Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2011

12-08-2011 20:40 1186 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bron: telegraaf

Eén van die bekende Nederlanders die het avontuur van Expeditie Robinson aandurfde, is model Sylvia Geersen. Zij heeft haar eigen strategie bedacht om te overleven. "Ik ga gewoon lekker vrienden worden met iedereen daar. Volgens mij moet je ze ook gewoon om de tuin leiden. Het moet." Ook zangeres Do voert een toneelstukje op. "Laat ze maar denken dat ik te lief ben om ver te komen, dat is dan mijn joker."

De andere Nederlanders die de strijd aangaan in het programma zijn Sipke Jan Bousema, Jochem Uytdehaage, Sascha Visser, Lauretta Gerards, Patrick Martens en Esther Schouten. Het Vlaamse kamp bestaat uit Nicolas Liebart (De Pfaffs), Tanja Dexters (ex-Miss België), Niko van Driessche (VJ), Kobe van Herwegen (presentator), Freddy de Kerpel (oud-bokser), Deborah Ostrega (presentatrice), Katerine Avgoustakis (zangeres) en Anne de Baetzelier (ex-omroepster).

Het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson VIPS 2011 is vanaf 1 september te zien op RTL5.
Nou nicholas houden tot de samensmelting...mmmmm
Zou ik wel doen, hij is wel sterk in proeven. Die moet je ook winnen. Denk dat hij weinig mensen tegen zich zou hebben behalve Do, patrick en Sascha
Goh, ze heeft het door.
Zou het niet stoer vinden als ze Nicholas eruit stemmen, dan doet Sascha een beetje af voor mij.

Hoop dat ze Do weg stemmen.
Nee, niet fair als ze nicholas eruit stemmen.
Wat hebben ze toch tegen Nicholas? of zouden Syl en lau denken dat de rest ook op Nicholas zou stemmen, of gaat het hun om zijn paspoort?
Voor de grot zou nicolas wel een goede zijn , maar ik verwacht do.
Eens met Patrick, fijn dat hij zijn plan bij stelt.
Nee patrick , niet syl ; do!
Ik verwacht nu Syl helaas.

Do's vriendjes stemmen niet op haar.
Zie je pat stemt niet op Do, dat is zijn vriendinnetje.
Jammer van Syl, heel jammer. Ook al had Nicholas op Do gestemd dan had het niks uitgemaakt, was gelijk spel. Dan hadden Syl's stemmen van vorige week nog mee geteld en was ze nog naar huis gegaan.
Kanjer hoor, die Tanja!
Yep , je had gelijk!

Tot volgemde week ! Ik ga naar de idioten in de hood!
quote:Flowerfield schreef op 22 september 2011 @ 21:43:

Kanjer hoor, die Tanja!Ja , top van haar!
Hallo,

Wil iemand mij bijpraten want ik ben net thuis van vakantie maar heb gelukkig vandaag wel kunnen kijken.

Waarom is Sipke eruit en die andere vrouw? Alvast bedankt.

ps: wie heeft HGT gewonnen (totaal off-topic weet ik).
Aaliyah heeft HGT gewonnen. Sipke Jan mocht van de dokter niet meer terug na een val (waar hij iets heeft gebroken) en die Belgische vrouw is eruit gestapt in de grot. Die zag de grot niet zitten.
Dank je, ook namens mijn vriend.
quote:rogue_25 schreef op 22 september 2011 @ 21:20:

Geen idee dat Sascha zo goed tactisch kon denken.

Ik heb Sascha niet tactisch zien denken hoor. Hij zei eerst 'ja' op het plan van de ander om Nicholas eruit te stemmen, en toen zei hij weer 'ja' toen die ander van gedachte veranderde. Hij liep gewoon mee.
Aarrgh, komt er net visite binnen tijdens de eilandraad!! :(

Wie is er nu uit? Sylvia?
Dan heb je niet goed gekeken Lotteke, het was Sascha die zijn pijlen eerst op Nicholas richtte en zei dat het slim was om hem er misschien nu al uit te stemmen, patrick zei daar ja op.

Daarna kreeg Patrick last van zijn geweten en blies het complotje gemaakt door Sascha af.

Patrick zei toch al dat hij een duivelse gast was ofzo.

Nee hoor het was Sascha die begon met het complotje, wat ik totaal niet had zien aankomen.
quote:biekoe schreef op 23 september 2011 @ 00:32:

Aarrgh, komt er net visite binnen tijdens de eilandraad!! :(

Wie is er nu uit? Sylvia?

Ja, Sylvia had 4 stemmen en Do 2; maar toen Sylvia er 3 had wist je al dat zij er uit lag, ze had immers vorige week ook al stemmen tegen gekregen.

Vond dat zo raar met die proef; zei al direct dat ze over de bodem moesten lopen omdat je dan kracht kunt zetten en niet zwemmend moesten proberen die kist te verslepen.

Was echt verbaasd dat de meesten dat niet door hadden.
quote:steph schreef op 22 september 2011 @ 22:58:

Hallo,

Wil iemand mij bijpraten want ik ben net thuis van vakantie maar heb gelukkig vandaag wel kunnen kijken.

Waarom is Sipke eruit en die andere vrouw? Alvast bedankt.

ps: wie heeft HGT gewonnen (totaal off-topic weet ik).klikkerdeklik
Shit, heb het gemist gisteren. Wordt het nog herhaald? Ik kan nl geen uitzending gemist kijken!
Life is like a pipe and I\'m a tiny penny rolling up the walls inside
quote:rogue_25 schreef op 23 september 2011 @ 09:23:

Dan heb je niet goed gekeken Lotteke, het was Sascha die zijn pijlen eerst op Nicholas richtte en zei dat het slim was om hem er misschien nu al uit te stemmen, patrick zei daar ja op.

Daarna kreeg Patrick last van zijn geweten en blies het complotje gemaakt door Sascha af.

Patrick zei toch al dat hij een duivelse gast was ofzo.

Nee hoor het was Sascha die begon met het complotje, wat ik totaal niet had zien aankomen.Sorry, dan heb ik inderdaad niet goed opgelet. Dacht ook dat Sascha dat zei over Patrick ipv andersom. Misschien weet ik gewoon niet wie wie is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven