Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2016

29-07-2016 19:27 1350 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op 8 September gaat het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson van start.

Wederom met bekende ( en iets minder bekende ) Nederlanders.

De deelnemers zijn nog niet bekend gemaakt.

Wie gaat er kijken?
M'n zus merkte op dat ze in de intro van de eerste aflevering het hadden over 'een plek waar je echt niet heen wilt'. Kan de eilandraad zijn maar ze lieten beelden zien van een vies watertje met gammele krotten... toch afvallerskamp?
1) ik word helemaal gek van de manier van praten van Chloe. Das echt een aangeleerd trucje

2) waarom heeft anna steeds zo'n zwarte (!) Longsleeve (!!) aan?

En yayay gaat er denk ik binnen 2 rondes uit. Wat een onsympathieke gozer
De deelnemers kijken elke week met elkaar de aflevering:

https://www.youtube.com/watch?v=NyeluwW5ULg
quote:Marlin2007 schreef op 18 september 2016 @ 13:24:

1) ik word helemaal gek van de manier van praten van Chloe. Das echt een aangeleerd trucje

2) waarom heeft anna steeds zo'n zwarte (!) Longsleeve (!!) aan?omdat ze niet net als bertie van die rooie landingsbanen wil denk ik
Is het jullie opgevallen dat Elle net zo praat als Yvon Jaspers? Qua accent of intonatie of zo. Ik heb al een paar ik gehad dat ik Elle hoorde praten terwijl ze niet in beeld was en dat ik dacht "Huh, wat doet Yvon Jaspers nou hier?". Maar dat kan ook komen doordat ik dankzij Bertie een beetje in de BZV-modus zit

Hoe dan ook, ik vind het tot nu toe een leuke serie. Roelvink Jr. en JayJay vind ik geen leuke personen, maar kunnen wellicht wel voor wat leuk "gedoe" zorgen, dus die mogen er van mij nog wel even in blijven. Als ze maar niet winnen
quote:oldschoolchic schreef op 18 september 2016 @ 15:53:

[...]

omdat ze niet net als bertie van die rooie landingsbanen wil denk ik
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Shiiit gemist en de hh ook. Weet iemand of dit nog ergens terug te zien is, gratis?
Rtlxl
Ik denk dat als die JayJay er uit is Dave Roelvink een leuker iemand word, die wil gewoon populair mee doen. Ben benieuwd waar ze Bertie verstopt hebben!
Dag iedereen,

Normaal is het afvallerseiland pas na de samensmelting. Maar op www.expeditierobinson.nl wordt inderdaad de suggestie gewekt dat Bertie nog niet weg is.. Ik kan me ook voorstellen dat de makers snel geschakeld hebben toen zij er als eerste uit gestemd werd. Zij begrijpen echt wel de kijkerswaarde en waardering voor de speler Bertie en zullen haar er daarom ook willen inhouden vermoed ik.

Ik vind trouwens de spelers weer knap gekozen en bij elkaar gezet. Er wordt wel weer flink gestuurd door de regie in wat wij van een team en mensen vinden. Mensen worden in een rol neergezet. We zien wat de regie wilt dat we zien..

En ik vind het ook erg fijn kijken naar Bertie en Bartho.. Overigens vind ik Miss Nederland ook als een lieverd en verstandig meisje overkomen voor haar leeftijd. Anna ook leuk!

Nu alweer zin in donderdag..
Ik ben ook fan van Bertie en Bartho! Doe mij maar een finale met deze twee. En dan nog eentje.. Anna ofzo.

Dio, JayJay en Dave mogen er heel snel uit van mij, wat een oninspirerende, irritante ventjes.
Jaaaaaaa, ze blijft
Het begint weer, Bertie naar afvallerseiland!
Cool! En er komen dus meer mensen bij waarschijnlijk. Vind ik leuker dan dat ze steeds moeten strijden om daar alleen te zitten.
Was te verwachten.

Leve cassave
Jeej afvallerseiland!
Lijkt mij doodeng alleen op zo'n eiland.

Vooral 's nachts.

Of zou ze toch constant in het zicht van productieteam zijn?
Dit is Bertie wel op het lijf geschreven: lekker buiten, ff rustig en praktisch kijken wat er allemaal gedaan moet/kan worden en dan aanpakken. Boerenmentaliteit.
quote:LammeTak schreef op 22 september 2016 @ 20:44:

Lijkt mij doodeng alleen op zo'n eiland.

Vooral 's nachts.

Dat lijkt mij juist geweldig. Ik zou veel liever alleen op zo'n eiland overleven, dan er te moeten zitten met allemaal mensen die ik niet zelf gekozen heb en die misschien flink irritant zijn.
lijkt me ook heerlijk, alleen op zo'n eiland!

(mag mijn ereader wel mee dan haha)
quote:nienkejj schreef op 22 september 2016 @ 20:57:

lijkt me ook heerlijk, alleen op zo'n eiland!

(mag mijn ereader wel mee dan haha)Oeh dat ja. Lijkt me heerlijk!
Met een groep die ik zelf niet uitgekozen heb zou ik me ook niet prettig voelen hoor. Al dat gezeik, interessant lopen doen en gekonkel...
Gaaf ... Angry birds naspelen mer die kokosnoten
Wat heeft die Chloe (waar ik voor Robinson overigens nog nooit van gehoord had) een kinder zeikstemmetje zeg.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven