Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2011

12-08-2011 20:40 1186 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bron: telegraaf

Eén van die bekende Nederlanders die het avontuur van Expeditie Robinson aandurfde, is model Sylvia Geersen. Zij heeft haar eigen strategie bedacht om te overleven. "Ik ga gewoon lekker vrienden worden met iedereen daar. Volgens mij moet je ze ook gewoon om de tuin leiden. Het moet." Ook zangeres Do voert een toneelstukje op. "Laat ze maar denken dat ik te lief ben om ver te komen, dat is dan mijn joker."

De andere Nederlanders die de strijd aangaan in het programma zijn Sipke Jan Bousema, Jochem Uytdehaage, Sascha Visser, Lauretta Gerards, Patrick Martens en Esther Schouten. Het Vlaamse kamp bestaat uit Nicolas Liebart (De Pfaffs), Tanja Dexters (ex-Miss België), Niko van Driessche (VJ), Kobe van Herwegen (presentator), Freddy de Kerpel (oud-bokser), Deborah Ostrega (presentatrice), Katerine Avgoustakis (zangeres) en Anne de Baetzelier (ex-omroepster).

Het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson VIPS 2011 is vanaf 1 september te zien op RTL5.
Wacht wacht, ik heb iets gemist, hoe kwam tanja nou aan die munt? Vond ze die gewoon? Was die over?
Patrick sukkelt overal in.

En Sacha is zo het haasje. Wat een sneak, die tanja
Ze vond hem tussen de rotsen.
Ik krijg er een punthoofd van!
Lekker dat hij de munt niet heeft gevonden! Subtiel ook dat er tussen het eten weer chio's zaten..... Hoezo sponsor?
"Ik heb altijd op Sacha gstemd" Behalvde de keer dat ze op Esther stemde zeker?
Is het duidelijk dat ik Niko niet leuk vind? ;)
Even offtopic: Peking Express komt terug! Dat vond ik pas leuk!

(Helaas pas voorjaar, maar ach...)
Is er iemand uit? Ik kon kijken vsndaah
quote:bergkristal schreef op 17 november 2011 @ 21:34:

Is het duidelijk dat ik Niko niet leuk vind? ;)

Nee

Ik vind hem ook niet leuk hoor.

Tanja speelt het spel gewoon goed samen met Patrick. Maar ook zij moet oppassen.
Niet kijken vandaag.

Pf moeilijk zeg!!
Was vanavond weg, wie is er uit?
jochem is eruit
Thx.
Ik zie nog liever Niko winnen dan Tanja. Patrick mag van mij ook eruit. Helaas zal Sacha wel niet gaan winnen; de rest is te gehaaid / achterbaks.
Ik krijg echt een schurfthekel aan Tanja. Wat een mens zeg.

Ik ben voor Niko, nog steeds. Wat Patrick al zei, Nico is gewoon goed bezig omdat hij het spel al helemaal analyseert.

Ik vind Patrick ook leuk, maar vind het erg jammer dat hij zich zo laat leiden door Tanja.
Wat een leuk vooruitzicht!!!!

Nico is heel tactisch bezig maar ik vind het een onplezierige manier. Hoe zou hij in het gewone leven zijn denk ik dan altijd. Maar goed, hij wint toch maar iedere x de immuniteit. En Tanja speelt het nu ook sluw....... Jochem trapte er in en is exit. Hoop dat er voor het finale spel tenminste 1 belg uit gaat.

quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 17 november 2011 @ 21:35:

Even offtopic: Peking Express komt terug! Dat vond ik pas leuk!

(Helaas pas voorjaar, maar ach...)
Ik vind het wel boeiend om te zien, hoe 1 vrouw al die mannen manipuleerd
Tanja en Niko zullen wel door gaan naar de finale. Zij hebben allebei nog 3 munten dus neem aan dat ze die volgende week gelijk inzetten om bij de laatste 3 over te kunnen blijven.

Ik hoop dat Tanja wint.
Ik vond Jochem steeds sympathieker worden naarmate de tijd vorderde en hij pakte zijn verlies gisteren heel sportief op, klasse!
quote:malu3 schreef op 18 november 2011 @ 18:05:

Ik vond Jochem steeds sympathieker worden naarmate de tijd vorderde en hij pakte zijn verlies gisteren heel sportief op, klasse!Inderdaad, ik vond hem eigenlijk helemaal niets maar ik vond zijn afscheid ook heel stoer en sportief, knap van hem!
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Idd, Tanja en Nico hebben beide meerdere munten dus die zullen bij de eerstvolgende stemronde wel ingezet worden. Volgens mij kunnen de munten in de finale niet meer gebruikt worden.
Als ik het goed heb afgeleid uit het voorfilmpje moeten ze vanavond een positieve stem aan iemand geven en zit die persoon sowieso bij de laatste 3.

Gelukkig gaat een proef de uiteindelijke winnaar bepalen en wordt het geen -hoe lang kunnen we nog rekken- studiouitzending.
Krijgen we vanavond dan meteen de winnaar te zien?
Poep, wie heeft jou gescheten?
De vorige keer bepaalde ook de slotproef wie de winnaar was, maar dit werd toen wel bekend gemaakt in een lange studio-uitzending...
Laten we dat niet hopen. Lees net op de site van ER dat degenen met de minste positieve stemmen de befaamde evenwichtsbalk moeten doen om op die manier in de finale te komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven