Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol: Topic ook voor buiten de tv seizoenen

07-04-2024 18:16 3102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb maar even een nieuw topic aangemaakt. Hier mag alles besproken worden, over de serie maar ook over wat de gezinnen op de sociale media delen.

Hou het wel netjes.

Mocht RQ reageren hier, AUB negeren, geen reacties geven zodat we dit topic open kunnen houden.

aanvulling door de moderator:
- hou het netjes, post geen dingen die je ook niet tegen iemand persoonlijk zou zeggen.
- geen negatief commentaar op de kinderen
- de mensen die door jullie besproken worden, mogen hier zelf op reageren. Reageer er netjes op.

Ik ga hier weer structureel meelezen, als het niet goed gaat, zal ik nog 1 x een topicwaarschuwing geven. Daarna gaat het topic op slot en komt dan ook niet meer terug.
naadje79 wijzigde dit bericht op 11-04-2024 20:33
62.98% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Loesiepoesie2 schreef:
08-04-2024 22:00
Jenny is in nog geen 6 a 7 weken 8kg afgevallen. De topper.

Meer dan 1kg per week!!

Wat ik begrepen heb dat bij een crashdieet eerst je spiermassa weggaat en dan pas je vet en je metabolisme ook in de war raakt.

Maar hun wonder dieet zal dit vast allemaal voorkomen!

Klopt, een vriendin van me is ook aan het crashen geweest, verschillende diëten. Na zo'n "kuur" moet je langzaam opbouwen naar normaal gezond eten en normale hoeveelheid calorieën per dag. Maar door dat crashen kom je van een normaal aantal calorieën meteen aan. Bij mijn vriendin kwam er meer bij dan eraf was gegaan dus hup weer een nieuw crash dieet. Uiteindelijk was ze na een jaar of 8 60kg zwaarder dan haar startgewicht. Haar hele stofwisseling had ze kapot gemaakt, zelfs sporten en begeleiding van dietist hielp niks meer dus uiteindelijk heeft ze een mini gastric bypass gekregen als laatste redmiddel. Ook zij was net als Jennie 17/18 jaar toen ze met dat crashen begon.
Alle reacties Link kopieren
Loesiepoesie2 schreef:
08-04-2024 21:23
Morgen gaat janneke een eigenen pagina delen voor degene die graag hun gezonde levenstijl wilt volgen.

Wat die precies inhoud zien we morgen, zal vast heel insperent zijn!
Op fb of insta? Ik ga me aanmelden. Niet dat ik af moet vallen maar een gezonde leefstijl kan iedereen wel gebruiken. Ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
Arnica25 schreef:
08-04-2024 23:08
Op fb of insta? Ik ga me aanmelden. Niet dat ik af moet vallen maar een gezonde leefstijl kan iedereen wel gebruiken. Ben benieuwd.
Ik weet het niet, maar ik vermoed dat ze dit doen.
https://www.jezelfhelpen.nl/source/gezo ... et-2.0.pdf
een èigen vàllei, een èigen vàllei
Alle reacties Link kopieren
Loesiepoesie2 schreef:
08-04-2024 15:48
Volgensmij kunnen ze geen nee zeggen, lijkt wel of ze tegen elk interview of iets dergelijke ja zeggen.
Jaren geleden al boden ze zichzelf aan als er ergens een oproep was; ze willen zelf echt graag hun zegje doen.
Alle reacties Link kopieren
scottiewinkie schreef:
08-04-2024 23:52
Ik weet het niet, maar ik vermoed dat ze dit doen.
https://www.jezelfhelpen.nl/source/gezo ... et-2.0.pdf
Gelezen en ziet er inderdaad exact uit wat we bij hun zien.
Bizar. Gemiddeld 700 kcal per dag en het dan zelf geen dieet noemen maar levensstijl. Dat is echt zwaar crashen. Dat vermoeden hadden we natuurlijk al door de wel erg snelle resultaten.
Alle reacties Link kopieren
scottiewinkie schreef:
08-04-2024 23:52
Ik weet het niet, maar ik vermoed dat ze dit doen.
https://www.jezelfhelpen.nl/source/gezo ... et-2.0.pdf
Dit moet het zowiezo zijn.

Hoe goed is een dieet dat je geen eens cardio kan doen en krachttraining op maar 60%.
700kcal per dag, klinkt echt zo niet gezond, waarschijnlijk heb je geen honger omdat je ook handenvol pillen moet nemen die de mag wel vullen.

Als ik wil afvallen eet ik rond de 1700kcal, daar heb ik eigenlijk al moeite mee.
#doeslief
Alle reacties Link kopieren
Loesiepoesie2 schreef:
09-04-2024 07:30
Dit moet het zowiezo zijn.

Hoe goed is een dieet dat je geen eens cardio kan doen en krachttraining op maar 60%.
700kcal per dag, klinkt echt zo niet gezond, waarschijnlijk heb je geen honger omdat je ook handenvol pillen moet nemen die de mag wel vullen.

Als ik wil afvallen eet ik rond de 1700kcal, daar heb ik eigenlijk al moeite mee.
Dat ze dit promoten begrijp ik echt niet, zo slecht dit.
Alle reacties Link kopieren
Loesiepoesie2 schreef:
08-04-2024 21:10
Misschien heeft ze gisteren daarover gelogen met de hoop dat de dieven niet meer terug kwamen omdat het meeste waardevolle met oom koen mee naar huis is.

Dat kan ik mij nog wel voorstellen.

Dan was het slimmer geweest om haar mond te houden! Ik begrijp überhaupt niet waarom dat ding zonodig naar Spanje moest. Maar goed .... dat terzijde.
Alle reacties Link kopieren
scottiewinkie schreef:
08-04-2024 23:52
Ik weet het niet, maar ik vermoed dat ze dit doen.
https://www.jezelfhelpen.nl/source/gezo ... et-2.0.pdf
zo zo 2x per dag een soepstengel! Lekker hoor, de toppers!

als ze hieraan zijn begonnen dan hoop ik dat ze levenslang kunnen leven op 700kcal per dag, anders zijn ze binnen de kortste keren tientallen kilo's zwaarder dan toen ze eraan begonnen.
Alle reacties Link kopieren
poohtjesschrijft schreef:
09-04-2024 09:19
zo zo 2x per dag een soepstengel! Lekker hoor, de toppers!

als ze hieraan zijn begonnen dan hoop ik dat ze levenslang kunnen leven op 700kcal per dag, anders zijn ze binnen de kortste keren tientallen kilo's zwaarder dan toen ze eraan begonnen.
Dit houd niemand vol, en dan kom je in no time weer aan.
Alle reacties Link kopieren
viva-life22 schreef:
09-04-2024 08:52
Dan was het slimmer geweest om haar mond te houden! Ik begrijp überhaupt niet waarom dat ding zonodig naar Spanje moest. Maar goed .... dat terzijde.
Zo slim zijn ze niet, met haar duim omhoog foto's
Alle reacties Link kopieren
viva-life22 schreef:
09-04-2024 08:52
Dan was het slimmer geweest om haar mond te houden! Ik begrijp überhaupt niet waarom dat ding zonodig naar Spanje moest. Maar goed .... dat terzijde.
Dat is het nadeel om veel op insta te zetten. Ik lees dat de medewerker idd van plan was om pc en bariton te halen en dat de dieven hen voor waren.
Jan wilde gaan oefenen tijdens de vakantie. Het was voor een belangrijk concert.
Alle reacties Link kopieren
scottiewinkie schreef:
08-04-2024 23:52
Ik weet het niet, maar ik vermoed dat ze dit doen.
https://www.jezelfhelpen.nl/source/gezo ... et-2.0.pdf
Dank je. Basische voetenbaden met keltisch zeezout?
Alle reacties Link kopieren
ManaGes schreef:
09-04-2024 09:38
Dat is het nadeel om veel op insta te zetten. Ik lees dat de medewerker idd van plan was om pc en bariton te halen en dat de dieven hen voor waren.
Jan wilde gaan oefenen tijdens de vakantie. Het was voor een belangrijk concert.
Lekker dan was van plan, en bedankt.
Alle reacties Link kopieren
De afstanden in Spanje zijn natuurlijk anders. Ik weet niet waar Koen/medewerker woont en in hoeveel reistijd ze bij het huis van de Nagelkerkes kunnen zijn in geval van dit soort calamiteiten.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat het dievengilde in Spanje de socials van de Nagelkerkjes leest. Tenzij er een Nederlandse connectie is maar dat lijkt me sterk. Buitenlandse vakantiehuizen zijn vaker het doelwit van inbrekers.

Maar dat gezegd hebbend, het is natuurlijk oerdom om je hele hebben en houden op de socials te plaatsen. Ook in Nederland leest gespuis mee en zeker in hun geval, met veel en vaak naar het buitenland en dure spullen in huis, is het vragen om ellende. De politie waarschuwt hier niet voor niets zo vaak voor.
Alle reacties Link kopieren
scottiewinkie schreef:
08-04-2024 23:52
Ik weet het niet, maar ik vermoed dat ze dit doen.
https://www.jezelfhelpen.nl/source/gezo ... et-2.0.pdf
Dit klinkt echt niet goed toch?
Eerst 2 laaddagen met 3500-5000 calorieën en dan vervolgens nog maar 700 met een lading pillen? O_O
Alle reacties Link kopieren
• Direct beginnen met: Enerxan minimaal een half uur voor ontbijt en voor
lunch 1 stuk per keer
• Daily Biobasics 2 scoops bij ontbijt of (Wo)mens Gold 2 stuks bij ontbijt.
• Proanthenols 2 stuks bij ontbijt.
• MSM-plus 3 bij ontbijt, 2 bij de lunch, 3 bij diner.
• Omegold (of Vegan Omegold) 1 bij ontbijt en 1 voor het slapen gaan.
• Eventueel andere supplementen volgens advies.
• Eet zoveel mogelijk VET voedsel! Je lichaam neemt dit als ‘ijkpunt’ voor
de vetverbranding tijdens de kuur! 3500 tot 5000 calorien.

Zo moet je dus beginnen. :frusty:
14 pillen op 1 dag en 2 scoops met weet ik veel wat dat is.

Janneke praat nu alsof ze al heel lang stabiel is, maar we zullen zien of
ze het gewicht er af kan houden als ze weer normaal gaat eten.
Alle reacties Link kopieren
viva-life22 schreef:
09-04-2024 08:52
Dan was het slimmer geweest om haar mond te houden! Ik begrijp überhaupt niet waarom dat ding zonodig naar Spanje moest. Maar goed .... dat terzijde.
Tja, het was slimmer om helemaal uit beeld te blijven, denk ik. Of niet alles te laten zien. Maar er zal ook wel een vlog over komen. En als ze er zijn, ook weer met een titel met uitroepteken.
Als je het prima voor elkaar hebt: Waarom het risico lopen dat meer mensen, met verkeerde bedoelingen, hun oog op je kunnen laten vallen? Ze laten ook geregeld zien wat ze allemaal kopen. Niet eens zozeer dat iemand je spullen kan komen halen, maar ook kans op afpersers, ontvoering of weet ik wat voor toestanden. Het klinkt misschien overdreven, maar nav wat ze laten zien is dat geen rare gedachte. En ze kondigen dan ook nog aan als ze weg zijn, en wie alleen thuis is.
Ik denk niet dat die inbraak van nu komt omdat ze iets op social media zetten, maar lokaal een ding is met vakantiehuizen.
Dat zijn toeter weg is is wel lullig, hij geeft volgens mij zelf niet zoveel om spullen. Op wat kookgerei en zijn instrumenten na.
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren
Jupiter schreef:
09-04-2024 10:38
Ik denk niet dat het dievengilde in Spanje de socials van de Nagelkerkjes leest. Tenzij er een Nederlandse connectie is maar dat lijkt me sterk. Buitenlandse vakantiehuizen zijn vaker het doelwit van inbrekers.

Maar dat gezegd hebbend, het is natuurlijk oerdom om je hele hebben en houden op de socials te plaatsen. Ook in Nederland leest gespuis mee en zeker in hun geval, met veel en vaak naar het buitenland en dure spullen in huis, is het vragen om ellende. De politie waarschuwt hier niet voor niets zo vaak voor.
Eh, dit dus.
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren
Geen vet op de huid, geen crème of foundation en gebruik vetvrije douchegel.
Ik heb het nog nooit gehoord bij een dieet.
Maar er zijn vast volgers die het gaan proberen en die poeders of wat ze gebruiken kopen, als ze dat kunnen.
Net als dat boek.
Ik zelf wacht tot ze een origineel Delfts blauw tegeltje uit Spanje uitbrengen met I❤️ plafonds soppen.
En een bumpersticker met; ik rem voor een kleine cola.
een èigen vàllei, een èigen vàllei
Alle reacties Link kopieren
Die wil ik ook! :jump:
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren
scottiewinkie schreef:
09-04-2024 11:15
Geen vet op de huid, geen crème of foundation en gebruik vetvrije douchegel.
Ik heb het nog nooit gehoord bij een dieet.
Maar er zijn vast volgers die het gaan proberen en die poeders of wat ze gebruiken kopen, als ze dat kunnen.
Net als dat boek.
Ik zelf wacht tot ze een origineel Delfts blauw tegeltje uit Spanje uitbrengen met I❤️ plafonds soppen.
En een bumpersticker met; ik rem voor een kleine cola.
Ja mijn moeder heeft denk ik dat dieet ook weleens gedaan, of iets wat er op lijkt. Ze mocht toen ook zelfs geen vet aanraken kan ik mij nog herinneren.
Mijn moeder was ook echt een jojo'er.

Laatste jaren is ze best wel stabiel omdat ze niet meer van die gekke diëten doet
#doeslief
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het voor Jan ook sneu dat zijn toeter weg is.
#doeslief
Alle reacties Link kopieren
Loesiepoesie2 schreef:
09-04-2024 11:22
Ja mijn moeder heeft denk ik dat dieet ook weleens gedaan, of iets wat er op lijkt. Ze mocht toen ook zelfs geen vet aanraken kan ik mij nog herinneren.
Mijn moeder was ook echt een jojo'er.

Laatste jaren is ze best wel stabiel omdat ze niet meer van die gekke diëten doet
Het is wat, dat kan ik onze oude jeweetwel kater niet aan doen.
Maar ik begrijp wel goed, dat mensen elk succes dat ze elders zien willen proberen. Maar dit klinkt echt niet verstandig. Ook zo'n jong meisje al. Ik was geen jojo'er.
Flink aangekomen na stoppen met roken en nu mijn lichaam daar aan gewend is, is alles weer stabiel. Maar die kilo's erbij voelden niet fijn, dus ik begrijp wel dat mensen vanalles proberen.
een èigen vàllei, een èigen vàllei

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven