Entertainment alle pijlers

Ervaringen videoland

21-11-2016 16:26 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn jullie ervaringen met videoland?

Is het aanbod wat leuk of valt het tegen?
Alle reacties Link kopieren
issiee321 schreef:
21-11-2016 16:49
Als je van Nederlandse films en series kijkt is het een aanrader. Tenminste voor een paar maanden daarna vond ik het saai worden voor dat geld. Terwijl ik op Netflix bijna niet uitgekeken raak omdat er altijd wel weer nieuwe series of films komen.
Heb Videoland een maand geprobeerd. Maar ze hebben de zaak duidelijk niet op orde. Als de dienst al te starten is dan zijn het talrijke storingen zo als het wegvallen van het geluid of het bufferen tijdens de film dat niet uit te schakelen is. Heb het weer opgezegd.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Videoland tot nu toe geweldig, ik kijk graag die nederlandse series die ze op netflix niet hebben en de tijden op de TV kijk ik niet altijd dus kan hier vanaf het begin dingen kijken wat op RTL XL alleen van afgelopen week kan. Soms loopt het weleens iets vast ja maar niet extreem veel zoals ik over lees, niet heel veel last van. Loopt alleen niet altijd helemaal synchroon als ik ene keer op laptop kijk en dan op mn telefoon via chromecast maar ach dan spoel ik ff door.
Alle reacties Link kopieren
Bij Groupon hebben ze nu en dan ook wel eens een aanbod, 3 maanden videoland voor iets van €12,99, dat vond ik wel de moeite waard.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Videoland boven verwachting leuk. Er staan topseries op die je nergens anders kunt kijken, zoals The handmaid's tale. En mijn guilty pleasure is programma's als Hotter than my daughter. Ik zit nu nog in de proefperiode, maar ik ga nog wel door hierna.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven