Expeditie Robinson 2017
donderdag 13 juli 2017 om 20:45
7 september gaat het nieuwe seizoen weer van start. In dit topic kunnen we weer kletsen over alle kandidaten en opdrachten en napraten over leuke gebeurtenissen natuurlijk ordinair trashen.
De nieuwe kandidaten worden vanaf nu bekend gemaakt.
Dit seizoen mogen er 4 niet-BN'ers meedoen. Na een selectieprocedure zijn deze 4 kandidaten uitgekozen:
* Herold Dat uit Asten, ondernemer
* Carlos Platier Luna uit Oldenzaal, judoka
* Imke Wieffer uit Enschede, verloskundige
* Marlé Janssen uit Houten, onderhandelaar bij de politie.
Van de BN'ers tot nu toe bekend:
* Marieke Elsinga, radio DJ en tv presentatrice.
* Roeland Fernhout, acteur
* Anouk Hoogendijk, oud-voetbalinternational
* Niels Gomperts, acteur
* Nicole Buch, tv producente en presentatrice, en weduwe van wijlen Menno Buch
* Carolina Dijkhuizen, musicalster
* Danny Froger, zoon van èn zelf ook zanger
* Soundos el Ahmadi, actrice, presentatrice, stand-upcomedian
* Shelly Sterk, presentatrice
* Brace, rapper/zanger
* Kaj Gorgels, YouTuber
* Henk Poort, opera- en musicalzanger en acteur
* Vader-dochter duo Richard Witschge (ex-prof voetballer) en dochter Joelle Witschge (model).
* Lil' Kleine, muzikant en acteur
De nieuwe kandidaten worden vanaf nu bekend gemaakt.
Dit seizoen mogen er 4 niet-BN'ers meedoen. Na een selectieprocedure zijn deze 4 kandidaten uitgekozen:
* Herold Dat uit Asten, ondernemer
* Carlos Platier Luna uit Oldenzaal, judoka
* Imke Wieffer uit Enschede, verloskundige
* Marlé Janssen uit Houten, onderhandelaar bij de politie.
Van de BN'ers tot nu toe bekend:
* Marieke Elsinga, radio DJ en tv presentatrice.
* Roeland Fernhout, acteur
* Anouk Hoogendijk, oud-voetbalinternational
* Niels Gomperts, acteur
* Nicole Buch, tv producente en presentatrice, en weduwe van wijlen Menno Buch
* Carolina Dijkhuizen, musicalster
* Danny Froger, zoon van èn zelf ook zanger
* Soundos el Ahmadi, actrice, presentatrice, stand-upcomedian
* Shelly Sterk, presentatrice
* Brace, rapper/zanger
* Kaj Gorgels, YouTuber
* Henk Poort, opera- en musicalzanger en acteur
* Vader-dochter duo Richard Witschge (ex-prof voetballer) en dochter Joelle Witschge (model).
* Lil' Kleine, muzikant en acteur
anoniem_69096 wijzigde dit bericht op 04-09-2017 13:57
44.00% gewijzigd
donderdag 26 oktober 2017 om 21:46
donderdag 26 oktober 2017 om 21:56
Toch zielig dat die wormen zo de kop wordt afgebeten.
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
donderdag 26 oktober 2017 om 21:58
Da's allemaal toneel.
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
donderdag 26 oktober 2017 om 22:14
De eetproef komt elk jaar eigenlijk wel terug hoor. Ze hebben wel gekkere dingen gegeten.
Aardige aflevering, maar blijf er zo weinig aan vinden dit jaar. Zo weinig leuke kandidaten.
Ik mis de oude Robinson dagen, toen ze nog niet zo verwend werden als nu.
donderdag 26 oktober 2017 om 22:38
Serieus? Dat winnaars eiland vind ik echt verschrikkelijk. Geknuffel met de presentatoren vind ik ook niks, Dennis überhaupt niet als presentator of persoon. Een opgever presentator maken van dat programma, hoe verzin je het? Er waren seizoenen bij dat de kandidaten niks cadeau kregen, dat er voor elke meter gevochten moest worden en dat je op het puntje van je stoel zat bij de proeven en de eilandraad. Die dagen zijn allang weg.
Nieuwsgierig vraagje: keek je zeventien jaar geleden ook al?
donderdag 26 oktober 2017 om 23:05
Dat komt altijd pas na de samensmelting, dus dat kun je nu nog helemaal niet gemist hebbenChandelier schreef: ↑26-10-2017 22:32Ik mis wel dat de winnaars van de proef naar zo'n luxe resort mochten, en dan zelf iemand uitkiezen om mee te gaan. Heerlijk hoe ze dan genieten.
donderdag 26 oktober 2017 om 23:05
Oke verrassend dan. Alle Robinson fans van het eerste uur die ik ken hebben een hekel aan al die privileges die ze krijgen nu. Maar ja de uitzondering bevestigd de regel.
Wil toch binnenkort de oude seizoenen weer eens terug kijken, dat waren nog eens tijden.
Mijn moeder en ik zijn toen eens bij een finale uitzending geweest, heel lang geleden, dat jaar dat jutta won, met Robin, de Zorro en de bananen gate. Was leuk...
Wil toch binnenkort de oude seizoenen weer eens terug kijken, dat waren nog eens tijden.
Mijn moeder en ik zijn toen eens bij een finale uitzending geweest, heel lang geleden, dat jaar dat jutta won, met Robin, de Zorro en de bananen gate. Was leuk...
donderdag 26 oktober 2017 om 23:09
Ik ben het helemaal met je eens.Madrid87 schreef: ↑26-10-2017 22:38Serieus? Dat winnaars eiland vind ik echt verschrikkelijk. Geknuffel met de presentatoren vind ik ook niks, Dennis überhaupt niet als presentator of persoon. Een opgever presentator maken van dat programma, hoe verzin je het? Er waren seizoenen bij dat de kandidaten niks cadeau kregen, dat er voor elke meter gevochten moest worden en dat je op het puntje van je stoel zat bij de proeven en de eilandraad. Die dagen zijn allang weg.
Afgelopen seizoenen waren er deelnemers die min of meer permanent op winnaarseiland zaten; heeft helemaal niks met de oorspronkelijk ER te maken.
Ik heb van begin af aan gekeken; toen jaren niet toen alle semi BN'ers hun opwachting maakten en kijk nu weer voor het 3e seizoen met dochter mee.
En die Dennis is inderdaad een aanfluiting als presentator. Ernst-Paul blijft de enige echte ER presentator.
donderdag 26 oktober 2017 om 23:29
Net afgekeken.. vond het een leuke verrassende aflevering. zeg nu eerlijk, wie had nou verwacht dat Soundous van die 3 zou doorgaan!.. De proef was ook heel leuk.. zo kon je zien wie echt qua kracht snel was, wie t meer van t puzzelen moest hebben en wie beiden goed kan (Niels blijkbaar)...Ik was verbaasd toen danny zn amulet los schoot hahah.. heb ni zo hoge pet van m qua slimheid (sorry)... en veeeeel nieuw respect voor Shelly.. ik dacht dat als ze die wormen zou zien ze gewn op voorhand al zou zeggen doeiii... of gewoon overgeven.. maar nee ze heeft toch maar geflikt en verdiend dus...Marle heeft veel kansen gehad dus ja jammer..
ik moest trouwens wel echt lachen bij dat commentaar van kaj en danny op soundous haha.. en haar overdreven gedrag erbij.. deed ze natuurlijk express irritant.. net zo n duiveltje ... grappige scene!
ik moest trouwens wel echt lachen bij dat commentaar van kaj en danny op soundous haha.. en haar overdreven gedrag erbij.. deed ze natuurlijk express irritant.. net zo n duiveltje ... grappige scene!