Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2016

29-07-2016 19:27 1350 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op 8 September gaat het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson van start.

Wederom met bekende ( en iets minder bekende ) Nederlanders.

De deelnemers zijn nog niet bekend gemaakt.

Wie gaat er kijken?
quote:S0LEIL schreef op 24 november 2016 @ 20:59:

[...]

Ik ook niet, maar vast vanuit een andere reden dan jij.

Waarom vind jij het niet kunnen?Eigenlijk alleen maar omdat ik het te goor vind (ook om te zien). En jij?
quote:thee schreef op 24 november 2016 @ 21:02:

[...]

Eigenlijk alleen maar omdat ik het te goor vind (ook om te zien). En jij?Het was lokaal eten.
quote:thee schreef op 24 november 2016 @ 21:02:

[...]

Eigenlijk alleen maar omdat ik het te goor vind (ook om te zien). En jij?Ik ben vegetariër Ik snap totaal niet waarom dit nodig is, ter vermaak. Zeker met bijvoorbeeld die nog levende rupsen, dat is toch totale zinloze marteling van zo'n beestje.
Geen mes en vork er bij? Ze schrokken enorm, daardoor krijgen ze het niet weg.
Ik zit nu ook met rug naar tv toe en bij laptop tot dit voorbij is. Anders ga ik zelf kokhalzen.
Mmaar goed, het moest zo snel mogelijk natuurlijk.
.
"Laat zien dat je een echte man bent", zegt Dennis, die zelf niet eens lang genoeg bleef om de eetproef te halen!
quote:Snorhaar123 schreef op 18 november 2016 @ 09:43:

Ik snap niet waarom Anna niet alsnog naar boven ging en die hele worst opat, ze had toch al verloren.

Vind Anna overigens een raar kind. Ik snap wel dat zo iemand single is, volgens mij houdt geen kerel het daar een dag mee uit. Je kan haar totaal niet peilen, je weet niet wie ze echt is en volgens mij weet ze dat zelf ook niet. Ze is echt zo'n 'niemand', maar eentje die dan wél anderen helemaal opdraagt hoe ze moeten doen en leven (HNTM). Vind haar erg triest, volgens mij heeft ze een heel sneu leven eigenlijk.

Jammer want op zich is ze hartstikke knap. Als ze nou een leuk karakter had was het echt een leuk mens.

Wow zeg.

Ze is op nationale tv. Het lijkt mij zeer verstandig dat ze daarbij dingen voor zichzelf houdt en niet hart en ziel uitstort voor de camera's.

Sowieso weet je van niemand daar hoe ze echt zijn. Het is tv.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
Ik snap niet waarom jessie nu een stem op koos heeft uitgebracht, die had ze beter kunnen bewaren.
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
quote:Roxy21 schreef op 24 november 2016 @ 21:54:

Ik snap niet waarom jessie nu een stem op koos heeft uitgebracht, die had ze beter kunnen bewaren.Snapte ik ook niet helemaal. Ik dacht dat zij en suzanne hun stemmen zouden sparen om ooit Dio eruit te knikkeren.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Wat een saaie aflevering.
quote:Chocopinda schreef op 24 november 2016 @ 22:11:

Wat een saaie aflevering.
quote:thee schreef op 24 november 2016 @ 20:52:

Ik vind zulke eetproeven eigenlijk niet kunnen.Ik ging weer als vanouds over m'n nek. Man wat was dat goor.
Sinds dat gerommel met stemmen ben ik helemaal het spoor bijster. Moet ik nog gaan rekenen ook.

Nu wordt het zeker de 3 vrouwen tegen de 2 mannen al vond ik Anna wel standvastig om niet op de mannen te stemmen. Maar ik zag een voorstukje van Anna waarin ze tranen met tuiten huilde om wat ze had gedaan.

Dus ze zal wel ook op 1 van de mannen stemmen volgende week.

Ik heb toch wel een zwak voor Dio, soms is hij best wel grappig. Maar eigenlijk begin ik een beetje ER-moe te worden merk ik.
Had kotsende vent op de bank, bahbah

Zou niets voor mij zijn zo'n eetproef.

Ik snap geen bal van jessies stem nu heeft ze niets meer en Koos was er met 9 stemmen al uit. Nu hebben anderen nog stemmen over en wordt het een lastig verhaal.

Ik sluit me wel aan mij Emmetje, waar ik eerst heel graag keek merk ik dat het nu meer gewoonte is en dat ik 'het toch al volg' maar dat ik het steeds minder boeiend vindt.
Ik gun alleen Bertie en Jay nog de finale. Verder niemand.

Wat een overgebleven stelletje niksnutten dit keer. Jammer.
Eens met Lizzy.

Anna vind ik in ER redelijk irritant, ik weet niet precies waarom eigenlijk. Ik vond haar bij HNTM best leuk en zelfverzekerd overkomen, maar bij ER heb ik het idee dat ik naar een heel erg jong meisje kijk die niet goed weet wat ze wilt....

Dio vond ik heel leuk, maar na dat gedoe met Dave vind ik m wat hypocriet. Eerst moeilijk doen over de hak die Dave gezet is, en vervolgens zonder blikken of blozen keihard het spel aan gaan om Jalou eruit te gooien en haar ook niet eens meer aankijken. Hij doet precies hetzelfde. Die mag er van mij dus ook uit.

Thomas gun ik het ergens nog wel, Suzanne ook. Maar ik hoop dat Bertie of Jay wint Wat is Jay bijgedraaid en wat een ander persoon nu hij bij Bertie zit!
quote:Roxy21 schreef op 24 november 2016 @ 21:54:

Ik snap niet waarom jessie nu een stem op koos heeft uitgebracht, die had ze beter kunnen bewaren.

Ik denk dat ze beetje dom was om dat door te hebben. Ik vond ook heel raar.

Ergens vond ik het voor Koos best sneu dat hij er zo uit moest. Ik gunde het hem in elk geval om langer het spel te blijven dat Jessie.

Ik hoop echt zo dat Bertie wint. Jay jay is wel positief veranderd.

Voor de rest wat op de gewone eiland zit, vind ik toch allemaal slappe hap.

Dio is volgens mij de rapper die tot nog toe het verst gekomen is.
Daarom vind ik het ook zo oneerlijk dat Jessie maar doorgaat. Ze presteeert niks, kan niet overleven en heeft tactisch ook nog eens niks te bieden.
quote:MarindaH schreef op 24 november 2016 @ 21:09:

"Laat zien dat je een echte man bent", zegt Dennis, die zelf niet eens lang genoeg bleef om de eetproef te halen!Ik snap je wel, maar ik vind het wel wat flauw om dennis hier nog altijd op af te rekenen. Nicolette heeft helemaal niet meegedaan aan de expeditie, zelfde als vorige presentatoren. Daar is toch ook nooit commentaar op?
Ik heb het vandaag pas terug gekeken en het werd bij de eetproef pas interessant als in, robinson achtig. Ik vond het echt gênant hoe ze alleen maar praten over hoe goed ze hebben gestemd, enzovoort. En dan het; "het eten is bijna op", en dat alleen concluderen zonder er enige actie aan te verbinden, zoals vissen, ofzo. Man man!0
Ik heb net ook gekeken.

Ook ik vind dat er nu nog weinig ER waardige kandidaten over zijn.

Geen sterke of slim gespeelde mensen.

Alleen kandidaten die op het juiste moment goed stemmen, en een beetje konkelen met elkaar.

Jayjay en Bertie vind ik wel expeditie waardig.

Hoop ook dat hun allebei in de finale komen.
Wat een suf seizoen zeg. Veel mensen waar ik niks mee heb/vervelend vind/niet Robinson waardig vind. Bertie vind ik de Robinson, knap hoe zij het al zo lang kan volhouden op Afvallerseiland. Koos vond ik ook nog leuk, jammer dat ze die ook weg wilden hebben. Thomas vind ik echt zo'n meeloper, vervelend mannetje.
quote:mjdlh schreef op 27 november 2016 @ 17:04:

[...]

Ik snap je wel, maar ik vind het wel wat flauw om dennis hier nog altijd op af te rekenen. Nicolette heeft helemaal niet meegedaan aan de expeditie, zelfde als vorige presentatoren. Daar is toch ook nooit commentaar op?Sja, wie kaatst kan de bal verwachten. En het maakt natuurlijk niet uit hoe lang hij presenteert, daar veegt ie z'n opgave niet mee weg. Maar afrekenen, neuh ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven