Eurovision 2025
donderdag 19 december 2024 om 13:34
Vanmiddag weten we wie Nederland stuurt, dus ik vond het tijd voor een nieuw topic.
AvroTros onthult donderdagmiddag wie Nederland vertegenwoordigt tijdens Eurovisie Songfestival
https://www.ad.nl/show/avrotros-onthult ... ~a02feb80/
AvroTros onthult donderdagmiddag wie Nederland vertegenwoordigt tijdens Eurovisie Songfestival
https://www.ad.nl/show/avrotros-onthult ... ~a02feb80/
zaterdag 17 mei 2025 om 23:20
Pas op. Er zijn blijkbaar 34.000 San MarinezenMevrouwJack schreef: ↑17-05-2025 23:18Eindeloze reeks voorronden? Heeft iedereen in San Marino geauditeerd?

Heeft Wiki mij net geleerd.
En dan zingen ze nog altijd over Italië ipv over San Marino.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
zaterdag 17 mei 2025 om 23:20
Waarschijnlijk een San Marinees die geen San Marinees is en die niet betrapt wil worden.
Is dit nu later?
zaterdag 17 mei 2025 om 23:21
Is iets Italiaans, die willen hun gezicht niet laten zien
zaterdag 17 mei 2025 om 23:24
Nee, net als dat Monegasken geen Fransen zijn.
zaterdag 17 mei 2025 om 23:24
Die overstuurde schreeuw die af en toe uit het publiek komt doen me denken aan een van mijn eerste pc-spelletjes na Tetris. Geen idee meer hoe het heette, maar het was met een reus, een kabouter en een soort lara croft. In hun confrontaties met de vijand kwamen er ook zulke kreten uit.
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
zaterdag 17 mei 2025 om 23:25
San Marino is een zelfstandige enclave omringd door Italië. Zonder Italië zouden ze verzuipen, dus vandaar die liefde voor Italië natuurlijk.
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
Zo zomaar kunnen. Ze lijkt op Bettie Page.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.
Dat weet ik natuurlijk.Lady*Voldemort schreef: ↑17-05-2025 23:25San Marino is een zelfstandige enclave omringd door Italië. Zonder Italië zouden ze verzuipen, dus vandaar die liefde voor Italië natuurlijk.
zaterdag 17 mei 2025 om 23:27
vivapimpelmees schreef: ↑17-05-2025 23:25Ik bedoel de artiesten die namens San Marino optreden natuurlijk.
Klopt, hij is een Italiaan, uit Turijn.
zaterdag 17 mei 2025 om 23:27
Zelda?canis-felis schreef: ↑17-05-2025 23:24Die overstuurde schreeuw die af en toe uit het publiek komt doen me denken aan een van mijn eerste pc-spelletjes na Tetris. Geen idee meer hoe het heette, maar het was met een reus, een kabouter en een soort lara croft. In hun confrontaties met de vijand kwamen er ook zulke kreten uit.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in