Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 11 (ZONDER SPOILERS)

28-08-2021 12:09 3002 berichten
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.

Gezinnen van seizoen 2021:
- Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun kinderen mee (10-11 stuks). Oudste zoon Miguel en schoondochter Chayenna hebben inmiddels zelf een dochter.
- Familie Adema: Na vier jaar zien we het Bathmense gezin met de vierling en hun andere twee dochters weer terug!
- Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 9 kinderen.
- Familie Cudogham: Voor het eerst zien we dit Amsterdamse gezin, bestaande uit moeder Cynthia, vader Iven en hun zeven kinderen.

Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook wel eens ter sprake komen:
- Familie Nagelkerke, met moeder Sofie en vader Jan en acht kinderen.
- Familie Kraan, Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 8 kinderen en negende op komst.
- Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en prins Jordy.
- Papa Jay en zijn 5 lieve kinderen.
- Familie Baumgard: bekend van Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
- Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.
anoniem_636f8b86cbe89 wijzigde dit bericht op 28-08-2021 12:12
6.55% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof dat ik ook mooi in een hotel was gegaan. En 100% geef ik Stan gelijk. Lekker zijn eigen plan trekken.


Overigens vind ik het kofferrijden wel slim. Kind vind het leuk, gaat een stuk sneller, je hoeft niet te tillen.. Maar typ je Engels dan goed inderdaad hahaha.
Alle reacties Link kopieren
Stel je voor Sofie was echt juf geworden. Was ze na een week al met een burn out thuis
Alle reacties Link kopieren
Expreszo* schreef:
29-08-2021 20:30
Een Latte Anais a Day keeps de Carona away!
:HA:
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren
Blondie68 schreef:
29-08-2021 22:40
Dat wordt in maart met de buggy naar de kleuterschool. Lekker laten lopen is goed voor hem.
Met de auto!
Ik gok dat er deze week "leuke" filmpjes komen met een slokje op.
Je kon't altaid nog bakker worre
Blondie68 schreef:
29-08-2021 22:02
Groot huis? Kinderen slapen al met 4 op een kamer. Groot is het niet.
Oh, ik dacht dat omdat het voor 10 pesonen verhuurd wordt.
Alle reacties Link kopieren
Nidorina schreef:
30-08-2021 00:58
Stel je voor Sofie was echt juf geworden. Was ze na een week al met een burn out thuis
Na een of twee dagen al, gok ik zo..
Alle reacties Link kopieren
prada schreef:
30-08-2021 07:58
Oh, ik dacht dat omdat het voor 10 pesonen verhuurd wordt.
Het programma was een tikje saai deze keer.

wbt die verhuur:
Voor een groep jongeren die het niet uitmaakt waar ze slapen, na een nacht stappen is dat fijn maar met bv 2 gezinnen.. nee, dank u. Kijk maar eens op huren in dat gebied voor veel minder heb je een logement aan het strand of met zwembad in je tuin. Ze laten ook totaal niet zien wat er te doen is, alleen wat ze eten. En zichzelf filmen steeds, draai de camera eens om als je loopt en laat zien wat je ze zelf ziet en hoe de omgeving is.
Gister een dagje weg geweest en tijdens een bezichtiging liep er ook iemand met een vlogcamera, rete irritant is dat. Ik heb na een kwartier gevraagd of ze er op wil letten dat wij niet in beeld kwamen. Geen idee wie het was en waarvoor het was. De hele groep was hun op den duur gek aan het aankijken, ze was alleen bezig met die camera en stick en daarna kijken hoe alles er op stond.
Rombertus Horlepiep, zo heet ik officieel. Dat is beter dan Jan Jansen.Want zo heten er zo veel.
Net even de vlog van vandaag gekeken. Floor opent met 'Maddy, Junior en ik gaan even bij papa kijken :facepalm:
En als we terugkomen nemen we een anais koffie mee voor mama.

S' avonds gezellig naar de kermis met zijn allen. Oh nee, Sofie bleef thuis. Stel je voor dat je iets gezelligs doet met de kinderen.

Toch wel respect voor Jan hoor. Werken, koken, klusjes doen, de kinderen vermaken. Jammer dat hij zijn prinses niet eens een schop onder haar kont geeft.
Alle reacties Link kopieren
Vanmiddag naar de vlog van gisteren en de vlog van vandaag van de Nagelkerkjes gekeken...

In de vlog van gisteren gaan Floor, Madelief en Junior eerst in het choco atelier kijken waar Stan aan het werk is. Ze mogen elk een chocolaatje uit de vitrine kiezen... tijdens het kiezen raken die kinderen (inclusief Junior) allemaal chocolaatjes aan die ze uiteindelijk niet nemen. En dat moet dan nog verkocht worden, bah!!

In de vlog van vandaag gaat Jan met de kinderen naar de kermis, ze lopen er naar toe en op een gegeven moment geeft Junior aan dat hij moet poepen. Jan vindt dat Noud met Junior moet gaan poepen want Noud staat het dichtste bib Junior... Noud had hier natuurlijk helemaal geen zin in. Ik vind het ook niet normaal dat ze zulke taken opdragen aan hun kinderen, ze hebben zelf voor de kinderen gekozen dus dat ze ook maar zelf de kinderen naar het toilet begeleiden.
Echt, ik heb mijn ogen uitgekeken, wat een familie! De kinderen lijken mij wel (te) lief trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Dat heb ik gelezen toen :rofl:
Als ik me goed herinner wilde Jan zelf graag in de botsauto's. Dat was tenminste de versie van zijn vrouw. Zij doet ècht nooit iets met de kinderen. Ik had ook niet altijd zin om een spelletje te doen, naar de speeltuin te gaan, voor de 80ste x gezellig die ene tekenfilm te kijken of zandtaartjes te bakken maar dat doe je toch gewoon? Ze gaat ook niet zwemmen of in attracties. Ik begrijp echt helemaal niet waarom hier 8 kinderen geboren moesten worden. Alleen dat zij er de meeste hebben in de familie, zou het dat dan zijn? Vaak excuus dat iemand bij Junior moet blijven, ook toen er een oppas was.
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren
Die lieve Stan heeft vandaag leren schaken en met opa het kippenhok gerepareerd. Die jongen trekt vast helemaal bij.
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
Sofie plaatst een foto van de dochter van haar vriendin/kapster in bikini. Dat doe je toch niet? En als ik naar het kapsel van de kapster kijk dan begrijp ik waarom Sofie's haar zo zit. :facepalm:
makiko schreef:
30-08-2021 19:06
Dat heb ik gelezen toen :rofl:
Als ik me goed herinner wilde Jan zelf graag in de botsauto's. Dat was tenminste de versie van zijn vrouw. Zij doet ècht nooit iets met de kinderen. Ik had ook niet altijd zin om een spelletje te doen, naar de speeltuin te gaan, voor de 80ste x gezellig die ene tekenfilm te kijken of zandtaartjes te bakken maar dat doe je toch gewoon? Ze gaat ook niet zwemmen of in attracties. Ik begrijp echt helemaal niet waarom hier 8 kinderen geboren moesten worden. Alleen dat zij er de meeste hebben in de familie, zou het dat dan zijn? Vaak excuus dat iemand bij Junior moet blijven, ook toen er een oppas was.
Nee deze was van vorige week. Toen was er bij hun in het dorp kermis. De vorige kermis was inderdaad met die botsauto's. Maar het zal een gewoonte zijn van Sofie dat ze niet meegaat als de kinderen iets leuks gaan doen. Behalve als het gesponsord is natuurlijk.
Volgende week is er de grote kermis in Roosendaal, benieuwd of ze dan wel meegaat? Of zou ze dan bij Maddy's gaan zitten wachten onder het mom dat ze nog wat zakelijke dingen moet regelen. (wat ze vandaag ook weer deed zodat Jan zich lekker op het eten kon storten?)
Pingu schreef:
30-08-2021 21:46
Die lieve Stan heeft vandaag leren schaken en met opa het kippenhok gerepareerd. Die jongen trekt vast helemaal bij.
Ja zo leuk voor die jongen en ook dat hij intellectueel eens uitgedaagd wordt ipv dat getrut met zusjes, auto'tje, bedje, tandjes en weet ik veel wat voor tjes nog meer. Leuk voor opa ook dat zijn grote kleinzoon eens alleen bij hem is. Mannendingen doen :heart:
Alle reacties Link kopieren
Snaky schreef:
30-08-2021 21:52
Sofie plaatst een foto van de dochter van haar vriendin/kapster in bikini. Dat doe je toch niet? En als ik naar het kapsel van de kapster kijk dan begrijp ik waarom Sofie's haar zo zit. :facepalm:
Haha, dat dacht ik ook!!
remedialteacher schreef:
30-08-2021 22:24
Haha, dat dacht ik ook!!
Nou, inderdaad. Hoe onbeschoft ook. Zelfs al zou ze het gevraagd hebben doe je dat uit goed fatsoen niet. Ik wilde haar er even op wijzen maar ik zie dat je niet kunt reageren.
Lieve was dat meisje dat niet op Social media mocht van de ouders toch?
Alle reacties Link kopieren
Serieus? Nou staat ze op sociale media en hoe
Alle reacties Link kopieren
Eet Soof nou tomatensoep als ontbijt???
remedialteacher schreef:
30-08-2021 22:34
Eet Soof nou tomatensoep als ontbijt???
Haha.
Dat is een tomatenprutje, wat men in Spanje op getoast (stok)brood eet. Erg lekker.
Juist zulke dingen zouden ze moeten laten zien, in plaats van tig keer de churros.
Ik denk trouwens eerder dat dit het ontbijt van Jan was...
Alle reacties Link kopieren
Snaky schreef:
30-08-2021 21:52
Sofie plaatst een foto van de dochter van haar vriendin/kapster in bikini. Dat doe je toch niet? En als ik naar het kapsel van de kapster kijk dan begrijp ik waarom Sofie's haar zo zit. :facepalm:
Oef, dat dacht ik ook ja :roll:
Alle reacties Link kopieren
Snaky schreef:
30-08-2021 21:52
Sofie plaatst een foto van de dochter van haar vriendin/kapster in bikini. Dat doe je toch niet? En als ik naar het kapsel van de kapster kijk dan begrijp ik waarom Sofie's haar zo zit. :facepalm:
Dat van de dochter van een ander zo in bikini wilde ik ook typen. Mensen toch..... :frusty:
De kapster is waarschijnlijk wel gewoon gaan zwemmen. Dan zit het niet meer, ik geef haar geen ongelijk. Ze heeft ook niet in de gaten dat er een foto gemaakt wordt maar ik zal voor het gemak er van uit gaan dat ze toestemming geven om in vlog of op foto te komen.
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren
Expreszo* schreef:
30-08-2021 22:29
Lieve was dat meisje dat niet op Social media mocht van de ouders toch?
Die is vanaf begin te zien, ook in EHV geloof ik.
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren
prada schreef:
30-08-2021 22:00
Nee deze was van vorige week. Toen was er bij hun in het dorp kermis. De vorige kermis was inderdaad met die botsauto's. Maar het zal een gewoonte zijn van Sofie dat ze niet meegaat als de kinderen iets leuks gaan doen. Behalve als het gesponsord is natuurlijk.
Volgende week is er de grote kermis in Roosendaal, benieuwd of ze dan wel meegaat? Of zou ze dan bij Maddy's gaan zitten wachten onder het mom dat ze nog wat zakelijke dingen moet regelen. (wat ze vandaag ook weer deed zodat Jan zich lekker op het eten kon storten?)

Oops. Ik kijk echt geen vlogs meer alleen wat insta op fb met vlagen. 1 van die is ook genoeg want het is herhaling van herhaling.
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren
Rosalind* schreef:
30-08-2021 23:22
Haha.
Dat is een tomatenprutje, wat men in Spanje op getoast (stok)brood eet. Erg lekker.
Juist zulke dingen zouden ze moeten laten zien, in plaats van tig keer de churros.
Ik denk trouwens eerder dat dit het ontbijt van Jan was...
Dat overdag thuis eten, mag dat nou wel of niet wel bij een 2de en 3de huis?
Ik vraag dit voor een vriend.
Je kon't altaid nog bakker worre

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven