Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol, deel 23 (zonder spoilers)

29-12-2023 03:06 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Deel 23
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest, staat een ban.

vanaf 1 Januari NPO 1.
Steeds rond 19:00 uur

Een huis vol emigreert
is vanaf Vrijdag 2 februari om 21.30 uur wekelijks te zien op NPO 1.
Klets hier mee over de families uit Een huis vol & Een huis vol emigreert.



Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen: Familie Jelies, familie Buddenbruck, familie Zeldenrust, familie Vink, familie Nagelkerke, familie Kraan, familie Adema, familie Deijs, familie Lopez, familie Baumgard en de familie Quaedackers.

Toevoeging van de Moderator.

In dit topic gaan we geen minderjarigen bashen, niks over hun uiterlijk, gedragingen etc.
Houdt de sfeer in het topic goed, en ga geen forummers of deelnemers afkraken, belachelijk maken of rare dingen schrijven.

Bedankt voor de medewerking.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.
byrma wijzigde dit bericht op 26-01-2024 16:20
13.91% gewijzigd
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb heb een nieuw topic gemaakt incl. de mod. tekst, ik neem aan dat dat in orde is.

Have fun.
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik denk dat ik ook wel zo zou zijn als mijn dochter in het buitenland woonde hoor. Je wil toch dat ze het leuk heeft. Misschien dat dit wel minder wordt naarmate kind langer in het buitenland zit. Maar goed, volgens dat filmpje van EHV zijn Merel en Junior de lievelingetjes van Sofie.
Alle reacties Link kopieren Quote
:popcorn: :cheer2:
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp :popcorn:
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp :blob:
Gaat dit over de afleveringen die in Januari van start gaan? Ik heb ze alvast geprogrammeerd voor opname.
Alle reacties Link kopieren Quote
Koffieleut123 schreef:
29-12-2023 07:20
Ik denk dat ik ook wel zo zou zijn als mijn dochter in het buitenland woonde hoor. Je wil toch dat ze het leuk heeft. Misschien dat dit wel minder wordt naarmate kind langer in het buitenland zit. Maar goed, volgens dat filmpje van EHV zijn Merel en Junior de lievelingetjes van Sofie.
Het leuk hebben zit toch niet alleen in het met geld strooien voor je kind? Waar baseer je het op dat Merel en Junior haar favorieten zijn?
Alle reacties Link kopieren Quote
Is dat niet een keer benoemd in een aflevering, of extra filmpje, door de overige kinderen?
You want me. You need me. You can't live without me. And you know it. You just don't know you know it.
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp :popcorn:
Alle reacties Link kopieren Quote
Ook weer present! Ik vraag me ook wel eens af hoe deze kinderen het in de toekomst gaan doen. Inderdaad alles wordt nu voor hen glad gestreken, krijgen wat ze willen, geld is geen probleem. Kunnen ze zich dit ook veroorloven als ze op eigen benen staan? Zo niet dan denk ik dat ze het nog heel erg moeilijk gaan krijgen als ze als volwassenen het in de grote boze buitenwereld zelf moeten gaan rooien. Met dank aan de ouders die denken dat opvoeding bestaat uit veel geld erdoor jassen, geen nee zeggen en bijna elke maaltijd buiten de deur eten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben er ook weer!
Alle reacties Link kopieren Quote
Yes, een nieuw topic :hello: :hello: :hello:

Misschien nog even nr. 23 in de titel plaatsen? Is handiger zoeken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik praat ook graag weer mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Een deel van de Jelies is in Nederland. Janna en Harrie mochten op het laatste moment ook mee. Zo jammer dat de keus niet op Albertine is gevallen. Ik had het dat meisje zo gegund. Maar volgens mij is Janna wel een kleine dwingeland en is het voor Johan rustiger als zij mee naar Nederland is.
Alle reacties Link kopieren Quote
HNT
Alle reacties Link kopieren Quote
Albertine is volgens mij een heel rustig meisje die snel “vergeten” wordt.

En de Nagelkerkjes, ik vraag me steeds vaker af wat moeten zij met zoveel kinderen? Is het opvoeden een “noodzakelijk kwaad” maar hebben ze er straks profijt van (personeel in de bakkerij) of is het aanzien, kijk eens hoeveel kinderen wai hebben? Liefde zie ik niet heel veel in het gezin, het is vooral geld en spullen. Ik ken de kinderen niet en kijk geen vlogs maar ben erg benieuwd naar hun gedrag. De oudste kinderen zijn wel harde werkers, maar weet niet in hoeverre dat van hun veracht wordt. (Al doen er 2 de opleiding voor bakker oid dus dat zal toch wel eigen interesse zijn)
Alle reacties Link kopieren Quote
TVP
Ga ik over nadenken.
Alle reacties Link kopieren Quote
tvp
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja jammer voor Albertine, die mag va helpen met de kleintjes.

Natuurlijk vindt Jan het leuk dat een aantal kinderen zijn passie voor bakken heeft. Ik geloof niet dat het om gratis personeel te doen is.
Sofie heeft een aantal jaren geleden besloten dat ze gaan genieten en ze leven er goed van. Ze zouden er goed aan doen om nog wat op te voeden. Zeker bij de jongste. Je kunt het niet maken om daar consequent je ouders voor in te zetten en zelf steeds op stap te gaan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jupiter schreef:
29-12-2023 10:03
Een deel van de Jelies is in Nederland. Janna en Harrie mochten op het laatste moment ook mee. Zo jammer dat de keus niet op Albertine is gevallen. Ik had het dat meisje zo gegund. Maar volgens mij is Janna wel een kleine dwingeland en is het voor Johan rustiger als zij mee naar Nederland is.
Dat lijkt mij ook. Zij is vaak degene die ruzie heeft met vriendinnetjes, niet wil bidden omdat ze boos is. Dat schreef Janneke nogal eens in de verhaaltjes. En vaak met een boos gezicht op de foto staat en jengelt in de filmpjes.
Ze zullen wel weer moeten wennen aan wind en regen hier in Nederland haha. Hopelijk hebben ze het leuk met de familie en vrienden en kunnen ze even bijtanken voor de volgende periode in hun barre Spaanse bestaan :-)
Alle reacties Link kopieren Quote
Jupiter schreef:
29-12-2023 09:54
Yes, een nieuw topic :hello: :hello: :hello:

Misschien nog even nr. 23 in de titel plaatsen? Is handiger zoeken.
Ja, sorry. Ik zag het na het plaatsen.
Heb ik gevraagd in het mods. topic, ik kan dat zelf niet aanpassen.
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren Quote
Blondie68 schreef:
29-12-2023 08:59
Het leuk hebben zit toch niet alleen in het met geld strooien voor je kind? Waar baseer je het op dat Merel en Junior haar favorieten zijn?
Nee natuurlijk niet! Maar ze geeft ook aan dat Merel het leuk heeft met vrienden. Ik ben absoluut geen fan hoor maar om alles af te branden lijkt me ook niet nodig. Dat van die lievelingetjes zat in zo’n extra filmpje op Facebook. Dan worden er vragen gesteld en moet iedereen antwoord geven. Most likely heet dat geloof ik. Dus werd er gevraagd via het lievelingetje van Sofie is en wie van Jan. De kinderen waren vrij unaniem daarover, ik vond het pijnlijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Klopt die vraag werd weer eens gesteld en beantwoord.
Iemand zegt ook op een geiiriteerde toon: De oudste en de jongste...
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven