Everybody dance now!
vrijdag 22 februari 2013 om 15:01
vrijdag 22 maart 2013 om 22:41
quote:rosanna08 schreef op 22 maart 2013 @ 22:36:
ik heb gewoon medelijden met een 7jarig jochie! Mag toch
Zeker Roos, ik vind het ook sneu voor dat mannetje.
Eigenlijk, heel eigenlijk vind ik het niet kunnen.
Zo'n mannetje mag door in ronde 1, misschien ronde 2, maar we weten allemaal dat hij het niet gaat halen tot in de finale. Het is voor de leuk, voor de schattig!
Terwijl dat kind dat helemaal niet ervaart zo natuurlijk, die ziet zichzelf winnen enzovoort!
Ik begrijp dat teleurstellingen horen bij het leven, maar ergens vind ik dit toch ook wel erg gemeen.
ik heb gewoon medelijden met een 7jarig jochie! Mag toch
Zeker Roos, ik vind het ook sneu voor dat mannetje.
Eigenlijk, heel eigenlijk vind ik het niet kunnen.
Zo'n mannetje mag door in ronde 1, misschien ronde 2, maar we weten allemaal dat hij het niet gaat halen tot in de finale. Het is voor de leuk, voor de schattig!
Terwijl dat kind dat helemaal niet ervaart zo natuurlijk, die ziet zichzelf winnen enzovoort!
Ik begrijp dat teleurstellingen horen bij het leven, maar ergens vind ik dit toch ook wel erg gemeen.
zondag 24 maart 2013 om 11:22
Ik vond dat dat jongetje terecht in de halve finale stond. Hij had toen een goed optreden. Maar zijn optreden in de liveshow was een stuk zwakker (ondanks zijn schattige broekje). Dus terecht dat hij er toen uitvloog. Volgens mij had het niks met zijn schattigheid dat hij zover gekomen was.
Yvonne en die funky mannen waren wat mij betreft terecht door.
Die Yvonne is echt een topper.
Ben benieuwd wie er de volgende show doormogen.
Yvonne en die funky mannen waren wat mij betreft terecht door.
Die Yvonne is echt een topper.
Ben benieuwd wie er de volgende show doormogen.