Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol, deel 23 (zonder spoilers)

29-12-2023 03:06 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Deel 23
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest, staat een ban.

vanaf 1 Januari NPO 1.
Steeds rond 19:00 uur

Een huis vol emigreert
is vanaf Vrijdag 2 februari om 21.30 uur wekelijks te zien op NPO 1.
Klets hier mee over de families uit Een huis vol & Een huis vol emigreert.



Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen: Familie Jelies, familie Buddenbruck, familie Zeldenrust, familie Vink, familie Nagelkerke, familie Kraan, familie Adema, familie Deijs, familie Lopez, familie Baumgard en de familie Quaedackers.

Toevoeging van de Moderator.

In dit topic gaan we geen minderjarigen bashen, niks over hun uiterlijk, gedragingen etc.
Houdt de sfeer in het topic goed, en ga geen forummers of deelnemers afkraken, belachelijk maken of rare dingen schrijven.

Bedankt voor de medewerking.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.
byrma wijzigde dit bericht op 26-01-2024 16:20
13.91% gewijzigd
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik mag hopen dat de kinderen niet bij haar terugkomen. Maar ik heb daarin wel eens vaker een onbegrijpelijke afloop gezien. En ik snap dat je kinderen bij hun ouder(s) wil laten opgroeien maar soms is dat echt beter van niet. We zullen zien. En waar ik me ook over verwonder is dat gratis spullen krijgen en pronken met de aanwezigheid van sommige families van EHV door bedrijven. Ik zie sommige families nou echt niet als goede reclame....
Alle reacties Link kopieren Quote
yellowpino schreef:
01-01-2024 13:24
Ik mag hopen dat de kinderen niet bij haar terugkomen. Maar ik heb daarin wel eens vaker een onbegrijpelijke afloop gezien. En ik snap dat je kinderen bij hun ouder(s) wil laten opgroeien maar soms is dat echt beter van niet. We zullen zien. En waar ik me ook over verwonder is dat gratis spullen krijgen en pronken met de aanwezigheid van sommige families van EHV door bedrijven. Ik zie sommige families nou echt niet als goede reclame....
De kinderen komen terug bij de moeder.
Ze krijgt eerst de 3 kleintjes terug en dan de rest. Vertelde zij gisteren in de live video.
Ook reclame maken voor het hotel 😂 zag net de nieuwe insta post bij de familie Q.
Alle reacties Link kopieren Quote
Moohalloo schreef:
30-12-2023 11:53
Nagelkerkjes niet in een huis vol dit seizoen? Wat een verademing.
Heb 2 afl gezien op npo start nu, heerlijk weer lopen te verwonderen 😂
Gelukkig geen nagelkerkjes deze ronde idd. Is toch alleen maar gestoef en spelen toneel als de camera er is. Dan staan er bij het avondeten bv ineens niet de blikjes fris op tafel en doet diva sophie ner als of ze keihard werkt
Heb niks in de pap te brokkelen thuis
Alle reacties Link kopieren Quote
Koffietaartje2 schreef:
01-01-2024 14:22
De kinderen komen terug bij de moeder.
Ze krijgt eerst de 3 kleintjes terug en dan de rest. Vertelde zij gisteren in de live video.
Ook reclame maken voor het hotel 😂 zag net de nieuwe insta post bij de familie Q.
Ik mag hopen dat dit niet waar is.
Terug achter de tralies en de kinderen bij goede pleeggezinnen zou het enige juiste zijn.
#doeslief
Alle reacties Link kopieren Quote
Koffietaartje2 schreef:
01-01-2024 14:22
De kinderen komen terug bij de moeder.
Ze krijgt eerst de 3 kleintjes terug en dan de rest. Vertelde zij gisteren in de live video.
Ook reclame maken voor het hotel 😂 zag net de nieuwe insta post bij de familie Q.
dat mag ik hopen van niet!
heeft ze ook gezegd wanneer?
Alle reacties Link kopieren Quote
Koffietaartje2 schreef:
01-01-2024 14:22
De kinderen komen terug bij de moeder.
Ze krijgt eerst de 3 kleintjes terug en dan de rest. Vertelde zij gisteren in de live video.
Ook reclame maken voor het hotel 😂 zag net de nieuwe insta post bij de familie Q.
Och, die arme kinderen. Daar gaat hun kans op een betere toekomst.
You want me. You need me. You can't live without me. And you know it. You just don't know you know it.
Alle reacties Link kopieren Quote
myname1 schreef:
01-01-2024 17:04
dat mag ik hopen van niet!
heeft ze ook gezegd wanneer?
Nadine zij zsm gisteren. Dat ze nu om de weekend blijven slapen en dat ze voor de zomer terug komen bij haar. En dat daarna de rest volgt. Dus zij krijg de kinderen allemaal terug.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanaf vandaag rond 19:08 uur. NPO 1.
De tijd verschilt per dag, maar steeds rond de klok van 19:00 uur. Bovenin erin gezet. Hoeveel afleveringen er zijn, zag ik niet staan.
(Druk met nieuwjaarsdag hier nu.
1 Januari is niet de handigste uitzenddatum.)
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren Quote
Koffietaartje2 schreef:
01-01-2024 17:44
Nadine zij zsm gisteren. Dat ze nu om de weekend blijven slapen en dat ze voor de zomer terug komen bij haar. En dat daarna de rest volgt. Dus zij krijg de kinderen allemaal terug.
Onbegrijpelijk.

Ik ben wel van de tweede kans en zo, maar als je als ouder zoveel steken laat vallen, dan is het wat mij betreft wel klaar.
Alle reacties Link kopieren Quote
Floddertje schreef:
01-01-2024 18:32
Onbegrijpelijk.

Ik ben wel van de tweede kans en zo, maar als je als ouder zoveel steken laat vallen, dan is het wat mij betreft wel klaar.
Ik vind het ook niet verstandig.
Sommige mensen krijgen alles klaar. Huurwoning slopen, huurachterstand. En toch iets mogen huren.

Ik ga niet live kijken, ik krijg zo bezoek.
een èigen vàllei, een èigen vàllei
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zet hem zo aan!
Alle reacties Link kopieren Quote
Zit ook klaar!
Alle reacties Link kopieren Quote
Jennie Jelies heeft de afgelopen dagen in gepaste dronkenschap doorgebracht zo te zien.
Alle reacties Link kopieren Quote
Haha, ik ben fan van Priscilla Wildeman. Wat een heerlijke vrouw!

Dat knipgebeuren is echt heel slim. Dit bespaart zoveel! En dan dat vissen. Ik heb niks met vissen, maar dit is toch heerlijke tv!
Alle reacties Link kopieren Quote
En wat fijn om te zien dat de kinderen zich ook kapot ergeren aan Iven :rofl:
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind Oos slecht te verstaan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind Oos slecht te verstaan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Blom: Wat een idioot plan om een half uur voor vertrek nog even te knutselen.
floddertje wijzigde dit bericht op 01-01-2024 19:53
4.05% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Ow die stemmen van die twee wordt ik wel helemaal gek van zeg. Goeiedag. Zo schel en hoog
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh, ik keek in mijn eentje blijkbaar :rofl:
Alle reacties Link kopieren Quote
Floddertje schreef:
01-01-2024 19:44
Haha, ik ben fan van Priscilla Wildeman. Wat een heerlijke vrouw!

Dat knipgebeuren is echt heel slim. Dit bespaart zoveel! En dan dat vissen. Ik heb niks met vissen, maar dit is toch heerlijke tv!
Ik vind haar ook geweldig! En der man ook met zijn accent
Alle reacties Link kopieren Quote
Overdreven lunchpakket bij Cudogham: een stokje door het broodje om de boel bij elkaar te houden.
Zo duurzaam....kuch
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp
Alle reacties Link kopieren Quote
Floddertje schreef:
01-01-2024 19:49
Ik vind Oos slecht te verstaan.
Dit vind ik ook. Hopelijk voor hem wordt dit beter. Maar hij wordt wat kleiner (als in jonger) behandeld soms lijkt wel
Puur is beter dan perfect
Alle reacties Link kopieren Quote
De Cudoghams zitten weer direct in mijn irritatiezone. Overdreven en gespeeld gedoe alleen omdat de camera er op staat. Familie Blom is een bijzonder gezin, zou zelf niet zo kunnen leven maar ze doen het toch maar even met al die kinderen in een busjeop vakantie. Wildeman was ik geen fan van in de vorige serie maar waren nu redelijk te pruimen.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven