Downton Abbey
maandag 6 januari 2014 om 13:21
Is het afgelopen? Ik heb geen kerstdiner gezien. Maar kan ook komen doordat ik met griep door kerst en de jaarwisseling heen ben gegaan.
Heb alleen op de zaterdagavonden gekeken. Rose ging trouwen... of ben ik in de war met een andere film? Ja, met koorts zie je het niet zo goed. Maar... het wordt door de NCRV herhaald. Dat was met de vorige seizoenen ook zo. Maar dan rond etenstijd door de week op een paar avonden. Ik kon de personages niet allemaal plaatsen tijdens het kijken. Viel ook af en toe in slaap door de koorts.
Er zijn in elk geval voldoende openingen gegeven voor een vervolg.
Heb alleen op de zaterdagavonden gekeken. Rose ging trouwen... of ben ik in de war met een andere film? Ja, met koorts zie je het niet zo goed. Maar... het wordt door de NCRV herhaald. Dat was met de vorige seizoenen ook zo. Maar dan rond etenstijd door de week op een paar avonden. Ik kon de personages niet allemaal plaatsen tijdens het kijken. Viel ook af en toe in slaap door de koorts.
Er zijn in elk geval voldoende openingen gegeven voor een vervolg.
maandag 6 januari 2014 om 17:56
Ik heb de eerste drie afleveringen van dit seizoen gezien, de rest kijk ik de komende dagen. De glans is er voor mij toch een beetje af helaas. Het wordt te soap-achtig, te voorspelbaar en te ongeloofwaardig. Jammer, m.n. het eerste seizoen vond ik echt geweldig. Maar ik kijk deze serie in ieder geval nog wel af, misschien dat het nog interessanter wordt naar het einde toe.
donderdag 25 september 2014 om 14:01
quote:hartenvier schreef op 25 september 2014 @ 13:45:
Weet iemand wanneer seizoen 5 start in Nederland? Ik UK zijn ze vorige week begonnen.IK heb dinsdag de eerste aflevering van seizoen 5 gezien online. Zie weer goed uit!!
Weet iemand wanneer seizoen 5 start in Nederland? Ik UK zijn ze vorige week begonnen.IK heb dinsdag de eerste aflevering van seizoen 5 gezien online. Zie weer goed uit!!
anoniem_169608 wijzigde dit bericht op 25-09-2014 14:03
Reden: r
Reden: r
% gewijzigd