Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2011

12-08-2011 20:40 1186 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bron: telegraaf

Eén van die bekende Nederlanders die het avontuur van Expeditie Robinson aandurfde, is model Sylvia Geersen. Zij heeft haar eigen strategie bedacht om te overleven. "Ik ga gewoon lekker vrienden worden met iedereen daar. Volgens mij moet je ze ook gewoon om de tuin leiden. Het moet." Ook zangeres Do voert een toneelstukje op. "Laat ze maar denken dat ik te lief ben om ver te komen, dat is dan mijn joker."

De andere Nederlanders die de strijd aangaan in het programma zijn Sipke Jan Bousema, Jochem Uytdehaage, Sascha Visser, Lauretta Gerards, Patrick Martens en Esther Schouten. Het Vlaamse kamp bestaat uit Nicolas Liebart (De Pfaffs), Tanja Dexters (ex-Miss België), Niko van Driessche (VJ), Kobe van Herwegen (presentator), Freddy de Kerpel (oud-bokser), Deborah Ostrega (presentatrice), Katerine Avgoustakis (zangeres) en Anne de Baetzelier (ex-omroepster).

Het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson VIPS 2011 is vanaf 1 september te zien op RTL5.
Leuk voor Lauretta
quote:Summerdance schreef op 15 september 2011 @ 20:48:

[...]

Yups...

Maar ben het nu heel rustigies weer aan het wegtrainen

Ik vond lijnen EN Stoppen een beetje te veel daadkracht

En ik ken mezelf, ik ga op een gegeven moment zo walgen van mezelf dan lijn ik het er wel weer af...

Of lijnen, niet meer snaaien en even wat meer trainen

Voor de Kerst moet ik weer in shape zijn...Stoer! Ik heb ook een poging gedaan maar heb het opgegeven toen er 5 kg extra aanzat.
Eefje ik vind Do ook leuk! Ik vind tot nu toe de meesten niet verkeerd. Esther was vorige week wel een beetje aan het mopperen maar eerlijk gezegd doe ik dat ook, als ik honger heb/moe ben .

Neee wat is dit nou? Nieuwe kampen?
Hmm gelukkig niet Nicholas weg uit team noord. Prima wissel van personen vind ik
Esther is echt niet leuk nee.

Inderdaad fijn voor Lauretta dat ze weg is bij de Belgen.
Ik had jochem trouwens niet gekozen, Esther ook niet.
quote:missfruztiez schreef op 15 september 2011 @ 20:49:

Eefje ik vind Do ook leuk! Ik vind tot nu toe de meesten niet verkeerd. Esther was vorige week wel een beetje aan het mopperen maar eerlijk gezegd doe ik dat ook, als ik honger heb/moe ben .

Neee wat is dit nou? Nieuwe kampen?Uhm , nee , je moet mij ook niet tegenkomen als ik honger heb
Zit hier ondertussen wel meer aan hoor Char

IK ben maar gestopt met op de weegschaal staan...

Ik wil gewoon mijn oude broeken weer aankunnen en dan is het goed

Die kunnen nu ook wel aan,maar dan kan ik niet meer ademen

Wat legt Evi de klèmtóón raar bij het woord platform
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Freddy is wel lief hoor maar volgens mij verwachten ze een beetje teveel van hem. Het is natuurlijk wel gewoon een man van bejaarde leeftijd. Ondanks die spieren weet ik zeker dat de jongere mannen meer kracht hebben.
ik ben aan het kijken!!!

wie zijn al die mensen

(ik heb het begin gemist vandaar )
Ik had Kobe gekozen als ik Patrick was, denk dat je aan die Freddy weinig hebt. Die is al heel oud en zo iemand met veel spieren takelt tien keer zo snel af. Kijk maar naar Sugar vorig jaar.
Balen Sum, dat had ik er dus niet voor over...

En daarbij, ik hou zo van roken, kan er niks aan doen.
quote:chocolol schreef op 15 september 2011 @ 20:54:

ik ben aan het kijken!!!

wie zijn al die mensen

(ik heb het begin gemist vandaar )Die mensen zijn een soort van bekende Nederlanders en Vlamingen, nou ja, ze zijn allemaal wel eens op t.v. geweest. Geen van de Vlamingen, behalve Nicolay, had ik ooit iets van gezien of gehoord.
Ik denk trouwens dat je aan Jochem weinig hebt met deze proef, hij heeft sterke benen, geen sterke armen.
Wat een raar wijf die deborah.

Zijn altijd rare wijven in Robinson trouwens.
Zouden jullie het redden zo...op een eiland?

Echt..ik zou zo graag willen, ik heb echt veel luxe nodig..

Maar....ik kan echt niet zonder eten, en niet zonder slaap...
Die pfaff man heeft toch wel echt een mini broekje aan .

Deborah kan nu niet zoveel met de palen? Misschien denkt ze niet aan de goede dingen deze keer .
Doet ie best goed!
Jochem heeft HELE enge witte beentjes...
Summer nee ik zou het niet redden denk ik. Ik zeg altijd dat ik het wel zou willen, maar ik hou van lekker eten en ben verslaafd aan cafeïne. En ik vrees dat ik me dood zou vervelen!
Mag Jochem zo veel blijven lopen eigenlijk? Dacht dat iedereen om de beurt moest lopen?
quote:Summerdance schreef op 15 september 2011 @ 20:59:

Maar....ik kan echt niet zonder eten, en niet zonder slaap...Ik niet, moet eten , slapen ,hou niet van beestjes, kan niet op een boot zitten zonder kotsen.
quote:Summerdance schreef op 15 september 2011 @ 20:59:

Maar....ik kan echt niet zonder eten, en niet zonder slaap...Ik zou nooooooit meedoen aan zoiets. Vind het wel heel leuk om naar te kijken.
Ik zou gaan zuigen bij mijn medekampbewoners...

Ik word een heel akelig persoon zonder eten

Wel goed voor mijn overtollige kilo's!
Freddy redt het weer niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven