Entertainment alle pijlers

Een jaar van je leven - SBS6

29-08-2022 20:05 1109 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Het lijkt me een soort BigBrother.

Wie gaat er kijken?
(De live streams mogen ook besproken worden in dit topic)

De kick-off van ’Een jaar van je leven’ is op zondag 4 september om 21.30 uur te zien op SBS 6. Vanaf maandag 5 september is het programma elke werkdag om 18.20 uur te volgen op SBS6 en vanaf zondagavond 4 september zijn er twee livestreams te volgen bij Videoland.

In het nieuwe reality-programma ’Een jaar van je leven’ gaan veertig deelnemers, allemaal vreemden voor elkaar, een jaar lang samenleven zonder enig contact met de buitenwereld en met alleen beschikking over de strikt noodzakelijke basisvoorzieningen.

De veertig mannen en vrouwen zijn vreemden voor elkaar. Ze komen uit alle hoeken van ons land en hebben de meest uiteenlopende achtergronden: van een bekende TikTokker, een kapster en een ex-militair tot een Syrische vluchteling, een horeca-ondernemer en een hovenier. De kandidaten nemen in de kick-off-aflevering voor een jaar lang afscheid van familie en vrienden.

Op de locatie zijn alleen de hoogstnoodzakelijke basisvoorzieningen aanwezig. De deelnemers krijgen opdrachten waarmee ze geld kunnen verdienen voor de huishoudpot. Is die pot leeg, maar wil de groep toch iets bestellen? Dan kúnnen ze de grote prijzenpot van één miljoen euro aanspreken. Het gevolg is wel dat aan het eind van het jaar de uiteindelijke winnaar met een lagere prijs naar huis gaat. Pakken ze euro’s uit de pot of houden ze vol met wat ze hebben?

Naast de verdienopdrachten spelen de deelnemers ook eliminatieopdrachten. De groep stemt wie van de deelnemers die opdracht moet spelen. Als de opdracht mislukt, dan moet die deelnemer het programma verlaten. Lukt het wel, dan moet hij of zij iemand aanwijzen die moet vertrekken… Elke eliminatie maakt de groep kleiner en de kans om aan het einde de gigantische prijzenpot mee naar huis te nemen, groter.

Ze moeten opdrachten uitvoeren, samenwerken, strijden en vooral volhouden tot het jaar voorbij is. Bij iedere eliminatieopdracht moet er een deelnemer naar huis. De winnaar wint één miljoen euro, Hima: dat is dus niet zo, want er gaat ook geld uit de pot een prijs die dus wel een jaar van zijn of haar leven kost.
himalaya wijzigde dit bericht op 14-09-2022 07:27
76.16% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
Dubois schreef:
26-08-2023 12:38
Zo voelde ik dat niet bij Erik, hij was wel gewoon heel stellig in het bewaken van het geld dat het niet aan onzin dingen over de balk werd gesmeten. Tabak maar ook diverse malen feestjes en kleren.
Dit vond ik ook.
Waarom moet de uiteindelijke winnaar de rook/drank verslaving van medebewoners financieren?
Alle reacties Link kopieren Quote
Dubois schreef:
25-08-2023 23:31
Jammer. Ik vond hem gedurende het hele jaar op het psychopatische af. Hele enge vent. Ik was juist gecharmeerd van Erik, al lees ik dat hij hier niet populair was. Zo jammer dat hij niet in de finale stond, ik had het hem echt gegund met vervroegd pensioen te kunnen. Isaac hadden ze echt veel eerder eruit moeten spelen.
Helemaal eens!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vond de finale ook erg slapjes. Ik keek 'm gisteravond laat maar viel steeds in slaap.
Zat de vriendin van Isaac eigenlijk wel in die video laatst? Volgens mij ook niet, en maar één van zijn kinderen.
Leuk idee, Een jaar van je leven, een bizar experiment maar qua televisie vol gemiste kansen wat mij betreft. Jammer hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb de laatste afleveringen niet gezien, maar heb online gelezen wie er gewonnen heeft.
Wel kan ik mij herinneren dat er gesproken was dat er al een vooropgestelde winnaar zou zijn een paar maanden geleden, die nu ook daadwerkelijk gewonnen heeft. Is daar ooit nog iets uitgekomen of was dat gewoon lulkoek?
Alle reacties Link kopieren Quote
Lulkoek
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
calvijn1 schreef:
28-08-2023 15:43
Lulkoek
Op Facebook hadden ze het er al maanden over, dat Isaac voor Talpa zou werken.
Dus misschien is het lulkoek maar het is ook een feit dat degene die al maanden verdacht werd uiteindelijk inderdaad gewonnen heeft.
Alle reacties Link kopieren Quote
granny71 schreef:
28-08-2023 16:18
Op Facebook hadden ze het er al maanden over, dat Isaac voor Talpa zou werken.
Dus misschien is het lulkoek maar het is ook een feit dat degene die al maanden verdacht werd uiteindelijk inderdaad gewonnen heeft.
Ja zag t ook voorbij komen dat op facebook, men Isaac verdacht van connectie met Talpa.
Maar zag dat Mexx t gerucht van een vooropgezette winnaar de wereld in had geholpen waarbij zijzelf zei dat t zeer zeker niet Isaac betrof.. Dus ik geloof de geruchten van facebook niet.
https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... nd-al-vast
Alle reacties Link kopieren Quote
Ah oke, ik ben al blij dat ik niet de enige ben die mij het herinnert. Was ook niet zozeer dat ik het wilde geloven, maar had het hier in een eerdere comment voorbij zien komen dus was benieuwd. Verbaasd mij ook niet perse dat hij fair en square gewonnen heeft. Dat Mexx het de wereld in heeft geholpen pleit meer voor hem überhaupt
Alle reacties Link kopieren Quote
Mexx en Martin verwachten een kindje!
It’s 5 o clock somewhere

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven