Drukte Walibi
donderdag 28 juni 2018 om 23:07
Goedenavond!
Een vriendin en ik willen morgen iets leuks doen samen, en we hebben redelijk spontaan bedacht om naar Walibi te gaan. Bij de Efteling staat heel handig op de website de te verwachte drukte, bij Walibi niet. Ik weet dat het nog geen zomervakantie is, maar wel lekker weer, en eind examen scholieren zijn natuurlijk vrij. Iemand toevallig die laatst in Walibi was en een inschatting kan geven van de drukte voor morgen?
Bedankt!
Een vriendin en ik willen morgen iets leuks doen samen, en we hebben redelijk spontaan bedacht om naar Walibi te gaan. Bij de Efteling staat heel handig op de website de te verwachte drukte, bij Walibi niet. Ik weet dat het nog geen zomervakantie is, maar wel lekker weer, en eind examen scholieren zijn natuurlijk vrij. Iemand toevallig die laatst in Walibi was en een inschatting kan geven van de drukte voor morgen?
Bedankt!
vrijdag 29 juni 2018 om 00:51
Het was in de Efteling al heel druk afgelopen week. Inderdaad veel eindexamen leerlingen en veel schoolklassen. Die laatste hebben vaak aan het einde van het jaar schoolreisje. Maar ik vond het wel te doen hoor. Zal voor Walibi wel vergelijkbaar zijn. Check ook even of België/Duitsland geen vrije dag of zo hebben.