 om 00:00
quote:derjenige schreef op 14 mei 2014 @ 22:27:
Vanaf het begin weten en als man na 35! jaar problemen er over gaan maken? Hij wist heus ook vanaf het begin dat hij bij haar aan het verkeerde adres zou zijn.
En dan na een huwelijk van 35 jaar weg gaan en de volgende dag bij je, op de chat opgeduikelde,slaafje intrekken?
Heel chique
Vanaf het begin weten en als man na 35! jaar problemen er over gaan maken? Hij wist heus ook vanaf het begin dat hij bij haar aan het verkeerde adres zou zijn.
En dan na een huwelijk van 35 jaar weg gaan en de volgende dag bij je, op de chat opgeduikelde,slaafje intrekken?
Heel chique
donderdag 15 mei 2014 om 00:12
quote:consuelabananahammok schreef op 15 mei 2014 @ 00:00:
[...]
Heel chiqueHuh? Het kan ook zijn dat hij omwille vqn zijn gezin en de liefde voor haar het al die tijd onderdrukt heeft maar dat nu niet meer kan. En hoezo bij haar aan het verkeerde adres?zij hebben nota bene twee kinderen. Soms loopt jet zo in het leven maar waar twee kijven...
[...]
Heel chiqueHuh? Het kan ook zijn dat hij omwille vqn zijn gezin en de liefde voor haar het al die tijd onderdrukt heeft maar dat nu niet meer kan. En hoezo bij haar aan het verkeerde adres?zij hebben nota bene twee kinderen. Soms loopt jet zo in het leven maar waar twee kijven...
donderdag 15 mei 2014 om 01:17
quote:jippie55 schreef op 15 mei 2014 @ 00:12:
[...]
Huh? Het kan ook zijn dat hij omwille vqn zijn gezin en de liefde voor haar het al die tijd onderdrukt heeft maar dat nu niet meer kan. En hoezo bij haar aan het verkeerde adres?zij hebben nota bene twee kinderen. Soms loopt jet zo in het leven maar waar twee kijven...
Dat kan, alleen vind ik het niet chique als je in de kamer waar je vrouw zit gaat chatten met andere dames.
Nee, ik vond deze man echt niet onsympathiek maar hij heeft er op het einde van zijn huwelijk wel een potje van gemaakt.
[...]
Huh? Het kan ook zijn dat hij omwille vqn zijn gezin en de liefde voor haar het al die tijd onderdrukt heeft maar dat nu niet meer kan. En hoezo bij haar aan het verkeerde adres?zij hebben nota bene twee kinderen. Soms loopt jet zo in het leven maar waar twee kijven...
Dat kan, alleen vind ik het niet chique als je in de kamer waar je vrouw zit gaat chatten met andere dames.
Nee, ik vond deze man echt niet onsympathiek maar hij heeft er op het einde van zijn huwelijk wel een potje van gemaakt.
donderdag 15 mei 2014 om 22:18
Friedy heeft de aankondiging gezien van divorce hotel, Ze waren al een tijdje bezig,maar de advokaat van Matt is in de politiek gegaan en heeft geen tijd meer aan deze zaak besteed.Bovendien had hij nog een aantal rechtzaken lopen met oud medewerkers.Hij was niet met de scheiding bezig omdat voor hem andere dingen de vorrang hadden. Friedy wilde eindelijk scheiden en vondt in Divorce_Hotel een makkelijke snelle manier om dit te doen. Zij heeft zich aangemeld, Matt heeft toegestemd om mee te doen.
donderdag 15 mei 2014 om 22:25
Deze problemen waren er voor zover ik weet niet in het begin van hun huwelijk, beiden hebben er hun plezier aan gehad, echter na de geboorte van de kinderen heeft zich Friedy niet alleen sexueel,maar ook over het algemeen gedistantieerd. Hij is vooral vanwege de kindern zo lang bij haar gebleven. Toen de jongste uit huis gegaan is, is ook hij gegaan.quote:consuelabananahammok schreef op 15 mei 2014 @ 00:00:
[...]
Heel chique
[...]
Heel chique
donderdag 15 mei 2014 om 22:27
[Kan het ook zo zijn dat het van hem een duidelijk signaal naar haar toe was?
quote]consuelabananahammok schreef op 15 mei 2014 @ 01:17:
[...]
Nee, ik vond deze man echt niet onsympathiek maar hij heeft er op het einde van zijn huwelijk wel een potje van gemaakt.[/quote]
quote]consuelabananahammok schreef op 15 mei 2014 @ 01:17:
[...]
Nee, ik vond deze man echt niet onsympathiek maar hij heeft er op het einde van zijn huwelijk wel een potje van gemaakt.[/quote]
donderdag 15 mei 2014 om 22:30
quote:derjenige schreef op 15 mei 2014 @ 22:18:
Friedy heeft de aankondiging gezien van divorce hotel, Ze waren al een tijdje bezig,maar de advokaat van Matt is in de politiek gegaan en heeft geen tijd meer aan deze zaak besteed.Bovendien had hij nog een aantal rechtzaken lopen met oud medewerkers.Hij was niet met de scheiding bezig omdat voor hem andere dingen de vorrang hadden. Friedy wilde eindelijk scheiden en vondt in Divorce_Hotel een makkelijke snelle manier om dit te doen. Zij heeft zich aangemeld, Matt heeft toegestemd om mee te doen.
Aan je nick en info te zien dat je een van hun kent?
Edit, was al gevraagd.
Aan je nick en info te zien dat je een van hun kent?
Edit, was al gevraagd.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
donderdag 15 mei 2014 om 22:36
Ik ga niet een paar honderd postings nalezen.
N.a.v. het programma had ik best een negatief gevoel bij die man. Uiteindelijk achteraf is hij nog goed weggekomen nu hij geen boete krijgt en wel op 19000 euro na alle pensioenen ontvangen.
En ik vind het een beetje respectloos om je nieuwe vriendin naar dat hotel te laten komen.
Aan de andere kant was dat dus toegestaan.
Fijn dat die vrouw steun had aan haar kinderen.
(ben wel heel benieuwd wat de mediator had besloten als die vrouw niet met het aanbod was gekomen, heb het vermoeden dat die man er niet zo makkelijk mee weg was gekomen? We zullen het nooit weten alleen.)
N.a.v. het programma had ik best een negatief gevoel bij die man. Uiteindelijk achteraf is hij nog goed weggekomen nu hij geen boete krijgt en wel op 19000 euro na alle pensioenen ontvangen.
En ik vind het een beetje respectloos om je nieuwe vriendin naar dat hotel te laten komen.
Aan de andere kant was dat dus toegestaan.
Fijn dat die vrouw steun had aan haar kinderen.
(ben wel heel benieuwd wat de mediator had besloten als die vrouw niet met het aanbod was gekomen, heb het vermoeden dat die man er niet zo makkelijk mee weg was gekomen? We zullen het nooit weten alleen.)
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
donderdag 15 mei 2014 om 22:43
Je zult het programma gezien hebben en die man maar als fysiotherapeut hebben.... Zo iemand is toch best intiem met je bezig....Lig je daar met bv last van je schouder oid. "Zo, dus u heeft pijn in uw schouder. Tsja, pijn en plezier liggen dicht bij elkaar, wat ik nu ga doen kan een beetje pijn doen, maar hiermee komt wel alles los."
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
donderdag 15 mei 2014 om 22:53
quote:sweetfirefly schreef op 15 mei 2014 @ 22:43:
Je zult het programma gezien hebben en die man maar als fysiotherapeut hebben.... Zo iemand is toch best intiem met je bezig....Lig je daar met bv last van je schouder oid. "Zo, dus u heeft pijn in uw schouder. Tsja, pijn en plezier liggen dicht bij elkaar, wat ik nu ga doen kan een beetje pijn doen, maar hiermee komt wel alles los." Kunt u voortaan iets minder hard doen meneer de Fysio, ik heb er de hele week last van gehad en kon de blauwe plekken thuis niet goed uitleggen.
Je zult het programma gezien hebben en die man maar als fysiotherapeut hebben.... Zo iemand is toch best intiem met je bezig....Lig je daar met bv last van je schouder oid. "Zo, dus u heeft pijn in uw schouder. Tsja, pijn en plezier liggen dicht bij elkaar, wat ik nu ga doen kan een beetje pijn doen, maar hiermee komt wel alles los." Kunt u voortaan iets minder hard doen meneer de Fysio, ik heb er de hele week last van gehad en kon de blauwe plekken thuis niet goed uitleggen.
vrijdag 16 mei 2014 om 08:59
vrijdag 16 mei 2014 om 22:09
quote:betjebig schreef op 13 mei 2014 @ 21:30:
Ik weet het niet hoor meds. Als je hoort dat ze elkaar zo ongeveer te lijf gingen en élke dag ruzie hadden. Die waren er ook zonder Niekie niet samen uit gekomen.
Dan had ik van de nood een deugd gemaakt, en mezelf een karwats aangeschaft. Lieshoge laklaarzen aan, en meppen maar.
Eind goed, al goed.
Ik weet het niet hoor meds. Als je hoort dat ze elkaar zo ongeveer te lijf gingen en élke dag ruzie hadden. Die waren er ook zonder Niekie niet samen uit gekomen.
Dan had ik van de nood een deugd gemaakt, en mezelf een karwats aangeschaft. Lieshoge laklaarzen aan, en meppen maar.
Eind goed, al goed.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé