Entertainment alle pijlers

Downton Abbey

01-08-2011 13:57 289 berichten
Het is alweer bijna afgelopen, maar ik ben verbaasd dat er nog geen topic over Downton Abbey is.

Ik was zo verslaafd dat ik lekker alles gedownload heb. Gelukkig komt er in het najaar weer een nieuwe serie.

Wie kijkt er nog meer?
Is het afgelopen? Ik heb geen kerstdiner gezien. Maar kan ook komen doordat ik met griep door kerst en de jaarwisseling heen ben gegaan.

Heb alleen op de zaterdagavonden gekeken. Rose ging trouwen... of ben ik in de war met een andere film? Ja, met koorts zie je het niet zo goed. Maar... het wordt door de NCRV herhaald. Dat was met de vorige seizoenen ook zo. Maar dan rond etenstijd door de week op een paar avonden. Ik kon de personages niet allemaal plaatsen tijdens het kijken. Viel ook af en toe in slaap door de koorts.

Er zijn in elk geval voldoende openingen gegeven voor een vervolg.
Ik heb de eerste drie afleveringen van dit seizoen gezien, de rest kijk ik de komende dagen. De glans is er voor mij toch een beetje af helaas. Het wordt te soap-achtig, te voorspelbaar en te ongeloofwaardig. Jammer, m.n. het eerste seizoen vond ik echt geweldig. Maar ik kijk deze serie in ieder geval nog wel af, misschien dat het nog interessanter wordt naar het einde toe.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind seizoen 4 juist weer helemaal geweldig.

Op naar seizoen 5!
Op BRT1 wordt het eerste seizoen herhaald.
Up! Ik vind 't zoooo fantastsich :D :D :D Ik kijk het online, ga vanavond aflevering 2 van seizoen 4 kijken. Arme Mary/Matthew :'(

Ikvond Matthew zo leuk!!! Tom vind ik ook eye candy :D
Weet iemand wanneer seizoen 5 start in Nederland? Ik UK zijn ze vorige week begonnen.
Geen idee. Wel leuk dat het er weer is! Ben benieuwd welke ontwikkelingen we nu weer gaan zien. (en genieten van de mooie kleren )
quote:hartenvier schreef op 25 september 2014 @ 13:45:

Weet iemand wanneer seizoen 5 start in Nederland? Ik UK zijn ze vorige week begonnen.Welke zender zendt het uit? BBC 1, 2, Entertainment, BBC World?
verba volant, scripta manent.
Seizoen 5 begint eind november in NL.

In de UK is het afgelopen weekend begonnen op ITV.
Leuk eind november!

Wij hebben net serie 4 weer op dvd gekeken en heb zin in een volgende serie
quote:yasmijn schreef op 25 september 2014 @ 13:51:

Seizoen 5 begint eind november in NL.

In de UK is het afgelopen weekend begonnen op ITV.Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, hebbiknie.
verba volant, scripta manent.
quote:hartenvier schreef op 25 september 2014 @ 13:45:

Weet iemand wanneer seizoen 5 start in Nederland? Ik UK zijn ze vorige week begonnen.IK heb dinsdag de eerste aflevering van seizoen 5 gezien online. Zie weer goed uit!!
anoniem_169608 wijzigde dit bericht op 25-09-2014 14:03
Reden: r
% gewijzigd
quote:Ikhierhuh schreef op 25 september 2014 @ 14:01:

[...]

IK heb dinsdag de eerste aflevering van seizoen 5 gezien online. Zie weer goed uit!!Ik ook, leuk!
quote:Merisi schreef op 25 september 2014 @ 14:07:

[...]

Ik ook, leuk!

Ja!!

Ik ben ook aan het volgen The good wife en the big bang theory. Nu nog Breaking bad en ik ben even zoet. :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven