Entertainment alle pijlers

Een huis vol

15-12-2014 18:52 3003 berichten
Vanavond op NPO 1 om 19:25 uur, begint weer een nieuwe reeks van "een huis vol".
mijn man zei al: hoe redden ze dat met het boodschappengeld?

nou als je een zak aardappels, 2 potten sperziebonen en worst koopt ben je goedkoop klaar.
Alle reacties Link kopieren
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:calvijn1 schreef op 15 december 2014 @ 20:17:

[...]





Hebben jullie een plaatje?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Wat armoekop
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:calvijn1 schreef op 15 december 2014 @ 20:23:

Wat armoekopHmmmm, vind je
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Dat jochie met rode haren lijkt helemaal niet te passen bij de familie. Misschien van de 'melkboer '?
Je hoeft niet bang te zijn voor de dood. Als jij er bent is de dood er niet, ben jij er niet dan is de dood er.
Alle reacties Link kopieren
quote:AlejandraLaura schreef op 15 december 2014 @ 20:27:

Dat jochie met rode haren lijkt helemaal niet te passen bij de familie. Misschien van de 'melkboer '?Ik vond 'm ook zo uit de toon vallen, maar het is 1 van een tweeling (geloof ik).
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ja, dat ventje aan de andere kant van de foto is de andere helft van de tweeling volgens mij

, ook in het blauw
Sowieso veel verschillende koppies. Sommige heel donker, roodharige en vanalles daartussen
Ik vind het echt belachelijk hoe die oude kerel zijn kleine kinderen optilt. Zo aan een arm, echt heel erg raar. Zou mijn man niet moeten proberen. Dat die moeder dat niet corrigeert.
Een paar meisjes lijken op moeder.
quote:Eindeloos schreef op 15 december 2014 @ 20:25:

[img]https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/ ... 7e416715f7[/img]



Heeft zij nu voor zo'n foto iets aan gedaan, waar gaten in zitten?



Pa draagt volgens mij graag sportshirts.
Alle reacties Link kopieren
quote:vla-flip schreef op 15 december 2014 @ 21:39:

[...]





Heeft zij nu voor zo'n foto iets aan gedaan, waar gaten in zitten?



Pa draagt volgens mij graag sportshirts.



Verhip Flip, je hebt gelijk

Oh wat erg....... echt.......
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:hgjb266 schreef op 15 december 2014 @ 21:19:

Ik vind het echt belachelijk hoe die oude kerel zijn kleine kinderen optilt. Zo aan een arm, echt heel erg raar. Zou mijn man niet moeten proberen. Dat die moeder dat niet corrigeert. Ik denk dat dat vrouwtje goed onder de plak zit bij haar Pa man.



Wees eerlijk HG, daar kun je het toch niet vrijwillig op ?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Nee het is mij een raadsel wat zij in hem ziet. Het is voor mij helemaal onverklaarbaar waarom je met die kerel zoveel kinderen wilt en ook niet werken en zogenaamd 2 banen aangeboden gekregen. Ik vind het maar vreemd allemaal.

Ik vond Jordy wel aardig groot geworden trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Wat armoekop, en wat een debiel om die kindjes zo aan hun armpjes te trekken!



Zit nu te kijken
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Zijn die limbo's kampers?



Die moeder spoort ook niet, kleffe gedoe met die kinderen
Frankly my dear, I don"t give a damn
Dat getrek aan die armpjes viel ons ook op. Wat liefdeloos. Die kerel lijkt geen 60 hoor. Mijn vader is 66 en die lijkt wel 5 jaar jonger. Wij dachten aan drank kop. Niet aantrekkelijk in ieder geval.
Alle reacties Link kopieren
Die namen ook van die kinderen
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:calvijn1 schreef op 15 december 2014 @ 22:10:

Wat armoekop, en wat een debiel om die kindjes zo aan hun armpjes te trekken!



Zit nu te kijkenIk heb het net ook bekeken, inderdaad, wat een verrookte crisiskop heeft die man, niet te geloven, een kind zo aan het armpje optrekken, helemaal van de pot gerukt. Een varkensboer haalt zijn biggen nog liefdevoller uit het biggenhok. Baby krijgt fles in de box en mag zich redden, wat erg, ik heb heel erg met die kinderen te doen. Huis leek wel een crisisopvangcentrum voor daklozen, overal bedden. Lijkt me of je je kont nergens kan keren daar, hoe moeten kinderen daar spelen?
Alle reacties Link kopieren
Geen slaapplaatsen genoeg, baby ligt in woonkamer, maar er nog best een aantal kids bij willen...

Compleet hersenloos!
Waar betalen ze dat van? Wordt die uit de hand gelopen kinderhobby door onze staat (lees: onze belastingcenten) gesponsord?
Alle reacties Link kopieren
Ik vond de familie Deys erg, maar die stralen wel liefde uit voor elkaar en de kinderen.



Die limbo is nog een pedo ook, zijn broedkip was pas 15 toen zij een relatie kregen en hij 32!
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Ik zou als ze in mijn buurt woonden echt het amk bellen
Frankly my dear, I don"t give a damn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven