Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol, deel 23 (zonder spoilers)

29-12-2023 03:06 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Deel 23
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest, staat een ban.

vanaf 1 Januari NPO 1.
Steeds rond 19:00 uur

Een huis vol emigreert
is vanaf Vrijdag 2 februari om 21.30 uur wekelijks te zien op NPO 1.
Klets hier mee over de families uit Een huis vol & Een huis vol emigreert.



Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen: Familie Jelies, familie Buddenbruck, familie Zeldenrust, familie Vink, familie Nagelkerke, familie Kraan, familie Adema, familie Deijs, familie Lopez, familie Baumgard en de familie Quaedackers.

Toevoeging van de Moderator.

In dit topic gaan we geen minderjarigen bashen, niks over hun uiterlijk, gedragingen etc.
Houdt de sfeer in het topic goed, en ga geen forummers of deelnemers afkraken, belachelijk maken of rare dingen schrijven.

Bedankt voor de medewerking.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.
byrma wijzigde dit bericht op 26-01-2024 16:20
13.91% gewijzigd
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren Quote
Traveler schreef:
30-12-2023 10:32
Ik ken de binnenvaart best wel omdat naaste familie er werkt, heb ook weleens meegevaren.
Als de ene schipper thuis is is de andere aan boord en omgekeerd.
Het is soms best intensief, Jantina stelt het allemaal wel heel mooi voor in mijn ogen. Natuurlijk heeft het zn mooie kanten maar lang niet altijd. De weken thuis zijn voor Jozua ook niet bepaald rustig te noemen.
Ik denk dat er ook een tijd aanbreekt dat een aantal kinderen niet meer mee wil. Je kunt ze moeilijk dwingen dus dat zal best lastig worden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Arnica25 schreef:
30-12-2023 12:42
Ik denk dat er ook een tijd aanbreekt dat een aantal kinderen niet meer mee wil. Je kunt ze moeilijk dwingen dus dat zal best lastig worden.
Klopt...dat duurt niet lang meer .
Dan is het uit logeren of alleen thuis.
Ze maken er wel altijd iets leuks van aan boord. Als het even kan aan wal , boodschapje doen / shoppen . In de zomer zwemmen.
Maar betwijfel of pubers dat leuk blijven vinden. Je zit toch veel opgesloten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik herinner me dat de oudste niet graag mee gaat, omdat ze liever met vriendinnen wat wil doen. Wat begrijpelijk is. Net als Nagelkerke kids dat willen ipv bij de Spaanse churros tent zitten elke schoolvakantie. Soms mag een kind ook een vriend/vriendin mee aan boord nemen. Ze begrijpen het, maar dit is hun leven nu eenmaal.
Verschil is dat ze bij Zeldenrust gewoon te gehoorzamen hebben, tot hun 18de, denk ik.
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren Quote
Peertjes schreef:
30-12-2023 05:54
Nou inderdaad, Jozua weet wel wat aanpakken is.

Ik vraag me af hoe ze dat doen als hij of zijn broer van boord is. Is er nog een schipper of ligt het schip dan stil tot de volgende rit?
Ze varen continu en hebben personeel. Met 3 broers hebben ze dit schip.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nou ik open mijn socialmedia en zie dat de nagelkerkjes een gezinsfoto geplaatst heeft…. Ze kijken ook allemaal erg gezellig en vrolijk………. o_o
He ho Lets go!
Alle reacties Link kopieren Quote
Lolaliedje30 schreef:
30-12-2023 21:18
Nou ik open mijn socialmedia en zie dat de nagelkerkjes een gezinsfoto geplaatst heeft…. Ze kijken ook allemaal erg gezellig en vrolijk………. o_o
Ik vind het geen mooie foto, zwarte kleding, zwarte achtergrond, wie bedenkt zoiets.
Dan nog niks gezegd hoe ze erop of liever gezegd bij staan/zitten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lolaliedje30 schreef:
30-12-2023 21:18
Nou ik open mijn socialmedia en zie dat de nagelkerkjes een gezinsfoto geplaatst heeft…. Ze kijken ook allemaal erg gezellig en vrolijk………. o_o
Nou inderdaad, dat is die photoshoot van kerst?
Hoe kon ik het jaarlijkse jaarverslag vergeten. :rofl:
Ik heb geen zin om het te lezen nu, maar wat hebben we vorig jaar een lol gehad daarom.
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren Quote
Stan, Floor, Guusje en Madelief vind ik er leuk opstaan.
Geen motto
Alle reacties Link kopieren Quote
Sofie kan beter geen schrijver worden. Ik heb me er doorheen geworsteld. Kort gezegd: mooi jaar met een gouden randje.
Alle reacties Link kopieren Quote
Pff wat een verslag. Ook doorheen moeten worstelen. Blijkbaar deed de Capslock het niet. Op de foto vind ik eigenlijk alleen Madelief er leuk opstaan. Die ene familie reageert er weer direct op en iemand zegt niet te kunnen wachten tot maandag om ze weer op TV te zien...
Alle reacties Link kopieren Quote
Zitten de Nagelkerkjes er weer in? Nee toch?
Alle reacties Link kopieren Quote
Floddertje schreef:
30-12-2023 21:53
Zitten de Nagelkerkjes er weer in? Nee toch?
Nee, maar als echte fen blijf je hopen.
Alle reacties Link kopieren Quote
yellowpino schreef:
30-12-2023 21:47
Pff wat een verslag. Ook doorheen moeten worstelen. Blijkbaar deed de Capslock het niet. Op de foto vind ik eigenlijk alleen Madelief er leuk opstaan. Die ene familie reageert er weer direct op en iemand zegt niet te kunnen wachten tot maandag om ze weer op TV te zien...
Ik denk eerder dat het is:
Die ene familie ;-)


Waarom heeft de jongste geen schoenen aan, en de rest wel?
Geen goede reclame als fotograaf, eerlijk gezegd. Die moet daar toch op letten allemaal? Het zal best lastig zijn om 10 mensen te laten lachen in de camera. Maar kom op, er zit maar 1 kleintje tussen. En photoshop doen ze tegenwoordig ook.
Ook al is het kerst, neem dan geen shoot aan.
Maar het is er weer een, om in een gouden lijstje te doen.
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren Quote
yellowpino schreef:
30-12-2023 22:00
Nee, maar als echte fen blijf je hopen.
:lol:
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren Quote
Floddertje schreef:
30-12-2023 21:41
Sofie kan beter geen schrijver worden. Ik heb me er doorheen geworsteld. Kort gezegd: mooi jaar met een gouden randje.
Nou en gelukkig binnen 6minuten een reactie van hun BFF’s de familie Q..
want stel je voor dat niemand hun pagina ziet.. :wtf:
He ho Lets go!
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp
Alle reacties Link kopieren Quote
Byrma schreef:
30-12-2023 23:32
Ik denk eerder dat het is:
Die ene familie ;-)


Waarom heeft de jongste geen schoenen aan, en de rest wel?
Geen goede reclame als fotograaf, eerlijk gezegd. Die moet daar toch op letten allemaal? Het zal best lastig zijn om 10 mensen te laten lachen in de camera. Maar kom op, er zit maar 1 kleintje tussen. En photoshop doen ze tegenwoordig ook.
Ook al is het kerst, neem dan geen shoot aan.
Maar het is er weer een, om in een gouden lijstje te doen.
Zie nu pas dat junior geen schoenen aan heeft, maar die foto is inderdaad geen reclame voor de fotograaf
Alle reacties Link kopieren Quote
Familie Jellies begrijp ik echt niet, ten eerste waarom ze naar Spanje zijn vertrokken en waarom een gedeelte van de kids nog in Spanje is.
Alle reacties Link kopieren Quote
ik hoop dat die Jelieskids in opstand komen dat ze in NL willen blijven.
Die hebben toch totaal niks in Spanje!
Alle reacties Link kopieren Quote
myname1 schreef:
31-12-2023 07:48
ik hoop dat die Jelieskids in opstand komen dat ze in NL willen blijven.
Die hebben toch totaal niks in Spanje!
Die hebben inderdaad helemaal niks in Spanje.
Alle reacties Link kopieren Quote
miep schreef:
31-12-2023 10:46
Die hebben inderdaad helemaal niks in Spanje.
De grote droom van va en moe najagen.
Alle reacties Link kopieren Quote
myname1 schreef:
31-12-2023 07:48
ik hoop dat die Jelieskids in opstand komen dat ze in NL willen blijven.
Die hebben toch totaal niks in Spanje!
Ik denk dat Johan de boel flink onder de duim houdt. Ze zullen echt moeten wachten tot hun 18e. Al is dat bij Jennie niet meer ver weg.
Alle reacties Link kopieren Quote
Elizabethie schreef:
31-12-2023 12:10
Ik denk dat Johan de boel flink onder de duim houdt. Ze zullen echt moeten wachten tot hun 18e. Al is dat bij Jennie niet meer ver weg.
Ik heb nog steeds het idee dat het Spanje avontuur een tijdelijk iets is. Als de kinderen inderdaad stuk voor stuk vertrekken naar Nederland als ze 18 zijn (wat best aannemelijk is want echt integreren zie ik niet) gaan va en moe er kapot aan. Met name Janneke zal niet kunnen leven met een ge(ver)scheurd gezin.
Alle reacties Link kopieren Quote
Elizabethie schreef:
31-12-2023 12:10
Ik denk dat Johan de boel flink onder de duim houdt. Ze zullen echt moeten wachten tot hun 18e. Al is dat bij Jennie niet meer ver weg.
Ik denk dat juist Jenny het wel naar haar zin heeft in Spanje. Niet naar school, beetje werken moe beetje helpen thuis beetje lanterfanten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Arnica25 schreef:
31-12-2023 13:38
Ik heb nog steeds het idee dat het Spanje avontuur een tijdelijk iets is . Als de kinderen inderdaad stuk voor stuk vertrekken naar Nederland als ze 18 zijn (wat best aannemelijk is want echt integreren zie ik niet) gaan va en moe er kapot aan. Met name Janneke zal niet kunnen leven met een ge(ver)scheurd gezin.
Ik denk dat inderdaad ook nog steeds..
He ho Lets go!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven