Entertainment alle pijlers

Echt Scheiden (Trash TV)

07-03-2012 20:06 3129 berichten
Alle reacties Link kopieren
In Echt Scheiden begeleidt Natasja Froger samen met scheidingscoach Yolande de Best-Meijer scheidende ouders naar een zo ideaal mogelijke situatie met hun kinderen.

In dit programma leren stellen om hun kinderen meer lief te hebben dan hun ex te haten. Zij zullen samen met Natasja Froger en scheidingscoach Yolande de Best-Meijer werken naar een nieuw ‘samenlevingscontract’ dat door beide partijen ondertekend moet worden. Doel van het programma is om te accepteren dat de verbintenis man-vrouw over is, maar dat de relatie van vader-moeder doorgaat. En dat dat een geheel andere rol is. Echt Scheiden is vanaf woensdag 7 maart wekelijks te zien bij RTL 4.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Laten we het erop houden dat als ik de fundalink plaats ik mijn anonimiteit vernaggel
in die regio werkt het zo dat je bij scheiding je woonduur in een woning gedeeld door 3 krijgt. dus 21 jaar in een woning is 7 inschrijf jaren.

dus dat is een soort urgentie bij scheiding.

en in sweet lake city is het niet zo heel moeilijk om een flatje te krijgen, je zit alleen dan wel 3 hoog achter in de getto

@tickel
Hebben die jongens wel oog voor hun vader? Wat een zelfgenoegzaam type, vraag me af of ze die jongens niet negatief beinvloed.
Is zij nou een vrouwtjesnarcist? Is zo'n populair woord, ik denk gooi 'm er ook een keer in die diagnose
Waarom zijn Natasja en coach zo voor die vrouw. Daar zijn ze veel hartelijker. Snap dat niet helemaal.
quote:Tickel schreef op 18 april 2012 @ 21:31:

Wie kan mij vertellen hoe madame aan dat huis komt?

Het zit je hoog hè Tick?

Hahahahahaha, leuk dat de jongens naar pa toe gaan om lekker te gamen en zo
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Maarten gaat écht veel reacties krijgen van single vrouwen, via RTL.

Echt wel.
quote:aambij schreef op 18 april 2012 @ 21:32:

Ze straalt van gelukJa, jammer
Fijn dat de jongens ook nog bij pa komen, en hij niet helemaal alleen overblijft.
quote:Summerdance schreef op 18 april 2012 @ 21:31:

Daar loop ik altijd met de hond!

Gader, eng idee dat is Natas pardoes tegen het lijf kan lopen zeg!en dat is in zoetermeer??
quote:S0LEIL schreef op 18 april 2012 @ 21:31:

Wonen nou toch beide jongens bij haar?Nee. Maar die jongens trekken hun eigen plan ( en dat ze maar gelijk hebben!).
quote:Tickel schreef op 18 april 2012 @ 21:31:

Wie kan mij vertellen hoe madame aan dat huis komt?Aangezien ik zojuist las dat het pas na het tekenen van de scheidingspapieren kan. En zij kan het toch niet betalen?
Hoe kun je in zo'n huis wonen met een uitkering en alimentatie??? Ik kan mijn huurwoninkje nauwelijks betalen en ik heb gewoon salaris.......
Ik loop 2 minuten achter, digitale tv ff op pauze gehad. Sjongejonge wat een treurnis weer. En toch weer kijken...

Je krijgt ongetwijfeld niet alles te zien maar op basis van de beelden en het verhaal dat getoon word denk ik: die Astrid gaat nog spijt krijgen. Ze doet te arrogant en te opgewekt.

En die arme arme jongens... ook al klinken ze heel verstandig. Gouwe gastjes.
quote:snoezzz schreef op 18 april 2012 @ 21:32:

Zijn inhammen zijn ongelijk.

En haar vind ik een takketrol. Bah.

Vorige week was ook al zo'n stomme Astrid. Zit t inde naam?Zo best kunnen ik ken ook een Astrid ook een stomme.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Fijn dat het best goed met hem gaat.
Tot volgende tresh Dames, het was gesellie..............!!!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Wat voor hond heb je Sum ik loop daar ook altijd
quote:engel79 schreef op 18 april 2012 @ 21:32:

in die regio werkt het zo dat je bij scheiding je woonduur in een woning gedeeld door 3 krijgt. dus 21 jaar in een woning is 7 inschrijf jaren.

dus dat is een soort urgentie bij scheiding.

en in sweet lake city is het niet zo heel moeilijk om een flatje te krijgen, je zit alleen dan wel 3 hoog achter in de getto

@tickelAh, kijk aan. Dank!
quote:zusenzoo schreef op 18 april 2012 @ 21:32:

Laten we het erop houden dat als ik de fundalink plaats ik mijn anonimiteit vernaggel Laat dat maar niet gebeuren. Het is goed zo Zusenzoo.
quote:yoshe schreef op 18 april 2012 @ 21:33:

Fijn dat de jongens ook nog bij pa komen, en hij niet helemaal alleen overblijft.Oudste woont bij pa.
Acherm, volgende week weer een klein djerntje..
quote:Summerdance schreef op 18 april 2012 @ 21:32:

[...]

Het zit je hoog hè Tick?

Hahahahahaha, leuk dat de jongens naar pa toe gaan om lekker te gamen en zoIk was bang dat ik iets gemist had
quote:Rainbow01 schreef op 18 april 2012 @ 21:33:

[...]

en dat is in zoetermeer??Yep.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
ZeZ en Summer, blijken jullie elkaar altijd te groeten enzo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven