Entertainment alle pijlers

Een huis vol

15-12-2014 18:52 3003 berichten
Vanavond op NPO 1 om 19:25 uur, begint weer een nieuwe reeks van "een huis vol".
Wat een egoïstische mensen die Limburgers.
Mevrouw Q heeft ooit ook nog eens gewerkt. Zeker foldertjes bezorgd, want ze kreeg de 1e al op haar 17e.
quote:Star schreef op 15 december 2014 @ 19:48:

O vriend zapt weg. Hij trekt het niet meer Misschien is hij bang dat je op rare ideeën komt....
quote:Star schreef op 15 december 2014 @ 19:48:

O vriend zapt weg. Hij trekt het niet meer Nou, dan zou ik meneer maar 's ff heel streng toespreken.
quote:Star schreef op 15 december 2014 @ 19:48:

O vriend zapt weg. Hij trekt het niet meer Ik raak ook plaatsvervangend overspannen van al die kids.
quote:Pientjexxxx schreef op 15 december 2014 @ 19:49:

[...]





Misschien is hij bang dat je op rare ideeën komt.... Dat ik mijn kinderen aan hun armen boven mijn hoofd ga rondslingeren wellicht.
quote:gismo72 schreef op 15 december 2014 @ 19:50:

[...]





Ik raak ook plaatsvervangend overspannen van al die kids.Alleen al door het kijken zit ik tegen een burn out aan.
Zij zei vroeger wel te hebben gewerkt, voor de kinderen kwamen.



Zij is 36 jaar en Damian is 17 jaar.

Dat zij was 19 toen hij geboren werd, daarbij de laatste zwangerschaps maanden er nog in verrekenen.

Dat dan vraag ik mij af wat zij voor haar 19e aan werk heeft gedaan? Ze brengt het alsof het heel wat was.
quote:Star schreef op 15 december 2014 @ 19:51:

[...]





Dat ik mijn kinderen aan hun armen boven mijn hoofd ga rondslingeren wellicht.Ik dacht meer aan iets op het gebied van een forse gezinsuitbreiding.
quote:vla-flip schreef op 15 december 2014 @ 19:52:

Zij zei vroeger wel te hebben gewerkt, voor de kinderen kwamen.



Zij is 36 jaar en Damian is 17 jaar.

Dat zij was 19 toen hij geboren werd, daarbij de laatste zwangerschaps maanden er nog in verrekenen.

Dat dan vraag ik mij af wat zij voor haar 19e aan werk heeft gedaan? Ze brengt het alsof het heel wat was.Nee, er werd verteld dat ze haar 1e kind op haar 17e kreeg.
Alle reacties Link kopieren
quote:hgjb266 schreef op 15 december 2014 @ 19:28:

Wat ziet die vrouw in die oude lelijke man.Mijn eerste gedachte, vieze aso vent Brrrrrrr.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Er zal wel niet veel keuze zijn in mannen die onbeperkt kinderen willen. (in hun eigen huis dan)
quote:Pientjexxxx schreef op 15 december 2014 @ 19:53:

[...]





Ik dacht meer aan iets op het gebied van een forse gezinsuitbreiding.Dat snap ik
Alle reacties Link kopieren
quote:Pientjexxxx schreef op 15 december 2014 @ 19:33:

Die moeder Baumgart vind ik niet heel sympathiek. Van pa begrijp ik niet dat hij niet fulltime werkt met zo'n gezin.Wat heeft die man een tijd zeg, vraag mij werkelijk af wanneer die op zijn werk zit?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:vla-flip schreef op 15 december 2014 @ 19:34:

Heeft iemand de namen van die nieuwe familie in het hoofd zitten Ze heten allemaal Maria
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Die limburgers, 2 potten sperciebonen voor het hele gezin, ze tellen ze zeker uit
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Id zeiden wij hier ook al, 20 euro kan wel als je maar 2 potten bonen hebt voor zoveel personen.
quote:Pientjexxxx schreef op 15 december 2014 @ 19:54:

[...]





Nee, er werd verteld dat ze haar 1e kind op haar 17e kreeg.



Dan zal moeder net 36 zijn en Damian bijna 18.





Qua werk dacht ik ook aan iets in de supermarkt.
En hoe die oude kerel praat over de kinderen en dat getrek aan die arm, hij spoort niet hoor, brrr eng zeg. Moeder gaat nog.
quote:Wageningen1985 schreef op 15 december 2014 @ 19:48:

Wat een egoïstische mensen die Limburgers.



Nee, dan die Wageningers



Ik heb vijf minuten gekeken, maar toen vond ik het al wel genoeg. Wegzappen en nu lekker administratie doen in relatieve rust.
was ook vol verbazing. Ook dat dagelijks boodschappen doen? Ook niet economisch denk ik met zoveel kinderen.

Heel eigenaardig.
Alle reacties Link kopieren
quote:hgjb266 schreef op 15 december 2014 @ 20:07:

En hoe die oude kerel praat over de kinderen en dat getrek aan die arm, hij spoort niet hoor, brrr eng zeg. Moeder gaat nog.



Zo lief, de kindjes naar school brengen met een tijger/strass tasje met een roze strik erop.

'' koekoek''.......................................
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Wat mij betreft sporen al die lui niet, om zoveel kinderen op de wereld te zetten. Maar die familie Q spant wel de kroon geloof ik, met die vieze oude vent.
quote:ikeaverslaafde schreef op 15 december 2014 @ 20:07:

[...]





Nee, dan die Wageningers



Ik heb vijf minuten gekeken, maar toen vond ik het al wel genoeg. Wegzappen en nu lekker administratie doen in relatieve rust. Haha ik bedoel niet alle Limburgers:p ik bedoel die 2 mensen die zo nodig niet aan anticonceptie willen denken omdat het "komt zoals het komt" zonder aan de consequenties (voor o.a. deze kinderen) te denken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 15 december 2014 @ 19:54:

[...]



Mijn eerste gedachte, vieze aso vent Brrrrrrr.Hebben jullie een plaatje?
Frankly my dear, I don"t give a damn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven