Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson Livestream Videoland

23-01-2020 15:23 181 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of er al een topic is, zo ja dan vraag ik wel aan een mod of die weggehaald wordt.
Vanavond om 20:30 begint de livestream. Ik ben heel benieuwd. Eindelijk zonder BNN'ers en ouderwets Nederland tegen België.
De trailer was weer veel belovend. Ik ga kijken!
Alle reacties Link kopieren
Haha ja ik snap het ook niet helemaal.
Ik had juist het idee dat de Belgen veel meer bezig waren met Nederlanders er uit stemmen.

Van de finalisten was Thomas de terechte winnaar maar ik hoopte wel een beetje op Jorik. Omdat het zo toch wel een voorspelbare uitslag was.
Alle reacties Link kopieren
Koen vond ik in het begin echt verschrikkelijk maar ik ben hem wel meer gaan waarderen.
Hij is alleen echt wel heel dom, gelukkig weet hij dat zelf ook :proud:
Hahaha ja met dat Romeinse cijfer. Ik ging echt stuk. Lief overigens van Elroy dat hij hem toch maar even op weg hielp.
Ah wat vond ik die laatste halve finalisten proeven stom zeg. Hadden ze veel leuker en spannender kunnen maken. Finaleproef was wel weer leuk! En heerlijk niet al die terugblikken. Veel rustigere, maar toch spannende finale en een terechte winnaar. Wel heel apart dat hij van bijna verloving naar nieuwe vriendin is overgestapt.
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat zag ik ook ergens hier in een pop-op schermpje verschijnen, dat hij nu een ander heeft! Misschien heeft hij haar, toen hij op het eiland zat, te veel geïdealiseerd en viel het eenmaal thuis tegen?

Ik heb vanochtend gekeken. Ik had niet door dat meteen ook de finale te zien zou zijn, dus dat was een verrassing.
Het was dus dezelfde proef als in de zeg maar reguliere versie van afgelopen jaar. Gelukkig won Thomas met echt een winnend shot en was het niet zoals bij Hugo, dat alle ballen op waren en hij moest gaan staan afwachten of de ander wel of niet nog iets zou raken.

Jammer dat Yorick (Jorik?) niet in de finale kwam. Maar wel lachten dat Koen het lukte.
Ik heb iets van een Eilandpraat wel gemist, jullie ook?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Marnamai schreef:
01-05-2020 00:10
Mag ik het hier uitschreeuwen hoe geweldig ik het vind dat een Belg won :-D ...


Die Nederlanders met hun complotten om alle Belgen er zo snel mogelijk uit te gooien ... en dan staan er alsnog 2 in de finale en winter er 1 :-D.


En comeback-Koen vond ik ook zalig.
Al had Jorik in die finale ook niet misstaan en vroeg ik mij af wat Elroy daar deed.
Ben je vergeten dat vooral in het begin de Belgen alleen maar op en aanmerkingen over de Nederlanders hadden terwijl ze ze nog niet eens kenden .

Thomas terechte winnaar daar niet van .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven