Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol, deel 23 (zonder spoilers)

29-12-2023 03:06 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Deel 23
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest, staat een ban.

vanaf 1 Januari NPO 1.
Steeds rond 19:00 uur

Een huis vol emigreert
is vanaf Vrijdag 2 februari om 21.30 uur wekelijks te zien op NPO 1.
Klets hier mee over de families uit Een huis vol & Een huis vol emigreert.



Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen: Familie Jelies, familie Buddenbruck, familie Zeldenrust, familie Vink, familie Nagelkerke, familie Kraan, familie Adema, familie Deijs, familie Lopez, familie Baumgard en de familie Quaedackers.

Toevoeging van de Moderator.

In dit topic gaan we geen minderjarigen bashen, niks over hun uiterlijk, gedragingen etc.
Houdt de sfeer in het topic goed, en ga geen forummers of deelnemers afkraken, belachelijk maken of rare dingen schrijven.

Bedankt voor de medewerking.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.
byrma wijzigde dit bericht op 26-01-2024 16:20
13.91% gewijzigd
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren Quote
Familie Q net live op Facebook.
Ik zag alleen maar R.Q en zijn vriendin en moeder was weer druk bezig om haar zelf op te tutten. Die heb je maar even gezien in beeld.

Ze reageren letterlijke op vragen wat buiten (brandstichting, kinderen terug, en etc hoort.
Ze zijn in een hotel in Utrecht, zijn gisteren veel herkend geworden op de foto geweest. En zijn met de fans wat gaan drinken op een terras. Die mensen reageerde ook nog. Je zou haar maar tegen komen. Raar dat ze herkend worden en mensen nog op de foto willen met hun naar alles Maja.

Ze komen straks terug live.
Alle reacties Link kopieren Quote
Koffietaartje2 schreef:
31-12-2023 15:28
Familie Q net live op Facebook.
Ik zag alleen maar R.Q en zijn vriendin en moeder was weer druk bezig om haar zelf op te tutten. Die heb je maar even gezien in beeld.

Ze reageren letterlijke op vragen wat buiten (brandstichting, kinderen terug, en etc hoort.
Ze zijn in een hotel in Utrecht, zijn gisteren veel herkend geworden op de foto geweest. En zijn met de fans wat gaan drinken op een terras. Die mensen reageerde ook nog. Je zou haar maar tegen komen. Raar dat ze herkend worden en mensen nog op de foto willen met hun naar alles Maja.

Ze komen straks terug live.
Wie is Maja? Lijkt me zonde van je tijd om deze familie te volgen. Je hoeft niet steeds hier een update te geven.
Alle reacties Link kopieren Quote
Blondie68 schreef:
31-12-2023 15:41
Wie is Maja? Lijkt me zonde van je tijd om deze familie te volgen. Je hoeft niet steeds hier een update te geven.
Nou idd, als mensen hun interessant vinden dan gaan ze het zelf wel bij ze bekijken.

Denk dat er maar weinig hier zitten te wachten op elke x alles hier te beschrijven wat ze zelf delen of sm.
#doeslief
Alle reacties Link kopieren Quote
Blondie68 schreef:
31-12-2023 15:41
Wie is Maja? Lijkt me zonde van je tijd om deze familie te volgen. Je hoeft niet steeds hier een update te geven.
Nee inderdaad. Hou er asjeblieft mee op!
Alle reacties Link kopieren Quote
Blondie68 schreef:
31-12-2023 15:41
Wie is Maja? Lijkt me zonde van je tijd om deze familie te volgen. Je hoeft niet steeds hier een update te geven.
Maja is geen persoon. Is meer maar ja ze doen maar
Alle reacties Link kopieren Quote
Loesiepoesie2 schreef:
31-12-2023 16:16
Nou idd, als mensen hun interessant vinden dan gaan ze het zelf wel bij ze bekijken.

Denk dat er maar weinig hier zitten te wachten op elke x alles hier te beschrijven wat ze zelf delen of sm.
Ma ja is geen persson denk dat het is maar ja ze doen maar
Alle reacties Link kopieren Quote
Elizabethie schreef:
31-12-2023 16:44
Nee inderdaad. Hou er asjeblieft mee op!
Waarom wordt hier zo moeilijk over gedaan, omdat men denkt dat ma ja een persoon is?
Alle reacties Link kopieren Quote
:rofl:
Alle reacties Link kopieren Quote
Blondie68 schreef:
31-12-2023 15:41
Wie is Maja? Lijkt me zonde van je tijd om deze familie te volgen. Je hoeft niet steeds hier een update te geven.
Het is ook NA alles wat gebeurd is, en niet NAAR alles wat gebeurd is.
De schrijffouten van RQ komen steeds meer naar voren, als hij er even niet op let ;-)
Alle reacties Link kopieren Quote
Iemand wees me op een filmpje dat Jan Nagelkerke opgenomen heeft en op zijn Facebook heeft geplaatst.
27 Augustus.
Wat denkt hij wel niet? De koning van O'Bosch.


Ik wens jullie een gezellige oud op nieuw en goed nieuwjaar.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zat ik helemaal klaar op tiktok voor de live, blijkt het gebeuren op facebook te zijn!
Alle reacties Link kopieren Quote
miep schreef:
31-12-2023 16:55
Waarom wordt hier zo moeilijk over gedaan, omdat men denkt dat ma ja een persoon is?
Het gaat meer over dat we denken, dat er een ander persoon is.
;-)
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren Quote
MinaBakgraag schreef:
31-12-2023 17:17
Het is ook NA alles wat gebeurd is, en niet NAAR alles wat gebeurd is.
De schrijffouten van RQ komen steeds meer naar voren, als hij er even niet op let ;-)
Hei
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren Quote
Pffff, wat een dom filmpje Jan.
Sowieso natuurlijk, en al helemaal als ondernemer.
Zoals de oude zongen, zo piepen de jongen.
:) Ik wens jullie ook een gezellige jaarwisseling, en vooral een gezond 2024.
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren Quote
miep schreef:
31-12-2023 16:50
Maja is geen persoon. Is meer maar ja ze doen maar
Goh :-D
Alle reacties Link kopieren Quote
Floddertje schreef:
31-12-2023 17:27
Zat ik helemaal klaar op tiktok voor de live, blijkt het gebeuren op facebook te zijn!
Ze waren even op tik tok, maar dat stelde niks voor.
Alle reacties Link kopieren Quote
Is er überhaupt wel iemand geïnteresseerd in updates over de Q's?

Ik ben nog even snel seizoen 16 aan het bingen voor het nieuwe seizoen los gaat zodat het meelezen leuker is. Zin in wel!
Alle reacties Link kopieren Quote
@Manunui Volgens mij is bijna niemand geïnteresseerd in de Q’s
Misschien een apart topic starten: degenen die wel geïnteresseerd zijn.

Allemaal een gelukkig nieuwjaar gewenst en een fijn Viva jaar!
Puur is beter dan perfect
Alle reacties Link kopieren Quote
Lou_ schreef:
01-01-2024 08:19
@Manunui Volgens mij is bijna niemand geïnteresseerd in de Q’s
Misschien een apart topic starten: degenen die wel geïnteresseerd zijn.

Allemaal een gelukkig nieuwjaar gewenst en een fijn Viva jaar!
Misschien kan de fam Q dat zelf doen, als Fen van zichzelf :hyper: oh shit laat ik RQ nou niet op ideeën brengen :clown:
He ho Lets go!
Alle reacties Link kopieren Quote
Natuurlijk mag koffietaartje wel over de familie Q schrijven.
Daar is dit topic voor!
Een tijdje terug waren er ook mensen die vonden dat de familie Nagelkerke nogal
veel besproken werd hier.
Daar werd ook tegen gezegd: scroll daar dan door.
Dus nu ook bij de familie Q, scroll door als je dat niet wilt lezen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Er is alleen een verschil: 'Koffietaartje', wie dat ook zijn mag maar ik heb mijn vermoedens, praat in het luchtledige.
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind dit topic juist zo leuk omdat er over de verschillende families wordt gepraat. De familie Q mag, wat mij betreft, ook besproken worden. Vanavond 1e aflevering weer! Ik heb er zin in!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik denk dat de fam.Q handiger mediastilte kan houden om in alle rust aan een nieuw leven bouwen met de kinderen. Ik zie echt niet wat, als zogenaamde bekende familie, constant social media opzoeken aan voordelen oplevert. Integendeel.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat kan natuurlijk ook altijd; door scrollen
Puur is beter dan perfect
Alle reacties Link kopieren Quote
Arnica25 schreef:
01-01-2024 12:09
Ik denk dat de fam.Q handiger mediastilte kan houden om in alle rust aan een nieuw leven bouwen met de kinderen. Ik zie echt niet wat, als zogenaamde bekende familie, constant social media opzoeken aan voordelen oplevert. Integendeel.


Er valt geen nieuw leven op te bouwen met de kinderen.
Die mogen hooguit ma af en toe zien en/of een bezoekje afleggen onder begeleiding.
De voordelen van bekend zijn: spullen krijgen, getrakteerd worden op drankjes, uitgenodigd worden op feestjes..........

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven