Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 11 (ZONDER SPOILERS)

28-08-2021 12:09 3002 berichten
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.

Gezinnen van seizoen 2021:
- Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun kinderen mee (10-11 stuks). Oudste zoon Miguel en schoondochter Chayenna hebben inmiddels zelf een dochter.
- Familie Adema: Na vier jaar zien we het Bathmense gezin met de vierling en hun andere twee dochters weer terug!
- Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 9 kinderen.
- Familie Cudogham: Voor het eerst zien we dit Amsterdamse gezin, bestaande uit moeder Cynthia, vader Iven en hun zeven kinderen.

Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook wel eens ter sprake komen:
- Familie Nagelkerke, met moeder Sofie en vader Jan en acht kinderen.
- Familie Kraan, Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 8 kinderen en negende op komst.
- Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en prins Jordy.
- Papa Jay en zijn 5 lieve kinderen.
- Familie Baumgard: bekend van Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
- Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.
anoniem_636f8b86cbe89 wijzigde dit bericht op 28-08-2021 12:12
6.55% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Stan heeft vaker aangegeven dat hij liever niet in een groot gezin had gewoond. Hij is ooit gaan ruilen met een camping vriendje geloof ik of zo? Hij vond het geweldig zo veel aandacht er dan is etc. En niet zoveel kinderen. Het is een leuke, lieve jongen.

Romano heeft na een week werken al verlof. Hij heeft die kiezen laten trekken aan 1 kant, daarom moet hij een week bijkomen, wat een instelling. De dag er na sta je gewoon te werken normaal hoor. En hij twijfelt of hij de andere kant laat doen. Nou ja dan heb je en een overbeet en wat kiezen minder. Nadine was vanmorgen online, zag ik (groen bolletje bij haar naam).
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren
Brokkel schreef:
29-08-2021 10:28
Dan was het niet kritisch genoeg. Een ban is een sticker :proud:
Ik heb een heel stickerboek :high5:
Je kon't altaid nog bakker worre
makiko schreef:
29-08-2021 20:01
Ik heb een heel stickerboek :high5:
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Stan vind ik ook een lieverd. En slimmer dan zijn beide ouders bij elkaar, volgens mij. Heel verstandig dat hij deze onzinreis overslaat.

De oudste zoon van de Cudoghams kwam ook sympathiek over, trouwens. Heet die niet Jazz?
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
En Romano overal met zijn jullie kunnen ons volgen op Facebook. :facepalm:

En op Opsporing verzocht..
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren
Hahaha daar vooral ja :rofl:
makiko schreef:
29-08-2021 20:12
En Romano overal met zijn jullie kunnen ons volgen op Facebook. :facepalm:

En op Opsporing verzocht..
:rofl:
Yorkie80 schreef:
29-08-2021 19:54
Volgens mij geloofde/geloven ze nog steeds niet in Corona, zij hebben ook niemand in hun omgeving gehad die ziek is geworden. Ik heb daar vorig jaar wel vaker wat van gezegd onder hun vlogs vooral omdat zij een voorbeeldfunctie als influensers zijn... Maar nee nee Sofie vind niet dat zij een voorbeeldfunctie hebben :hamer:
Een Latte Anais a Day keeps de Carona away!
Expreszo* schreef:
29-08-2021 20:30
Een Latte Anais a Day keeps de Carona away!
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Expreszo* schreef:
29-08-2021 20:30
Een Latte Anais a Day keeps de Carona away!
😂😂

Maar serieus, had het ook al eerder aangegeven: ik verbaas me over hoe zij hier mee omgaan. Maar nu kijk ik soms vlogs van influencers, en het lijkt alsof de (eerdere) coronaregels niet voor hen van toepassing waren. Ben toen ook gestopt met het kijken van vlogs van deze personen.
Expreszo* schreef:
29-08-2021 20:30
Een Latte Anais a Day keeps de Carona away!
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Brokkel schreef:
29-08-2021 21:37
:rofl:
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Soof zit al lekker op het terras 'bij te kletsen '.
Ze gaat 4x per week naar de kapper
Apart. Hebben ze zo'n groot huis in Spanje en Jef en Rifke zijn volgens Sofie hun beste vrienden maar ze moeten wel in een hotel.
prada schreef:
29-08-2021 21:58
Apart. Hebben ze zo'n groot huis in Spanje en Jef en Rifke zijn volgens Sofie hun beste vrienden maar ze moeten wel in een hotel.
Kan ook eigen keuze zijn van Jef en Rifke. Al zou het kunnen, ik zou bedanken.
Alle reacties Link kopieren
Groot huis? Kinderen slapen al met 4 op een kamer. Groot is het niet.
Blondie68 schreef:
29-08-2021 22:02
Groot huis? Kinderen slapen al met 4 op een kamer. Groot is het niet.
Ah dan zou ik ook voor een hotel kiezen. Maar Sofie laat het een beetje overkomen dat zij het snoepreisje betaald. Met haar, we hebben Jef en Rifke uitgenodigd om ons huis in Spanje te komen bekijken.
Het staat te huur voor 10 personen. Jef en Rif passen er al niet eens bij inderdaad.
Moet iemand Sofie er nog even op wijzen dat er bij Junior ook pootjes onder zitten? Je ziet dat kind werkelijk nooit lopen.
Alle reacties Link kopieren
Expreszo* schreef:
29-08-2021 22:07
Moet iemand Sofie er nog even op wijzen dat er bij Junior ook pootjes onder zitten? Je ziet dat kind werkelijk nooit lopen.
Met d'r 'roling roling roling' hahahaha! Als je geen Engels kent, gebruik het dan niet.
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
Expreszo* schreef:
29-08-2021 22:07
Moet iemand Sofie er nog even op wijzen dat er bij Junior ook pootjes onder zitten? Je ziet dat kind werkelijk nooit lopen.
Inderdaad, weg met die buggy
Pingu schreef:
29-08-2021 22:10
Met d'r 'roling roling roling' hahahaha! Als je geen Engels kent, gebruik het dan niet.
Ja, hahahahaha, die zag ik ook! :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Expreszo* schreef:
29-08-2021 22:07
Moet iemand Sofie er nog even op wijzen dat er bij Junior ook pootjes onder zitten? Je ziet dat kind werkelijk nooit lopen.
Dat wordt in maart met de buggy naar de kleuterschool. Lekker laten lopen is goed voor hem.
Alle reacties Link kopieren
Pingu schreef:
29-08-2021 22:10
Met d'r 'roling roling roling' hahahaha! Als je geen Engels kent, gebruik het dan niet.
Ja grappig inderdaad
prada schreef:
29-08-2021 21:58
Apart. Hebben ze zo'n groot huis in Spanje en Jef en Rifke zijn volgens Sofie hun beste vrienden maar ze moeten wel in een hotel.
Groot huis? Het is een appartement met 3 slaapkamers. De 8 kinderen delen twee slaapkamers.
Daar had ik echt niet bij gekund of gewild hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven