Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2011

12-08-2011 20:40 1186 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bron: telegraaf

Eén van die bekende Nederlanders die het avontuur van Expeditie Robinson aandurfde, is model Sylvia Geersen. Zij heeft haar eigen strategie bedacht om te overleven. "Ik ga gewoon lekker vrienden worden met iedereen daar. Volgens mij moet je ze ook gewoon om de tuin leiden. Het moet." Ook zangeres Do voert een toneelstukje op. "Laat ze maar denken dat ik te lief ben om ver te komen, dat is dan mijn joker."

De andere Nederlanders die de strijd aangaan in het programma zijn Sipke Jan Bousema, Jochem Uytdehaage, Sascha Visser, Lauretta Gerards, Patrick Martens en Esther Schouten. Het Vlaamse kamp bestaat uit Nicolas Liebart (De Pfaffs), Tanja Dexters (ex-Miss België), Niko van Driessche (VJ), Kobe van Herwegen (presentator), Freddy de Kerpel (oud-bokser), Deborah Ostrega (presentatrice), Katerine Avgoustakis (zangeres) en Anne de Baetzelier (ex-omroepster).

Het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson VIPS 2011 is vanaf 1 september te zien op RTL5.
Wat krijgen deze BN'ers/BB'ers eigenlijk veel prijzengeld als ze winnen!
Als het Nico maar niet is... wat heeft die zich laten kennen zeg...
Wat doet Nico eigenlijk in het dagelijks leven?
Oooh, kan Sasha Nico's bootje niet even losmaken?
Ik vond trouwens die finale opdrachten in de avond een stuk leuker. Ziet er een stuk mooier uit 's avonds

Ik gun het Sacha ook het meest
The greatest adventure in life is to follow your heart.
Niko is een gamer
Ik was eerst voor Tanja, toen voor Tanja en niko, maar ik merk dat ik nu vooral hoop dat Sasha wint
Volgens de site van ER is hij VJ bij een Vlaamse jongerenzender en is hij frontman in een punkband geweest.
Een gamer... Wauw... Kun je daar tegenwoordig je beroep van maken? Hoe relaxed!
Hahaha inderdaad. Ik begreep van de eerste aflevering dat hij een computerspelletjesitem heeft bij een muziekzender ofzo
Fascinerend! Net zoals zijn oorbel. Ik blijf er maar naar kijken.

Grrr, ik geloof trouwens dat hij wel gaat winnen. Hoop dat het gamen zijn hersencellen dermate heeft aangetast dat hij niet meer kan puzzelen (maar ik vrees dat hij juist daar heel goed in is)
De oorbellen zijn inderdaad vreselijk. Ik krijg zin om er met mijn vingers doorheen te prikken.

Maar goed dat ik niet met hem op dat eiland zit. Hij zou helemaal gestoord van me worden ;)
Sja, Niko is wel heel goed in de proeven.... Maar ik hoop toch dat sacha wint
Maar er kan nog vanalles gebeuren. Als hij de puzzel even snel af heeft als de rest en dus dezelfde voorsprong behoudt kan hij hooguit 1x extra schieten, denk ik.
Die oorbellen ja... hoe verzin je het.

Ik vraag me dan altijd af hoe iemand er dan uitziet op z'n 80ste... dan mag ik hopen dat je die bellen niet meer draagt, maar dan loop je rond met van de gaten...
Op de site van ER staat niks over gamer zijn. Kan de tekst niet knippen en plakken omdat ik met de IPad op de bank zit; er staat alleen VJ en dat in in het verleden in bands heeft gezeten.
Dat is ook weer zo. Maar als gamer, ben je juist goed in schieten lijkt mij zo.
Oh de site heb ik niet bekeken Pauline. Ik dacht het onthouden te hebben van de eerste aflevering. Maar het kan goed zijn dat ik het vergeten ben/ mis heb.
Ik had ook geen idee toen hier die vraag werd gesteld, daarom ben ik even op de website gaan kijken.

Nou daar gaan we weer
Sasha klinkt ook altijd zo hoopvol
Zooo. Iedereen is weer even ver!
Niko is idd gamer voor zover ik weet, ml zei dat ook net.
En ik ben ook maar voor Sacha bij gebrek aan beter
Kom op Sacha!
Haha, die man (Sasha) is hopeloos!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven