Entertainment alle pijlers

Earthflight - Ned 1

15-11-2012 09:44 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ha meiden

Heeft er niemand naar Earthflight gekeken op Ned 1? Over de vogels die op een speciale manier zijn gefilmd? De uitzendingen zijn ook - tot mijn verrassing - te bekijken via 'uitzending gemist'.

Spectaculaire beelden van de vogels en hun gedrag, maar ook van de aarde - gezien door de ogen van de vogels. Heel bijzonder.

Er was ook een item over tijdens P&W (woensdag 14.11)

De site: http://www.eo.nl/tv/natuur/earthflight/

Misschien een kijktip
Ik heb gekeken! Vond het echt heel mooi om te zien. Zeker vanwege de speciale manier van filmen. Heb de eerste aflevering gratis op dvd besteld via de EO (voorwaarde is dat ze je mogen bellen een keer). Vond het vooral ook leuk om te zien, omdat wij vorig jaar in de Grand Cayon en in San Francisco zijn geweest en vond het speciaal om dat op deze manier terug te zien
Ja, fantastisch! De wereld met adelaarsogen gezien
Ga in therapie!
Die arme sneeuwgansjes zonder eten -( Ik vond die dolfijnen die op het strand kwamen om de visjes te eten ook wel bijzonder. Grappig, allemaal dingen die ik nog nooit gezien had. Ik vind het op zich wel jammer dat alles door elkaar loopt, dat ze niet bijvoorbeeld de sneeuwgansjes volgden en pas daarna overgaan op een andere soort, zoals die bruine pelikaan.

@ ivetje: oei dat was vast een mooie reis voor jullie!
Heel mooi programma !

Voor de zekerheid had ik het opgenomen, maar omdat er toch niets anders voor was hebben we direct al gekeken.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Heeft iemand de reactie van die kenner bij P&W gezien? Ik moet het nog zien maar ik kreeg bij het voorstukje het idee dat hij geen voorstander was. Ik heb ook geen idee of de vogels hinder hebben van de apparatuur.

Ik weet wel dat er een tijdje geleden 'strijd' was over een zender bij een bepaalde vogel die wél voor problemen had gezorgd.

Ik denk wel dat als eenmaal een bepaalde trek in beeld is gebracht voor welke doeleinden dan ook (wetenschap of entertainment), het niet wéér herhaald hoeft te worden.

Zo hoef ik niet jaar op jaar een bepaalde vogel te 'volgen' tijdens de trek. Die dieren hebben het al zwaar genoeg tijdens de trek.
Ik vind de resultaten van zendertjes op groepen vogels wel grappig, zo vloog eens een hele grote groep naar Afrika, en ééntje naar Duitsland.

Opgevreten door een andere vogel, die een andere vakantiebestemming had.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ik vond het ook prachtig om te zien, maar idd ik weet niet of een zender op langer termijn goed voor de beesten is.
Heel mooi! Ik heb aflevering 1 gratis van de Volkskrant gekregen.

Wel nu en dan een wat autoziekig gevoel bij de schokkerige landingen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Ik heb gisterenavond zitten kijken.. wat mooi!!

verder nog iemand gekeken hier?
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Ja, ik. Fantastische beelden! Heb tot nu toe ook alle afleveringen opgenomen.

Volgende week een soort reallife Rio als het over zuid-Amerika gaat.
Ik had gehoopt wat meer te zien over Nederland, maar helaas het was een enkel bollenveld.

Maar verder: mooi gefilmd.
Galadriel, heb je een tijdje terug 'Nederland van boven' niet gezien?

Erg mooi! Toevallig vorige week de DVD's voor een prikkie bij Blokker gehaald als Sintkado voor iemand.
Ik heb nu 3 afleveringen gezien. MOOI!!! Alleen kan ik er niet goed tegen als er dieren worden gepakt (vermoord ) door andere dieren.
Speciaal voor jou gaat mama haai volgende week met haar big shopper naar de supermarkt om daar wat eten in te slaan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven