Everybody dance now!
vrijdag 22 februari 2013 om 15:01
vrijdag 8 maart 2013 om 22:14
quote:GiuliettaCapuletti schreef op 08 maart 2013 @ 22:12:
Details willen we!
Nou.....
Laten we het zo zeggen...
Moeder heeft voor een andere woonplaats gekozen omdat ze een ander idee over opvoeden en begeleiden heeft dan mensen die met Gabriel werkten.
Afijn nuf said. Ik schrok me een hoedje net, leuk om te zien hoe hij is groot geworden.
Details willen we!
Nou.....
Moeder heeft voor een andere woonplaats gekozen omdat ze een ander idee over opvoeden en begeleiden heeft dan mensen die met Gabriel werkten.
Afijn nuf said. Ik schrok me een hoedje net, leuk om te zien hoe hij is groot geworden.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 8 maart 2013 om 22:15
vrijdag 8 maart 2013 om 22:16
quote:Enn schreef op 08 maart 2013 @ 22:14:
[...]
Nou.....
Moeder heeft voor een andere woonplaats gekozen omdat ze een ander idee over opvoeden en begeleiden had dan mensen die met Gabriel werkten.Hm. Misschien terug naar Rusland dan maar? Dit is onnederlands hoe strak dat jochie antwoordt. Ik wil hem wel huggen en meenemen naar de Efteling en volstouwen met popcorn en suikerspin
[...]
Nou.....
Moeder heeft voor een andere woonplaats gekozen omdat ze een ander idee over opvoeden en begeleiden had dan mensen die met Gabriel werkten.Hm. Misschien terug naar Rusland dan maar? Dit is onnederlands hoe strak dat jochie antwoordt. Ik wil hem wel huggen en meenemen naar de Efteling en volstouwen met popcorn en suikerspin
[...]
Nou.....
Afijn nuf said. Ik schrok me een hoedje net, leuk om te zien hoe hij is groot geworden.Dat klinkt schrijnend
[...]
Nou.....
Afijn nuf said. Ik schrok me een hoedje net, leuk om te zien hoe hij is groot geworden.Dat klinkt schrijnend
vrijdag 8 maart 2013 om 22:17
[...]
Nou.....
Moeder heeft voor een andere woonplaats gekozen omdat ze een ander idee over opvoeden en begeleiden had dan mensen die met Gabriel werkten.
Dat was al een beetje te zien aan de manier waarop ze balletles geeft aan hem.
En ik vind hem klinken als een volwassene in een kinderlichaam.
[...]
Nou.....
Moeder heeft voor een andere woonplaats gekozen omdat ze een ander idee over opvoeden en begeleiden had dan mensen die met Gabriel werkten.
Dat was al een beetje te zien aan de manier waarop ze balletles geeft aan hem.
En ik vind hem klinken als een volwassene in een kinderlichaam.