Expeditie Robinson 2015
zondag 9 augustus 2015 om 18:56
3 september begint het weer:
expeditie robinson 2015..
De volgende namen zijn bekend:
Ronnie Flex (rapper drank en drugs)
Sharon doorson (the voice)
Tim Douwsma (blonde god/zanger
Marianne Mudder (actrice flikken)
Tesks de Schepper (YouTube)
Oscar Aerts (gtst)
Sander Janson (camping life)
Amara Onwuka (weervrouw)
Elle Bandita (rockchick)
Kim Lammers (hockey)
Kees van der Spek (oplichters in t buitenland)
Wietze de Jager (Q-music)
Klaas van der Eerden (lolbroek)
Danny Ghosen (powned)
Sandra van Nieuwland (the voice)
Anna Speller (K-otic / actrice)
Jaap Jongbloed (opa, presentator)
Wie kijkt mee??
expeditie robinson 2015..
De volgende namen zijn bekend:
Ronnie Flex (rapper drank en drugs)
Sharon doorson (the voice)
Tim Douwsma (blonde god/zanger
Marianne Mudder (actrice flikken)
Tesks de Schepper (YouTube)
Oscar Aerts (gtst)
Sander Janson (camping life)
Amara Onwuka (weervrouw)
Elle Bandita (rockchick)
Kim Lammers (hockey)
Kees van der Spek (oplichters in t buitenland)
Wietze de Jager (Q-music)
Klaas van der Eerden (lolbroek)
Danny Ghosen (powned)
Sandra van Nieuwland (the voice)
Anna Speller (K-otic / actrice)
Jaap Jongbloed (opa, presentator)
Wie kijkt mee??
lemonpie wijzigde dit bericht op 17-10-2015 22:16
Reden: Updeetje
Reden: Updeetje
% gewijzigd
donderdag 3 december 2015 om 22:00
Goed verwoord allemaal! Ik kijk het ook uit gewoonte, maar het is echt een saai seizoen.
Wat ze wat mij betreft moeten doen:
- stemmen er helemaal uit halen of pas later erin brengen. Mensen dus af laten vallen door slechte prestaties! Niet omdat ze als te sterk worden gezien.
- meer proeven met onderling meer variatie (dus ook meer puzzels etc.)
- al met al een programma met echte Robinsons willen maken en niet met vriendjespolitiek etc. Dit kan de ik door het weer met gewone mensen te doen, ipv zogenaamde BN'ers. Dan zullen we ook wel clubjes ontstaan, maar minder dan nu.
Wat ze wat mij betreft moeten doen:
- stemmen er helemaal uit halen of pas later erin brengen. Mensen dus af laten vallen door slechte prestaties! Niet omdat ze als te sterk worden gezien.
- meer proeven met onderling meer variatie (dus ook meer puzzels etc.)
- al met al een programma met echte Robinsons willen maken en niet met vriendjespolitiek etc. Dit kan de ik door het weer met gewone mensen te doen, ipv zogenaamde BN'ers. Dan zullen we ook wel clubjes ontstaan, maar minder dan nu.
donderdag 3 december 2015 om 22:20
quote:chocolol schreef op 03 december 2015 @ 22:09:
Dit was toch de uitgelezen kans om een eetproef te doen, denk ik zo
Kijken wie als eerste die oogbal of balut naar binnen heeft gewerkt en echt op robinsonwaardige manier een plek in en finale heeft verworven. Jammer.Nou, inderdaad! Helemaal na dat pannenkoek- en ijsfestijn!
Dit was toch de uitgelezen kans om een eetproef te doen, denk ik zo
Kijken wie als eerste die oogbal of balut naar binnen heeft gewerkt en echt op robinsonwaardige manier een plek in en finale heeft verworven. Jammer.Nou, inderdaad! Helemaal na dat pannenkoek- en ijsfestijn!
donderdag 3 december 2015 om 22:31
Zo sneu voor Danny! 11 dagen in de ellende voor niets.. En wat iemand hier al schreef, enorme anticlimax want Anna is er nog maar net uit. Juist zo'n "verborgen Expeditie" zorgt voor die climax, nu lijkt het meer op het ongedaan maken van de laatste stemronde.
Eens ook over het saaie seizoen. Deze aflevering vond ik enorm gerekt, als ik de uitzending op donderdag heb gemist niet eens haast om 'm terug te kijken. Nee, deze doet het voor mij niet!
Eens ook over het saaie seizoen. Deze aflevering vond ik enorm gerekt, als ik de uitzending op donderdag heb gemist niet eens haast om 'm terug te kijken. Nee, deze doet het voor mij niet!
vrijdag 4 december 2015 om 00:51
Ik kijk bijna nooit ER, eerste seizoen dat ik alle afleveringen volg. En ik vind het juist heel erg leuk! Waarom zouden alle seizoenen op dezelfde manier gespeeld moeten worden? Dan is er voor de eilandbewoners toch niks verassends meer aan?
Ik hoop dat Amara of Klaas er in de halve finale uit ligt.
Ik hoop dat Amara of Klaas er in de halve finale uit ligt.
vrijdag 4 december 2015 om 01:29
quote:saywhat schreef op 04 december 2015 @ 00:51:
Ik kijk bijna nooit ER, eerste seizoen dat ik alle afleveringen volg. En ik vind het juist heel erg leuk! Waarom zouden alle seizoenen op dezelfde manier gespeeld moeten worden? Dan is er voor de eilandbewoners toch niks verassends meer aan?
Ik hoop dat Amara of Klaas er in de halve finale uit ligt.Ik vind het leuk dat dit weer anders is opgezet dan voorgaande jaren, maar ik vind de proeven nogal eenzijdig en de overgebleven personen nogal saai.
Ik hoop dat Amara of Klaas er in de halve finale uit ligt.Ik vind het leuk dat dit weer anders is opgezet dan voorgaande jaren, maar ik vind de proeven nogal eenzijdig en de overgebleven personen nogal saai.
vrijdag 4 december 2015 om 01:37
Is t alleen mij opgevallen dat die spiralen op verliezerseiland verschillend zijn? Elke keer stond Danny op de rechterkant maar nu ineens niet. Dus had Anna de spriraal die iets lager hing. Hebben ze soms verteld waar Anna moest staan en Danny?
Ineens stond Danny aan de linkerkant en die spiraal hangt hoger. De vorige kandidaten die tegen Danny moesten strijden stonden aan de linkerkant waar de spiraal hoger hangt. Dus won Danny iedere keer. Iets zegt me dat alles weer eens lekker gemanipuleerd wordt.
Ineens stond Danny aan de linkerkant en die spiraal hangt hoger. De vorige kandidaten die tegen Danny moesten strijden stonden aan de linkerkant waar de spiraal hoger hangt. Dus won Danny iedere keer. Iets zegt me dat alles weer eens lekker gemanipuleerd wordt.
vrijdag 4 december 2015 om 01:39
quote:Bruja78 schreef op 04 december 2015 @ 01:37:
Toen Danny aan de linkerkant op de balk ging staan dacht ik al "Uhoh...", tot nu toe stond hij altijd rechts (toch?). Jammer, had het hem gegund.Jaaa dus jou was ook al zoiets opgevallen...heb je ook gekeken naar de stand van de spiralen..linkerkant hangt hoger.
Toen Danny aan de linkerkant op de balk ging staan dacht ik al "Uhoh...", tot nu toe stond hij altijd rechts (toch?). Jammer, had het hem gegund.Jaaa dus jou was ook al zoiets opgevallen...heb je ook gekeken naar de stand van de spiralen..linkerkant hangt hoger.
vrijdag 4 december 2015 om 02:09
quote:emmetje2 schreef op 04 december 2015 @ 01:39:
[...]
Jaaa dus jou was ook al zoiets opgevallen...heb je ook gekeken naar de stand van de spiralen..linkerkant hangt hoger.Ja dit viel me ook op, de 1 hangt hoger. En de eerste x dat Danny aan die kant staat en verliest. Maar hij had 11 dagen om aan beide kanten te oefenen.
[...]
Jaaa dus jou was ook al zoiets opgevallen...heb je ook gekeken naar de stand van de spiralen..linkerkant hangt hoger.Ja dit viel me ook op, de 1 hangt hoger. En de eerste x dat Danny aan die kant staat en verliest. Maar hij had 11 dagen om aan beide kanten te oefenen.