Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol: Topic ook voor buiten de tv seizoenen

07-04-2024 18:16 3102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb maar even een nieuw topic aangemaakt. Hier mag alles besproken worden, over de serie maar ook over wat de gezinnen op de sociale media delen.

Hou het wel netjes.

Mocht RQ reageren hier, AUB negeren, geen reacties geven zodat we dit topic open kunnen houden.

aanvulling door de moderator:
- hou het netjes, post geen dingen die je ook niet tegen iemand persoonlijk zou zeggen.
- geen negatief commentaar op de kinderen
- de mensen die door jullie besproken worden, mogen hier zelf op reageren. Reageer er netjes op.

Ik ga hier weer structureel meelezen, als het niet goed gaat, zal ik nog 1 x een topicwaarschuwing geven. Daarna gaat het topic op slot en komt dan ook niet meer terug.
naadje79 wijzigde dit bericht op 11-04-2024 20:33
62.98% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Polo schreef:
08-04-2024 11:06
Ik denk dat Va hoopt dat Jennie met een Arie 2.0 thuiskomt.

Ik vind Arie en Ivan zo leuk samen. :flirting:
Dat mag Va zeker hopen! Want wat een leuke knul is Arie. Harde werker, goed humeur en leuke kop. Maar bovenal lief voor Marlyn. Je mag je handen dichtknijpen met zo'n schoonzoon.
Alle reacties Link kopieren
Even wat anders. Ik vraag mij af waar Jantina Zeldenrust de tijd en de moed vandaan haalt om elke dag een best wel flink verhaal te schrijven over hun dagelijks reilen en zeilen. Ze doen wel erg hun best. De kinderen zien er netjes en verzorgd uit, er wordt thuis aandacht besteed aan schoolwerk en er wordt over het algemeen gezond gegeten. De oudste wil niet meer op sm gezet worden, ik denk dat er nog wel meer kinderen zullen volgen als ze ouder zijn. Ik zou het wel leuk vinden ze nog een keer in de serie terug te zien.

Dag Ivan.
Alle reacties Link kopieren
Arnica25 schreef:
08-04-2024 13:11
Even wat anders. Ik vraag mij af waar Jantina Zeldenrust de tijd en de moed vandaan haalt om elke dag een best wel flink verhaal te schrijven over hun dagelijks reilen en zeilen. Ze doen wel erg hun best. De kinderen zien er netjes en verzorgd uit, er wordt thuis aandacht besteed aan schoolwerk en er wordt over het algemeen gezond gegeten. De oudste wil niet meer op sm gezet worden, ik denk dat er nog wel meer kinderen zullen volgen als ze ouder zijn. Ik zou het wel leuk vinden ze nog een keer in de serie terug te zien.

Dag Ivan.
Zij vraagt het zich misschien af van forumleden :mrgreen:
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren
makiko schreef:
08-04-2024 13:43
Zij vraagt het zich misschien af van forumleden :mrgreen:
Maar die hebben (ik in elk geval niet) geen 8 kinderen :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
Wat een gedoe zeg, slotje op ander topic.
Of we u bespreken/afzeiken in dit topic of dat andere.
Heb niks in de pap te brokkelen thuis
Alle reacties Link kopieren
Jantina heeft ooit eens geschreven dat ze het dagelijkse verslag als een soort dagboek ziet. Ze vindt het fijn om dit, voor zichzelf, bij te houden.
Ik vind het over het algemeen van een dodelijke saaiheid. Iedere dag eenzelfde soort opsomming en vrijwel dezelfde foto's 😴😴😴😴😴 maar ook zij heeft een vaste club volgers die het geweldig vinden. Dus lekker blijven schrijven, zou ik zo zeggen, maar ik sla over 😉
Alle reacties Link kopieren
SM is het digitale dagboek heden ten dage. Openbaar welteverstaan.
Natuurlijk kan men privé ook prima een dagboek houden incl. foto's.

Ik vraag me wel af hoe ze vol kunnen houden. Het dagelijks vloggen dito.
Lijkt me dat er een sleur in komt. Jan vroeg zich een tijdje terug al om de frequentie wat terug te schroeven om zo niet dagelijks te vloggen. Deze overweging stond los van de tv uitzendingen.
Alle reacties Link kopieren
Arnica25 schreef:
08-04-2024 13:11
Even wat anders. Ik vraag mij af waar Jantina Zeldenrust de tijd en de moed vandaan haalt om elke dag een best wel flink verhaal te schrijven over hun dagelijks reilen en zeilen. Ze doen wel erg hun best. De kinderen zien er netjes en verzorgd uit, er wordt thuis aandacht besteed aan schoolwerk en er wordt over het algemeen gezond gegeten. De oudste wil niet meer op sm gezet worden, ik denk dat er nog wel meer kinderen zullen volgen als ze ouder zijn. Ik zou het wel leuk vinden ze nog een keer in de serie terug te zien.

Dag Ivan.
Dit dus in aanvulling op mijn vorige post.
Alle reacties Link kopieren
Nu komt er weer iemand van Eva langs bij de Jelies. Waar zijn die mensen gebleven die in spanje gingen wonen om meer samen te zijn en om te genieten van de privacy.. Iets zegt mij dat het leven in Spanje financieel tegenvalt…
Alle reacties Link kopieren
Catootje schreef:
08-04-2024 15:39
Nu komt er weer iemand van Eva langs bij de Jelies. Waar zijn die mensen gebleven die in spanje gingen wonen om meer samen te zijn en om te genieten van de privacy.. Iets zegt mij dat het leven in Spanje financieel tegenvalt…
Volgensmij kunnen ze geen nee zeggen, lijkt wel of ze tegen elk interview of iets dergelijke ja zeggen.
#doeslief
Alle reacties Link kopieren
Catootje schreef:
08-04-2024 15:39
Nu komt er weer iemand van Eva langs bij de Jelies. Waar zijn die mensen gebleven die in spanje gingen wonen om meer samen te zijn en om te genieten van de privacy.. Iets zegt mij dat het leven in Spanje financieel tegenvalt…
Uitmelken, ordinair uitmelken. Johan ziet zijn gezin als een verdienmodel dus alles wordt aangepakt.
Alle reacties Link kopieren
:cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Jupiter schreef:
08-04-2024 15:55
Uitmelken, ordinair uitmelken. Johan ziet zijn gezin als een verdienmodel dus alles wordt aangepakt.
Hun verhaal tot in den treure doen. Inmiddels weet meer dan half Nederland wel hoe het zit toch? Of wil ze via interviews wat punten maken die ze tegenover de volgers/ in hun verhaaltjes niet durft te maken? Zoals laatst over de fens die bij hen op de stoep en bij school staan.
Ze kan in hun verhaal toch ook gewoon een keer schrijven: "lieve mensen, ik zie in de reacties regelmatig opmerkingen van mensen die ons willen komen bezichtigen bezoeken als ze in de buurt zijn. Wij waarderen de belangstelling, maar hechten toch meer waarde aan onze privacy. Het is niet voor niets dat we geëmigreerd zijn. Gun ons de rust en doe het met de verhaaltjes en foto's. Genacht!"
Zoiets dus.
Dan schep je duidelijkheid over wat je nu echt wilt. En het is vriendelijker dan wanneer Johan opeens 220 volt op het hek langs zijn eigen vallei gaat zetten :-D
Alle reacties Link kopieren
Bekendheid blijven genereren door middel van interviews.
Doet de mammavan , Annemarie Geerts ook.
Dat trekt nieuwe volgers aan en dat is gunstig voor samenwerkingen.
Waarom anders 100 x interviews van dezelfde strekking.
Alle reacties Link kopieren
Catootje schreef:
08-04-2024 15:39
Nu komt er weer iemand van Eva langs bij de Jelies. Waar zijn die mensen gebleven die in spanje gingen wonen om meer samen te zijn en om te genieten van de privacy.. Iets zegt mij dat het leven in Spanje financieel tegenvalt…

sorry, maar wie is iemand van "Eva"?
Alle reacties Link kopieren
Grapjas schreef:
08-04-2024 10:59
Ik las dat er iemand hier op vakantie komt op onze camping. Wat leuk.
Ik lees hier altijd graag mee. Ga me voor de rest nergens mee bemoeien.
Jammer dat het andere topic gesloten is.
Er staan op andere sites vele ergere dingen...

Groetjes
ahh Ivan en Linda, geweldig meelezen :nerd:
:hello: :blob:
Alle reacties Link kopieren
MinaBakgraag schreef:
08-04-2024 16:22
Hun verhaal tot in den treure doen. Inmiddels weet meer dan half Nederland wel hoe het zit toch? Of wil ze via interviews wat punten maken die ze tegenover de volgers/ in hun verhaaltjes niet durft te maken? Zoals laatst over de fens die bij hen op de stoep en bij school staan.
Ze kan in hun verhaal toch ook gewoon een keer schrijven: "lieve mensen, ik zie in de reacties regelmatig opmerkingen van mensen die ons willen komen bezichtigen bezoeken als ze in de buurt zijn. Wij waarderen de belangstelling, maar hechten toch meer waarde aan onze privacy. Het is niet voor niets dat we geëmigreerd zijn. Gun ons de rust en doe het met de verhaaltjes en foto's. Genacht!"
Zoiets dus.
Dan schep je duidelijkheid over wat je nu echt wilt. En het is vriendelijker dan wanneer Johan opeens 220 volt op het hek langs zijn eigen vallei gaat zetten :-D
Hebben ze wel eens rust, waarvoor ze naar Spanje zijn vertrokken? Tegenstrijdig gedoe van hun....
Alle reacties Link kopieren
winter2023 schreef:
08-04-2024 16:39
sorry, maar wie is iemand van "Eva"?
Eva is een (Christelijk) tijdschrift. Er komt dus een journalist voor een interview.
Alle reacties Link kopieren
winter2023 schreef:
08-04-2024 16:39
sorry, maar wie is iemand van "Eva"?
Zo'n christelijk blad
Alle reacties Link kopieren
Catootje schreef:
08-04-2024 16:45
Zo'n christelijk blad
ok, thanks, duidelijk!
Niet Eva Jinek.... (O)
Alle reacties Link kopieren
Jupiter schreef:
08-04-2024 15:55
Uitmelken, ordinair uitmelken. Johan ziet zijn gezin als een verdienmodel dus alles wordt aangepakt.
En ik heb het idee dat Janneke merkt dat er op SM best kritische reactie’s en vragen zijn over hun reilen en zeilen, ze grijpt iedere kans in de media aan om de mensheid ervan te overtuigen dat ze het toch écht goed naar dr zin heeft tussen de spanjolen.
Anderen vinden wat van mij, ikzelf ook.
Alle reacties Link kopieren
ManaGes schreef:
08-04-2024 15:36
Dit dus in aanvulling op mijn vorige post.
Tijd heeft ze voldoende dunkt mij…als Jos thuis is runt hij de tent, klust, kookt, wast en poetst. Als hij van huis is maakt ze het zich makkelijk met koken, kids heel de dag op school, tijd zat voor rondjes lopen met vriendin, was vouwen en blog schrijven, de laatste tijd steeds vaker per dag een filmpje buiten het dagrapport om. En alle reactie’s lezen, want ze reageert vrij vaak op fens.
Anderen vinden wat van mij, ikzelf ook.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat Jantina gewoon hard werkt.
Alle reacties Link kopieren
Snaky schreef:
08-04-2024 18:51
Ik vind dat Jantina gewoon hard werkt.
Ik ook! En groot gelijk dat ze even tijd voor zichzelf neemt, goed voor de conditie ook.
Alle reacties Link kopieren
Jenn-1806 schreef:
08-04-2024 07:54
Kwestie van tijd voordat een van de broers of zussen dit over moet nemen net zoals zwemles en naar bed brengen als pa en moe weer eens datenight hebben. Ik snap ook niet waarom dit allemaal op de socials gedeeld moet worden dat Junior moeite heeft met letters.
Vandeweek deed Floor of Guusje het toch al met hem?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven