Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 11 (ZONDER SPOILERS)

28-08-2021 12:09 3002 berichten
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.

Gezinnen van seizoen 2021:
- Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun kinderen mee (10-11 stuks). Oudste zoon Miguel en schoondochter Chayenna hebben inmiddels zelf een dochter.
- Familie Adema: Na vier jaar zien we het Bathmense gezin met de vierling en hun andere twee dochters weer terug!
- Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 9 kinderen.
- Familie Cudogham: Voor het eerst zien we dit Amsterdamse gezin, bestaande uit moeder Cynthia, vader Iven en hun zeven kinderen.

Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook wel eens ter sprake komen:
- Familie Nagelkerke, met moeder Sofie en vader Jan en acht kinderen.
- Familie Kraan, Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 8 kinderen en negende op komst.
- Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en prins Jordy.
- Papa Jay en zijn 5 lieve kinderen.
- Familie Baumgard: bekend van Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
- Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.
anoniem_636f8b86cbe89 wijzigde dit bericht op 28-08-2021 12:12
6.55% gewijzigd
Nidorina schreef:
29-08-2021 10:00
Waarom is het eigenlijk vreemd dat Stan bij de ene grootouders logeert en niet bij de andere? Was daar iets mee of?
Vind Stan zo'n leuk verstandig kind :D
Zou hij genoeg hebben van de luie Sofie en stomme grappenmaker Jan? En elke dag een camera op je neus... :hihi:
Brokkel schreef:
29-08-2021 10:28
Dan was het niet kritisch genoeg. Een ban is een sticker :proud:
Check de post na de Amazon reclame was echt wel kritisch ;-) ik had ook niet verwacht dat ze het zou laten staan...
Alle reacties Link kopieren
Als je op zijn leeftijd al niet meer met je ouders op vakantie wilt, vindt ik dat wel een teken. Ik wens hem een ontspannen weekje bij zijn grootouders.
Teva1979 schreef:
29-08-2021 10:41
Als je op zijn leeftijd al niet meer met je ouders op vakantie wilt, vindt ik dat wel een teken. Ik wens hem een ontspannen weekje bij zijn grootouders.
Ik kan me voorstellen dat je als puber soms ook wat rust wilt hebben, en dat is best moeilijk met zo'n groot gezin ;)
Teva1979 schreef:
29-08-2021 10:41
Als je op zijn leeftijd al niet meer met je ouders op vakantie wilt, vindt ik dat wel een teken. Ik wens hem een ontspannen weekje bij zijn grootouders.
Ze zijn al twee weken geweest he, naar dezelfde plek. Dus zo heel gek vind ik het niet dat hij niet zo´n zin heeft.
Alle reacties Link kopieren
reckless schreef:
29-08-2021 09:20
Echt hé, normaal fatsoen komt niet in hun woordenboek voor. Je wil als horeca gelegenheid die gasten toch ook niet als uithangbord? Lekkere reclame..!
Ja precies dat filmpje laatst waar ze zo raar staat te dansen in die zaak. Als eigenaar zou ik niet op haar aanwezigheid zitten te wachten. Ik zei pas al, waarom gaat ze niet aan het werk daar. Blijkbaar heeft ze er tijd voor en hopelijk past er iemand op de kinderen. Dan kan ze iets terugbetalen aan haar uitkering.
Las laatst weer een bericht ergens dat een van de jongere kinderen bij een oudere vrouw aan de deur om 20 euro voor een schoolreisje vroeg. Kind had gezegd dat mama daar geen geld voor had. Elke school heeft een regeling voor kinderen die het niet kunnen betalen en anders heb je stichting leergeld. Dat geld is dus niet voor een schoolreisje.

Als ik die filmpjes dan zie....grrrr
Alle reacties Link kopieren
..
snaky wijzigde dit bericht op 29-08-2021 12:36
Reden: Dubbel
99.57% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bij de Nagelkerkjes zie je Noud zonder mondkapje (ook niet half op) in het vliegtuig. Al zo vaak gezien in hun story’s. Ook in winkels toen het nog moest zag je hen of de oudere kinderen vaker zonder.
Ik vraag mij dan echt af of ze de maatregelen in hun eigen zaken goed na leven. Als je zelf openbaar je er niet aan houdt kun je iemand in je zaak moeilijk aan spreken als ze binnen komen zonder mondkapje.
Las ook al bij de reviews dat ze zich niet aan registratie horeca houden. Dat zullen ze wel teveel gedoe vinden.
Alle reacties Link kopieren
Yorkie80 schreef:
29-08-2021 10:54
Ik kan me voorstellen dat je als puber soms ook wat rust wilt hebben, en dat is best moeilijk met zo'n groot gezin ;)
Ja ik ook. Je wordt als kind toch gek van dat continu maar "op pad" zijn.
Ik zie dat bij Transavia een mondkapje verplicht is vanaf 13 jaar. Noud zal wel nog geen 13 jaar zijn.
Mijn kind zou overigens wel een mondkapje dragen.
Alle reacties Link kopieren
Rosalind* schreef:
29-08-2021 12:52
Ik zie dat bij Transavia een mondkapje verplicht is vanaf 13 jaar. Noud zal wel nog geen 13 jaar zijn.
Mijn kind zou overigens wel een mondkapje dragen.
Ik dacht overal vanaf 12. Dan is hij het inderdaad nog niet verplicht. Hij wordt in oktober pas 13 geloof ik.
Ik zou zelf inderdaad mijn kind ook een mondkapje laten dragen met die leeftijd.
Ik snap er niets meer van. De kinderen konden op een gegeven moment kiezen tussen thuisonderwijs of op school in beperkte groepjes. Jan en Sofie hielden ze thuis met de woorden dat ze geen corona in hun zaken konden veroorloven.

En nu met 10 man ongevaccineerd in een bomvol vliegtuig naar Spanje. Voor de 2e x zelfs. Shoot me.
Alle reacties Link kopieren
Maar die arme Sofie heeft zich rotgewerkt de afgelopen weken. Nu heeft ze haar eigen vriendin kapster mee zodat de haartjes lekker in de krul zitten als ze op stap gaat.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben aan het terug kijken en geen idee op het hier al genoemd is maar ik zag thaila haar koolhydraatarme ovenschotel maken. Met een dikke laag kaas erop én brie. Ik vind het nu nóg knapper dat ze zoveel is afgevallen.

Familie Adema trek ik op een bepaalde manier niet zo. Die vader is echt wel lief met z'n kinderen maar die hoge, beetje zeurderige stem , ik heb er niks mee.

Familie Cudogham vind ik tot nu toe wel een leuk gezin. Pa is wel wat over enthousiast. Moet nog even afwachten of dat echt is of gespeeld.

M'n favoriete gezin is al vanaf de eerste tel dat ze meedoen toch de familie Jelies. Liefdevolle fijne mensen met lieve kinderen. Vooral Harrie heeft m'n hart gestolen.
Samen met Xaviee Buddenbruck. Schat van een jongen!
prada schreef:
29-08-2021 13:33
Ik snap er niets meer van. De kinderen konden op een gegeven moment kiezen tussen thuisonderwijs of op school in beperkte groepjes. Jan en Sofie hielden ze thuis met de woorden dat ze geen corona in hun zaken konden veroorloven.

En nu met 10 man ongevaccineerd in een bomvol vliegtuig naar Spanje. Voor de 2e x zelfs. Shoot me.
Jan en Sofie hebben schijt aan corona. Hadden gewoon bezoek, gingen met 2 of 3 naar de Sligro, ik kan eindeloos doorgaan maar dat daar nog niemand corona heeft gehad is echt een wonder.
Harderwijk2021 schreef:
29-08-2021 14:18
Ik ben aan het terug kijken en geen idee op het hier al genoemd is maar ik zag thaila haar koolhydraatarme ovenschotel maken. Met een dikke laag kaas erop én brie. Ik vind het nu nóg knapper dat ze zoveel is afgevallen.
Ik ben heel benieuwd of Thaila het vol blijft houden.
Alle reacties Link kopieren
Nt
Alle reacties Link kopieren
ben ik de enige die die bril bij de oudste niet mooi vind staan?
Ik bedoel dan de oudste van die 2 die nu een bril hebben.
Ik vind die eigenlijk veel te groot.
Die bij die ander staat wel erg leuk!
myname1 schreef:
29-08-2021 19:07
ben ik de enige die die bril bij de oudste niet mooi vind staan?
Ik bedoel dan de oudste van die 2 die nu een bril hebben.
Ik vind die eigenlijk veel te groot.
Die bij die ander staat wel erg leuk!
Ik heb geen idee over wie je het hebt. Welk gezin, welke kinderen?
myname1 schreef:
29-08-2021 19:07
ben ik de enige die die bril bij de oudste niet mooi vind staan?
Ik bedoel dan de oudste van die 2 die nu een bril hebben.
Ik vind die eigenlijk veel te groot.
Die bij die ander staat wel erg leuk!
Bij Floor Nagelkerke? Die bril is inderdaad te groot. Maar het is geen echte bril he?
Die brillen van die oudste 2 van de BB vind ik ook geen porem. Maar ja, dat vind ik van de bril van Thaila ook niet. Ik ga even op zoek naar de bril van de meiden Nagelkerke.
Gezien. Valt wel mee toch?
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand nog welke familie het was die bij de geboorte van een kind een houten poppetje erbij zette onder een glazen stolp ?
Jaja weet het..maak soms taalfouten..hè maar ik ben ..ik !
Expreszo* schreef:
29-08-2021 15:07
Jan en Sofie hebben schijt aan corona. Hadden gewoon bezoek, gingen met 2 of 3 naar de Sligro, ik kan eindeloos doorgaan maar dat daar nog niemand corona heeft gehad is echt een wonder.
Volgens mij geloofde/geloven ze nog steeds niet in Corona, zij hebben ook niemand in hun omgeving gehad die ziek is geworden. Ik heb daar vorig jaar wel vaker wat van gezegd onder hun vlogs vooral omdat zij een voorbeeldfunctie als influensers zijn... Maar nee nee Sofie vind niet dat zij een voorbeeldfunctie hebben :hamer:
Alle reacties Link kopieren
Ik*ben*ik schreef:
29-08-2021 19:53
Weet iemand nog welke familie het was die bij de geboorte van een kind een houten poppetje erbij zette onder een glazen stolp ?
Demammavan heeft wel die poppetjes, misschien Linda Kraan dan? Die doen wel vaker elkaar na

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven