Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol: Topic ook voor buiten de tv seizoenen

07-04-2024 18:16 3102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb maar even een nieuw topic aangemaakt. Hier mag alles besproken worden, over de serie maar ook over wat de gezinnen op de sociale media delen.

Hou het wel netjes.

Mocht RQ reageren hier, AUB negeren, geen reacties geven zodat we dit topic open kunnen houden.

aanvulling door de moderator:
- hou het netjes, post geen dingen die je ook niet tegen iemand persoonlijk zou zeggen.
- geen negatief commentaar op de kinderen
- de mensen die door jullie besproken worden, mogen hier zelf op reageren. Reageer er netjes op.

Ik ga hier weer structureel meelezen, als het niet goed gaat, zal ik nog 1 x een topicwaarschuwing geven. Daarna gaat het topic op slot en komt dan ook niet meer terug.
naadje79 wijzigde dit bericht op 11-04-2024 20:33
62.98% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Snaky schreef:
08-04-2024 18:51
Ik vind dat Jantina gewoon hard werkt.
Zeker, als je vergelijkt met een andere huisvolmoeder, zij kookt, ze bakt hele dag door om te verkopen, voed de kinderen op, geef ze aandacht, kinderen lopen er altijd verzorgd bij, doet het huishouden. Die heeft geen tijd voor lunches en anais latte.
Vraag me af hoe deze vrouw aan zoveel energie komt.
#doeslief
Alle reacties Link kopieren
remedialteacher schreef:
08-04-2024 19:41
Vandeweek deed Floor of Guusje het toch al met hem?
Geen idee, maar de keren dat Sofie het doet moeten natuurlijk op sm komen!
#doeslief
Alle reacties Link kopieren
Check de reacties onder de vvv over het gejank van Junior. Het viel me vorige week ook al op dat Sofie haar 6 jarige een kleuter noemt. Nu deed ze t weer en men vindt daar iets van :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
MinaBakgraag schreef:
08-04-2024 19:51
Check de reacties onder de vvv over het gejank van Junior. Het viel me vorige week ook al op dat Sofie haar 6 jarige een kleuter noemt. Nu deed ze t weer en men vindt daar iets van :popcorn:
Nou zeg; daar worden een paar meningen niet onder stoelen of banken geschoven…
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn, net dit topic gevonden 😊
Puur is beter dan perfect
Alle reacties Link kopieren
eckano schreef:
08-04-2024 20:26
Nou zeg; daar worden een paar meningen niet onder stoelen of banken geschoven…
Er kan er straks nog eentje kantoorwerk gaan doen, wel denk ik vanuit een warm bad.
#doeslief
Alle reacties Link kopieren
Best knap, gisteren had Koen de bariton mee naar huis genomen. En vandaag blijkt hij toch gestolen?
Hier snap ik niks van….
Alle reacties Link kopieren
Loesiepoesie2 schreef:
08-04-2024 20:42
Er kan er straks nog eentje kantoorwerk gaan doen, wel denk ik vanuit een warm bad.
Nadat ze de swiffer ter hand heeft genomen... Want o jee, mensen blijken geen lieve vrienden, maar mensen geven hun mening. Dat is even niet fijn zeg!
Alle reacties Link kopieren
Respect voor hoe eerlijk en open de Kraantjes zijn. Niet de schone schijn ophouden maar ook eerlijk zijn als het even niet zo lekker loopt.

De familie Jelies begin ik echt steeds minder leuk te vinden. Daar is altijd alles heerlijk en prachtig. De reactie van Janneke over wat Jennie zei. Dat ze daar achteraf van baalde dat ze dat gezegd had. Waarom? Dat meisje zegt gewoon eerlijk wat ze voelt en hoe ze er in staat. Maar dat mag blijkbaar niet, alles wat naar buiten wordt gebracht moet positief zijn. Maar hoe geloofwaardig ben je dan nog?
Alle reacties Link kopieren
remedialteacher schreef:
08-04-2024 20:49
Best knap, gisteren had Koen de bariton mee naar huis genomen. En vandaag blijkt hij toch gestolen?
Hier snap ik niks van….
Wat vreemd he. In de reacties vraagt iemand om uitleg. Ze zal toch niet proberen de verzekering op te lichten?
En komen haar doperwten met worteltjes gewoon uit blik?
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Lees.meestal alleen mee
Vandaag is wat gisteren nog toekomst was
Alle reacties Link kopieren
Misschien heeft ze gisteren daarover gelogen met de hoop dat de dieven niet meer terug kwamen omdat het meeste waardevolle met oom koen mee naar huis is.

Dat kan ik mij nog wel voorstellen.
#doeslief
Alle reacties Link kopieren
Blondie68 schreef:
08-04-2024 21:00
Wat vreemd he. In de reacties vraagt iemand om uitleg. Ze zal toch niet proberen de verzekering op te lichten?
En komen haar doperwten met worteltjes gewoon uit blik?
Doppertjes en wortels uit blik, rode kool uit een pot en krieltjes uit een zak 🤣🤣 Wat zal ze moe zijn van het koken
Alle reacties Link kopieren
Ik zit met open mond, met mijn kin op de vloer, reacties te lezen in Een huis vol fans, een facebookgroep. (Daar was ik al een tijd niet geweest, ik bedoel meestal staat er nieuws dat hier gisteren al stond.)
:woa:
Sodeju.
Je zult met zulke fans een fanclubdag hebben. Wij :A: worden heilig verklaard, tegenover daar.
Hoe dat er gereageerd wordt, op een kritische reactie. Gelijk wordt men gestenigd. :hamer:
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren
Morgen gaat janneke een eigenen pagina delen voor degene die graag hun gezonde levenstijl wilt volgen.

Wat die precies inhoud zien we morgen, zal vast heel insperent zijn!
#doeslief
Alle reacties Link kopieren
Loesiepoesie2 schreef:
08-04-2024 21:10
Misschien heeft ze gisteren daarover gelogen met de hoop dat de dieven niet meer terug kwamen omdat het meeste waardevolle met oom koen mee naar huis is.

Dat kan ik mij nog wel voorstellen.
Ze antwoordt op insta dat ze "dachten" dat een medewerker van Koen die bariton en een pc zou meenemen uit voorzorg, maar toen die in het huis kwam, bleek alles al gestolen. Dus miscommunicatie.
Alle reacties Link kopieren
Loesiepoesie2 schreef:
08-04-2024 21:23
Morgen gaat janneke een eigenen pagina delen voor degene die graag hun gezonde levenstijl wilt volgen.

Wat die precies inhoud zien we morgen, zal vast heel insperent zijn!
Zou ze oprecht zelf nog geloven dat het gezond is wat ze doet?
Shakes, supplementen en een crashdieet, kosten 200 euro per maand.
Alle reacties Link kopieren
makiko schreef:
08-04-2024 21:18
Ik zit met open mond, met mijn kin op de vloer, reacties te lezen in Een huis vol fans, een facebookgroep. (Daar was ik al een tijd niet geweest, ik bedoel meestal staat er nieuws dat hier gisteren al stond.)
:woa:
Sodeju.
Je zult met zulke fans een fanclubdag hebben. Wij :A: worden heilig verklaard, tegenover daar.
Hoe dat er gereageerd wordt, op een kritische reactie. Gelijk wordt men gestenigd. :hamer:
En als je dan leest hoe ik in t vorige topic op mijn lazerij kreeg en vervolgens wat reacties op de ehv fans pagina ziet, dan kan ik weinig verschil ontdekken. Ik heb iig niet gescholden, maar daar maken ze elkaar uit voor rotte vis. Degene die mij hier de les dacht te lezen valt mijns inziens in dezelfde categorie als de reageerders daar. Dus iets met de pot en de ketel?
Alle reacties Link kopieren
Loesiepoesie2 schreef:
08-04-2024 21:23
Morgen gaat janneke een eigenen pagina delen voor degene die graag hun gezonde levenstijl wilt volgen.

Wat die precies inhoud zien we morgen, zal vast heel insperent zijn!
Die morgen is vast net als die maandag die niet op maandag kwam 😆

Wat fijn dat het (ook) hun droom was om een boek te maken. Die mensen leven gewoon hun droomleven, ze droomden van een groot gezin ✔️ ze droomden al jaren van een huis in Spanje ✔️ en nu ook nog een eigen boek ✔️ Wat zullen zij toch blij zijn de toppers 🤣
Alle reacties Link kopieren
:hello:

Laatste aflevering gekeken en die vond ik een beetje saai. Ik vind de gezinnen wel opener dan in het reguliere programma. Misschien ook omdat er nu maar 2 gezinnen zijn?

Ik hoop dat er een vervolg komt, van beide gezinnen. Dan zien jullie mij wel weer terug (denk ik).
Alle reacties Link kopieren
*Brokkel* schreef:
08-04-2024 21:38
:hello:

Laatste aflevering gekeken en die vond ik een beetje saai. Ik vind de gezinnen wel opener dan in het reguliere programma. Misschien ook omdat er nu maar 2 gezinnen zijn?

Ik hoop dat er een vervolg komt, van beide gezinnen. Dan zien jullie mij wel weer terug (denk ik).
Fijn je weer even te lezen Brokkel 🤩
Alle reacties Link kopieren
Catootje schreef:
08-04-2024 21:35
Die morgen is vast net als die maandag die niet op maandag kwam 😆

Wat fijn dat het (ook) hun droom was om een boek te maken. Die mensen leven gewoon hun droomleven, ze droomden van een groot gezin ✔️ ze droomden al jaren van een huis in Spanje ✔️ en nu ook nog een eigen boek ✔️ Wat zullen zij toch blij zijn de toppers 🤣
Altijd al een droom om een boek te schrijven.
Dit wordt ongeloofwaardig, ja.
Maar ja, zolang het geld opbrengt.
Het houdt een keer op. Tenminste dat denk ik dan, dat het bekend zijn een keer tegen zich gaat keren. Dat dènk ik, dat gun ik hun niet.
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren
makiko schreef:
08-04-2024 21:51
Altijd al een droom om een boek te schrijven.
Dit wordt ongeloofwaardig, ja.
Maar ja, zolang het geld opbrengt.
Het houdt een keer op. Tenminste dat denk ik dan, dat het bekend zijn een keer tegen zich gaat keren. Dat dènk ik, dat gun ik hun niet.
Geld geld geld... of dat nou komt omdat ze het financieel anders in gedachten hadden of omdat ze meer meer meer willen, linksom of rechtsom het gaat om te pegels..
Alle reacties Link kopieren
Jenny is in nog geen 6 a 7 weken 8kg afgevallen. De topper.

Meer dan 1kg per week!!

Wat ik begrepen heb dat bij een crashdieet eerst je spiermassa weggaat en dan pas je vet en je metabolisme ook in de war raakt.

Maar hun wonder dieet zal dit vast allemaal voorkomen!
#doeslief
Alle reacties Link kopieren
:calimero: Ik was iedereen kwijt :cry:

Ik ben er ook weer bij.
:)
een èigen vàllei, een èigen vàllei

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven