Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol, deel 23 (zonder spoilers)

29-12-2023 03:06 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Deel 23
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest, staat een ban.

vanaf 1 Januari NPO 1.
Steeds rond 19:00 uur

Een huis vol emigreert
is vanaf Vrijdag 2 februari om 21.30 uur wekelijks te zien op NPO 1.
Klets hier mee over de families uit Een huis vol & Een huis vol emigreert.



Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen: Familie Jelies, familie Buddenbruck, familie Zeldenrust, familie Vink, familie Nagelkerke, familie Kraan, familie Adema, familie Deijs, familie Lopez, familie Baumgard en de familie Quaedackers.

Toevoeging van de Moderator.

In dit topic gaan we geen minderjarigen bashen, niks over hun uiterlijk, gedragingen etc.
Houdt de sfeer in het topic goed, en ga geen forummers of deelnemers afkraken, belachelijk maken of rare dingen schrijven.

Bedankt voor de medewerking.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.
byrma wijzigde dit bericht op 26-01-2024 16:20
13.91% gewijzigd
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik volg alleen de nagelkerkjes op FB maar lees eigenlijk bijna nooit hun teksten en vlogs kijk ik al helemaal niet…. Ik kan mij wel herinneren dat hun huis te koop stond begin dit jaar?? Is dat eigenlijk nog verkocht.. hier last van zwangerschapsdementie dus weet ook niet meer goed of daar hier over besproken was…. :facepalm:

Nou wel fijn voor pa en moe nagelkerke dat oudste dochter terug in het land is.. hebben ze tenminste weer een oppas extra als ze op date avond willen..
He ho Lets go!
Alle reacties Link kopieren Quote
TVP.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lolaliedje30 schreef:
29-12-2023 16:36
Ik volg alleen de nagelkerkjes op FB maar lees eigenlijk bijna nooit hun teksten en vlogs kijk ik al helemaal niet…. Ik kan mij wel herinneren dat hun huis te koop stond begin dit jaar?? Is dat eigenlijk nog verkocht.. hier last van zwangerschapsdementie dus weet ook niet meer goed of daar hier over besproken was…. :facepalm:

Nou wel fijn voor pa en moe nagelkerke dat oudste dochter terug in het land is.. hebben ze tenminste weer een oppas extra als ze op date avond willen..
Huis is nog te koop. Voor bijna een miljoen is het van jou 😁
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp
#doeslief
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik denk dat de keuze niet op Albertine is gevallen, omdat ze 13 is en ze in Spanje va goed kan helpen met de andere kinderen. Sneu voor haar.
Alle reacties Link kopieren Quote
Meisjemetdeparel schreef:
29-12-2023 19:35
Ik denk dat de keuze niet op Albertine is gevallen, omdat ze 13 is en ze in Spanje va goed kan helpen met de andere kinderen. Sneu voor haar.
Denk het ook, zij zal wel samen met Jantine (die is 15) de zorg hebben over Williene en Johni. In bad doen, Johni haar luiers verschonen e.d.
Alle reacties Link kopieren Quote
En hoppa de Zeldenrustjes ook allemaal ziek. Maar uiteraard iedereen in de auto gepropt, 7 uur rijden met kotsende kinderen want we moeten en zullen aan boord met zijn allen. Wat bezielt die mensen. Blijf gewoon thuis als de hele meute ziek is 🙄🙄
Alle reacties Link kopieren Quote
Meisjemetdeparel schreef:
29-12-2023 19:35
Ik denk dat de keuze niet op Albertine is gevallen, omdat ze 13 is en ze in Spanje va goed kan helpen met de andere kinderen. Sneu voor haar.
Daar ben ik ook bang voor. Kan ze alvast mooi oefenen voor haar toekomstige taak als vrouw en moeder :mad:
Alle reacties Link kopieren Quote
Jupiter schreef:
29-12-2023 20:38
En hoppa de Zeldenrustjes ook allemaal ziek. Maar uiteraard iedereen in de auto gepropt, 7 uur rijden met kotsende kinderen want we moeten en zullen aan boord met zijn allen. Wat bezielt die mensen. Blijf gewoon thuis als de hele meute ziek is 🙄🙄
Straks Jozua en zijn broer met wie hij samenwerkt ook ziek. Wie moet dan het schip besturen? Of kotsend in de stuurhut?
Alle reacties Link kopieren Quote
Jupiter schreef:
29-12-2023 20:38
En hoppa de Zeldenrustjes ook allemaal ziek. Maar uiteraard iedereen in de auto gepropt, 7 uur rijden met kotsende kinderen want we moeten en zullen aan boord met zijn allen. Wat bezielt die mensen. Blijf gewoon thuis als de hele meute ziek is 🙄🙄
Wat vreselijk. Ik zou mezelf verzuipen als ik die broer was O_O
Alle reacties Link kopieren Quote
Naadje79 schreef:
29-12-2023 20:18
Denk het ook, zij zal wel samen met Jantine (die is 15) de zorg hebben over Williene en Johni. In bad doen, Johni haar luiers verschonen e.d.
Vind dat je altijd weinig ziet en hoort van/over die twee meiden. Het is altijd Jennie en Aida en die kleinste.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hnt!
Alle reacties Link kopieren Quote
Peertjes schreef:
29-12-2023 20:44
Wat vreselijk. Ik zou mezelf verzuipen als ik die broer was O_O
Ik ook. Het idee dat iedere vakantie al die koters boord moeten. In die kleine ruimte. De kinderen die vaak ruzie hebben, de oudste die mega aan het puberen is met het bijbehorende chagrijn. Waar je zin in hebt.

Ik vind Jozua er altijd oververmoeid uitzien. Ik heb het idee dat die man veel te weinig rust krijgt. Aan boord wisseldiensten en thuis moet hij volop aan de bak met verbouwingen, eten koken, Jantien ontzien. Hij krijgt het niet cadeau.
Alle reacties Link kopieren Quote
Traveler schreef:
29-12-2023 18:20
Huis is nog te koop. Voor bijna een miljoen is het van jou 😁

Dat meen je…. Nou ik sla even over…. Of ik moet die mooie grote make-up meubelset van moeder nagelkerke erbij krijgen…… dan zal ik nog twijfelen XD :$
Nee grapje natuurlijk…. ben benieuwd of het dan nog verkocht gaat worden..
He ho Lets go!
Alle reacties Link kopieren Quote
Naadje79 schreef:
29-12-2023 20:42
Straks Jozua en zijn broer met wie hij samenwerkt ook ziek. Wie moet dan het schip besturen? Of kotsend in de stuurhut?
Ah nee gewoon over de rand heen hangen buiten… scheelt weer poetsen
He ho Lets go!
Alle reacties Link kopieren Quote
Jupiter schreef:
29-12-2023 22:35
Ik ook. Het idee dat iedere vakantie al die koters boord moeten. In die kleine ruimte. De kinderen die vaak ruzie hebben, de oudste die mega aan het puberen is met het bijbehorende chagrijn. Waar je zin in hebt.

Ik vind Jozua er altijd oververmoeid uitzien. Ik heb het idee dat die man veel te weinig rust krijgt. Aan boord wisseldiensten en thuis moet hij volop aan de bak met verbouwingen, eten koken, Jantien ontzien. Hij krijgt het niet cadeau.
Nou inderdaad, Jozua weet wel wat aanpakken is.

Ik vraag me af hoe ze dat doen als hij of zijn broer van boord is. Is er nog een schipper of ligt het schip dan stil tot de volgende rit?
Alle reacties Link kopieren Quote
Snaky schreef:
29-12-2023 11:33
Ja jammer voor Albertine, die mag va helpen met de kleintjes.

Natuurlijk vindt Jan het leuk dat een aantal kinderen zijn passie voor bakken heeft. Ik geloof niet dat het om gratis personeel te doen is.
Sofie heeft een aantal jaren geleden besloten dat ze gaan genieten en ze leven er goed van. Ze zouden er goed aan doen om nog wat op te voeden. Zeker bij de jongste. Je kunt het niet maken om daar consequent je ouders voor in te zetten en zelf steeds op stap te gaan.
Mijn ouders vonden het ook leuk om op te passen en al helemaal bij het laatste kleinkind, wat mijn dochter ook was
Alle reacties Link kopieren Quote
Peertjes schreef:
30-12-2023 05:54
Nou inderdaad, Jozua weet wel wat aanpakken is.

Ik vraag me af hoe ze dat doen als hij of zijn broer van boord is. Is er nog een schipper of ligt het schip dan stil tot de volgende rit?
Ze varen continue mits er lading aan boord is, anders liggen ze te wachten aan een kade tot ze gaan laden. Er zijn altijd (minimaal?) twee schippers aan boord die elkaar afwisselen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jupiter schreef:
30-12-2023 08:58
Ze varen continue mits er lading aan boord is, anders liggen ze te wachten aan een kade tot ze gaan laden. Er zijn altijd (minimaal?) twee schippers aan boord die elkaar afwisselen.
Ah thanks.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ken de binnenvaart best wel omdat naaste familie er werkt, heb ook weleens meegevaren.
Als de ene schipper thuis is is de andere aan boord en omgekeerd.
Het is soms best intensief, Jantina stelt het allemaal wel heel mooi voor in mijn ogen. Natuurlijk heeft het zn mooie kanten maar lang niet altijd. De weken thuis zijn voor Jozua ook niet bepaald rustig te noemen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Daar heeft Jozua ook zelf voor gekozen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp
Alle reacties Link kopieren Quote
Nagelkerkjes niet in een huis vol dit seizoen? Wat een verademing.
Heb 2 afl gezien op npo start nu, heerlijk weer lopen te verwonderen 😂
Alle reacties Link kopieren Quote
De bakkers zowel voor de lunch als diner (met lieve vrienden) buiten de deur. Nog buiten wat het allemaal kost zou ik het niet hoeven. Er is toch niets speciaals meer aan zo? Vind steeds de opmerking dat ze lekker door kan werken als de jongste 2 er niet zijn ook wel stuitend zo langzamerhand. Alsof ze als ze thuis zijn verder tot niets komt. Hoe dan? Een spelletje ofzo doet ze niet met ze dus wat voor last heeft ze van ze? Fijn voor ze dat opa en oma in ieder geval wel met ze dingen ondernemen. Gaat Junior nog naar zwemles? Lees er niets meer over. En dan die koffietjes met opdruk: gewoon kinderachtig.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jupiter schreef:
29-12-2023 20:38
En hoppa de Zeldenrustjes ook allemaal ziek. Maar uiteraard iedereen in de auto gepropt, 7 uur rijden met kotsende kinderen want we moeten en zullen aan boord met zijn allen. Wat bezielt die mensen. Blijf gewoon thuis als de hele meute ziek is 🙄🙄
Wat kan jij vreselijk overdrijven. De jongste had s'morgens in bed gespuugd en nummer 2 volgde toen ze een paar uur in de auto zaten. De rest werd pas aan boord misselijk. Dus ik weet niet waar je 7 uur rijden met kotsende kinderen vandaan haalt.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven