Eerste hulp bij opvoeden
donderdag 5 april 2012 om 23:23
Even psychologie van de koude grond: Die man heeft problemen met controle loslaten. Dat komt voort uit onzekerheid. Wat weer zijn oorzaak heeft in een vroeger controleverlies.
Hij zit ver van zijn gevoel af en dreunt alles (vanuit zijn hoofd) braaf op. Maar hij leeft niet vanuit zijn hart. Daar kan hij niet bij, dat is te eng.
Zo, dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?
Hij zit ver van zijn gevoel af en dreunt alles (vanuit zijn hoofd) braaf op. Maar hij leeft niet vanuit zijn hart. Daar kan hij niet bij, dat is te eng.
Zo, dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?
donderdag 5 april 2012 om 23:27
quote:molly74 schreef op 05 april 2012 @ 23:23:
Even psychologie van de koude grond: Die man heeft problemen met controle loslaten. Dat komt voort uit onzekerheid. Wat weer zijn oorzaak heeft in een vroeger controleverlies.
Zo, dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen? "Doe" je ook huisdieren?
Zo, dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen? "Doe" je ook huisdieren?
“Don’t look back – you’re not going that way.”