Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2011

12-08-2011 20:40 1186 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bron: telegraaf

Eén van die bekende Nederlanders die het avontuur van Expeditie Robinson aandurfde, is model Sylvia Geersen. Zij heeft haar eigen strategie bedacht om te overleven. "Ik ga gewoon lekker vrienden worden met iedereen daar. Volgens mij moet je ze ook gewoon om de tuin leiden. Het moet." Ook zangeres Do voert een toneelstukje op. "Laat ze maar denken dat ik te lief ben om ver te komen, dat is dan mijn joker."

De andere Nederlanders die de strijd aangaan in het programma zijn Sipke Jan Bousema, Jochem Uytdehaage, Sascha Visser, Lauretta Gerards, Patrick Martens en Esther Schouten. Het Vlaamse kamp bestaat uit Nicolas Liebart (De Pfaffs), Tanja Dexters (ex-Miss België), Niko van Driessche (VJ), Kobe van Herwegen (presentator), Freddy de Kerpel (oud-bokser), Deborah Ostrega (presentatrice), Katerine Avgoustakis (zangeres) en Anne de Baetzelier (ex-omroepster).

Het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson VIPS 2011 is vanaf 1 september te zien op RTL5.
Verbroedering VenneJo, verbroedering
VenneJo, omdat rtl samen met vtm een samenwerking heeft.
SJ heeft niet zo'n lekkere indruk gemaakt. Verbaast me niets
The greatest adventure in life is to follow your heart.
quote:VenneJo schreef op 01 september 2011 @ 21:58:

Waarom moeten we tegenwoordig alles samen met de Belgen doen? Oke, hierbij snap ik het wel.

Maar EMIDJ, SYTYCD, HGT, Ford Boyard en nog een zooi andere programma's, allemaal samen met de Belgen, waarom??

Moet je kijken welke onbekende D-artiesten er nu al in zitten, we hebben gewoon niet genoeg BN'ers.

Jeetje, had niet verwacht dat SJ er gelijk uit moest!
K*******************T Sipke eruit.
Lullig voor Sipkez.
Ik weet wel dat ik boos ben op Evy.

Ik was aan het rennen en rennen en rennen.. en zij zegt "Je bent er bijna!" Dus ik denk jaaaa en hou het nog vol, zet ze dat deuntje echt 5 minuten lang op repeat. Ik heb mooi die les van mijn mp3 gehaald en ben verder gaan wandelen.

Stom wicht.
quote:steph schreef op 01 september 2011 @ 22:00:

K*******************T Sipke eruit.Hij valt me echt tegen. Hij is vals en laat zicht echt kennen
quote:elastiekje schreef op 01 september 2011 @ 21:57:

[...]

Is dat DIE Evy? Omg ik ken haar lessen achterstevoren zowat (wat wil je ook als je telkens les 1 overnieuw doet ) Dat ik die stem niet herkende hahaha

Nee toch, das Evy Gruyaards, dit is Evy Hanssen

Of is ze getrouwd en heeft ze de naam van haar man aangenomen

Ik heb ook gelopen met Evy..

Loop nu trouwens met Renate Wennemars (echt veel leuker!!!)

SIPKE.....je valt me tegen!

Slechte verliezer
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Sjonge jonge, ik weet niet wat die Sipke-Jan gedaan heeft in 3 dagen tijd, maar het is wel heel opvallend dat hij zoveel stemmen tegen zich krijgt...van de Belgen neem ik aan.
Zonder z uiteraard. Dat had een . moeten zijn.
Oh Sum ik loop nu ook met Renate! Ik wist het wel, liefde maakt eensgezind *zucht*
Oh mijn haat jegens Evy is in dit geval niet terecht? Maar iemand riep de combi rennen en Evy, daarvan krijg ik meteen trauma's
SJ, wel een slechte verliezer.
quote:dreamlogic schreef op 01 september 2011 @ 22:01:

Sjonge jonge, ik weet niet wat die Sipke-Jan gedaan heeft in 3 dagen tijd, maar het is wel heel opvallend dat hij zoveel stemmen tegen zich krijgt...van de Belgen neem ik aan.Kan niet anders, want er was verder maar 1 NL'er toch?
Nou, tot volgende week maar weer!
ik vond sipke jan altijd wel een leukerdje, maar hier en nu vind ik hem een enorme drol!
quote:elastiekje schreef op 01 september 2011 @ 22:01:

Oh Sum ik loop nu ook met Renate! Ik wist het wel, liefde maakt eensgezind *zucht*

wat leuk!

wij zijn echte soulmates denk ik...

Loop je de 5 of naar de 10km?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Mja...slechte verliezer, ik weet 't niet. Het is wel erg opvallend dat hij al die stemmen heeft gehad. Wat heeft hij uitgevroten dan dat-ie zo weggestemd is? Ik zou ook wel pissig zijn.

Misschien had-ie z'n complot-theorie wel maar beter voor zichzelf kunnen houden.
quote:Summerdance schreef op 01 september 2011 @ 22:03:

[...]

wat leuk!

wij zijn echte soulmates denk ik...

Loop je de 5 of naar de 10km?Pff eerst maar eens 5 hoor Het langste wat ik achter elkaar kan is 10 minuten zonder pauze, daarna hangt mijn tong op mijn enkels
quote:dreamlogic schreef op 01 september 2011 @ 22:03:

Mja...slechte verliezer, ik weet 't niet. Het is wel erg opvallend dat hij al die stemmen heeft gehad. Wat heeft hij uitgevroten dan dat-ie zo weggestemd is? Ik zou ook wel pissig zijn.

Misschien had-ie z'n complot-theorie wel maar beter voor zichzelf kunnen houden.Hij was gewoon niet aardig. Zelfingenomen. Nu kan ie lekker 2 weken fappen in de grot.
quote:odi schreef op 01 september 2011 @ 22:02:

[...]

Kan niet anders, want er was verder maar 1 NL'er toch?

Oja dat is ook zo. Lauretta heeft mogelijk op Deborah gestemd.

Zouden die Belgen nou gewoon anti-Hollanders zijn?
quote:elastiekje schreef op 01 september 2011 @ 21:55:

Ik denk dat Dennis Weening dit programma ook wel leuk had kunnen presenteren.

Pfff ga jij snel je mond spoelen. Wat een vreselijk figuur die weening. Zelden zo'n nep figuur gezien in mijn leven, als hij robinson zou presenteren zou ik nooit meer kijken.

Hij kan het spel niet een afmaken, slappe opgever.

Balen dat Sipje jan eruit is, had het wel verwacht helaas. Die belgen hebben er nu alweer nederland belgie van gemaakt. Cool dat hij er ze wel op aan sprak.

Tactisch gezien is het ook dom van Niko en Kobe om zo snel kleur te bekennen, zo komen ze onbetrouwbaar over en dat zal snel door gegeven worden naar het andere eiland.
Ow sorry van de Evi-verwarring, het is me ooit vertelt en ik heb het klakkeloos overgenomen. Anyway, ik ga m'n fysio-oefeningen doen. 't Was gezellig dames!
quote:nehal schreef op 01 september 2011 @ 22:04:

[...]

Hij was gewoon niet aardig. Zelfingenomen. Nu kan ie lekker 2 weken fappen in de grot.

Ik heb maar de helft van het programma gezien.

Wist niet dat-ie zo onaangenaam deed...ging er ook niet zo vanuit omdat-ie toch best sympathiek overkomt op tv normaal gesproken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven