Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson Livestream Videoland

23-01-2020 15:23 181 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of er al een topic is, zo ja dan vraag ik wel aan een mod of die weggehaald wordt.
Vanavond om 20:30 begint de livestream. Ik ben heel benieuwd. Eindelijk zonder BNN'ers en ouderwets Nederland tegen België.
De trailer was weer veel belovend. Ik ga kijken!
Alle reacties Link kopieren
Om 20:30 staat ie er op.
Ik had vanmiddag ook even gechecked, maar helaas... nog niets.
Nog heel even wachten
Dat staat toch duidelijk vermeld? Elke donderdag om 20.30 uur.
Oh, slim ja. Heb nog nooit op de donderdag zelf gekeken, maar had nu toevallig tijd. Ging er gewoon vanuit dat het, net als bij bijna alle andere programma's op Videoland, gelijk 's ochtends al geplaatst werd en als ik Videoland open staat er nu al groot een afbeelding met nieuwe aflevering van Expeditie Robinson. Maar klopt inderdaad dat Expeditie Robinson pas om 20.30u er op staat. Helemaal niet meer naar geschakeld verder. Nou ja... Dan wordt het toch weer dit weekend kijken.
Tiana_76 schreef:
05-03-2020 19:56
Dat staat toch duidelijk vermeld? Elke donderdag om 20.30 uur.
Ze kunnen alleen zelf ook geen klokkijken bij Videoland want hij staat er nog niet op.

Heb dat super vaak.
Flaffy schreef:
03-03-2020 23:49
https://www.flair.be/nl/lifestyle/exped ... ssion=true

Het klopt dus dat de trappen verder uit elkaar staan ivm de lengteverschillen van de kandidaten.
Nu met die foto erbij snap ik opeens ook hoe ze dat doen. :$ de V zit niet vast aan de onderkant.
Niemand?

Ik merk dat ik vaak afdwaal tijdens de afleveringen. Voor het eerst ook dat ik er amper zin nog in heb. Elke keer hetzelfde. Het wordt te voorspelbaar. Te veel gekonkel waardoor de afleveringen saai worden. Het expeditie gehalte is weg. Alleen maar spel en manipulatie. Ook sneu om jezelf terug te zien en te merken dat iedereen zich aan je irriteerde.

De proef vond ik overigens weer erg spannend. Natassia heeft het super goed gedaan.

Ik vind het toch altijd weer bijzonder hoe vriendelijk en vrolijk ze blijven met amper eten. Ik word met een dag te weinig eten al chagrijnig en ziek. Ik moet echt eten.

Als ik kijk naar Farah. Hoe kan zij nog energie over hebben? En is dit niet schadelijk? Ik had gelezen dat ze juist meer voedsel kregen door chronische klachten na expeditie robinson toentertijd. Ik zou dit allemaal er niet voor over hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond deze aflevering juist leuk.
De waarschijnlijk grappig bedoelde opmerking "overloper" pakt uiteindelijk minder goed uit denk ik.
En ik ben benieuwd wie er door wie uitgedaagd wordt op wraakeiland.
Alle reacties Link kopieren
Met 3 op wraak eiland terwijl er maar 1 door kan is wel een issue.
Ze moeten bijna wel met 3 tegelijk ‘duelleren’. Want anders is degene die 2 keer moet in het nadeel.

Ik ben op het moment voor Kevin, leuke kerel vind ik dat. Van de Nederlanders mag Jorrik wel in de finale komen.
Alle reacties Link kopieren
Heeft er iemand al gekeken?
Ruth heeft al voor de tweede keer de individuele proef gewonnen, sterke speler!
En weer een winnaarseiland... de puzzel kwam trouwens ook uit vorig seizoen.
Ik heb 'm ook al gekeken. Bizar inderdaad hoe Ruth weer de individuele proef heeft gewonnen. Ik stoorde me aan dat Belgische kamp, maar dat doet ze dan toch weer goed. Leuk voor Nelleke dat ze in de samensmelting zit, maar ik had de gezichten wel willen zien als Farah terug kwam. Ben benieuwd hoe het nu verder gaat verlopen. Dat Ruth op winnaarseiland zal zitten komt voor Koen natuurlijk totaal niet goed uit.
Alle reacties Link kopieren
Ik zat ook voor Farah te rooten.
Ik hoop dat Koen er nu snel uit vliegt.
Ik heb ook gekeken. Zat echt te stuiteren op de bank dat er twee vrouwen als eerst binnen waren, zonder een ander een duw te hoeven geven. :proud:

En ik ben heel blij dat Nelleke er nog bij zit. Maar die was hier niet zo geliefd volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
YellowLemon schreef:
13-03-2020 15:39
Ik heb ook gekeken. Zat echt te stuiteren op de bank dat er twee vrouwen als eerst binnen waren, zonder een ander een duw te hoeven geven. :proud:

En ik ben heel blij dat Nelleke er nog bij zit. Maar die was hier niet zo geliefd volgens mij.
Ik heb niks tegen Nelleke, ze is ook niet een van mijn favorieten maar als ze wint zou ik het niet erg vinden.
Alle reacties Link kopieren
YellowLemon schreef:
13-03-2020 15:39
Ik heb ook gekeken. Zat echt te stuiteren op de bank dat er twee vrouwen als eerst binnen waren, zonder een ander een duw te hoeven geven. :proud:

En ik ben heel blij dat Nelleke er nog bij zit. Maar die was hier niet zo geliefd volgens mij.
Ik heb niks tegen Nelleke, ze is ook niet een van mijn favorieten maar als ze wint zou ik het niet erg vinden.
Ik vond haar irritant op de een of andere manier. Maar met haar 9 levens heeft ze dit zo goed gedaan! En dat wekt wel veel symphatie op bij mij.
Ruth vind ik een zeer sterke speler. Hopelijk is winnaareiland geen negatief iets voor haar. Elroy er nog in. Jammer! En hij zal niet heel snel eruit worden gestemd. Naja misschien door de Belgen..

Ach Natasha was echt een lieverd!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben heel blij dat Nelleke er nog in zit. Ze heeft zich vanaf het begin af aan zo goed staande gehouden. En ik vind het ook nog eens een leuke en vrolijke meid.
Alle reacties Link kopieren
Zat er ook een scheermesje in het mandje? Of heeft Nelleke haar oksels gewoon permanent onthaard :proud:
Oh, dit was een leuke aflevering. Hoe het Nederlands-Vlaamse kamp zo Niels eruit wipte. Jammer dat Ruth er niet bij was.

Ik gun de overwinning aan Thomas of Kevin, leuke mannen zijn dat.
Alle reacties Link kopieren
Ach nu Ruth er niet bij is krijgt ze het wel nog een keer te horen. Weer een mooi moment :proud:

Koen krijgt het heel zwaar nu in de groep, had liever hem er uit gezien maar hij zal de volgende zijn.
Ja, Koen heeft alleen Ruth nog in zijn hoek, dus die kan geen kant meer op.

Daarna zal Ruth wel vertrekken als zij eens tussendoor van winnaarseiland afkomt. En dan nog Herman en Nelleke. Daarna wordt het ieder voor zich.
Zou me niets verbazen als Koen daadwerkelijk zelf gaat opstappen volgende week. Die leek zo afhankelijk te zijn van Niels en Ruth. In het voorstukje zie je ook al dat hij helemaal ontspoort. Heb me overigens goed vermaakt met het stuk dat Koen commentaar gaf op de prijs die Nelleke won.
Verwacht overigens dat Nelleke het slachtoffer is volgende week gezien de voorstukjes.
AnAppleADay schreef:
20-03-2020 12:15
Ach nu Ruth er niet bij is krijgt ze het wel nog een keer te horen. Weer een mooi moment :proud:

Koen krijgt het heel zwaar nu in de groep, had liever hem er uit gezien maar hij zal de volgende zijn.
Die kop van hem toen hij door had wat er gebeurd was .
Nieks bleef sportief gaf toe dat hij het ook gedaan zou hebben . Vind hem wel sympathiek maar Koen mag er volgende keer uit als hij zelf niet opstapt .
Yildizlar schreef:
20-03-2020 18:58
Die kop van hem toen hij door had wat er gebeurd was .
Nieks bleef sportief gaf toe dat hij het ook gedaan zou hebben . Vind hem wel sympathiek maar Koen mag er volgende keer uit als hij zelf niet opstapt .
Haha, ja. Eerst zelf allemaal kampgenoten voorliegen en er dan uitmikken maar beledigd zijn als je zelf bedrogen wordt.
Alle reacties Link kopieren
Tiana_76 schreef:
20-03-2020 19:00
Haha, ja. Eerst zelf allemaal kampgenoten voorliegen en er dan uitmikken maar beledigd zijn als je zelf bedrogen wordt.
Ja bizar! Hij heeft precies hetzelfde gedaan bij Nelleke en nu beschuldigt hij de anderen.

Ik vond het ook wel sneu voor Thomas, hij had er echt moeite mee dat hij op Niels had ‘moeten’ stemmen.
Wat vond ik Ruth onsympathiek zeg!
Heel naar. En ik had veel irritaties naar Nelleke, maar dat is helemaal omgedraaid. Hoe zij dit constant overleefd. Veel respect voor.
Als ze slim is vormt ze een bondje met Ruth, Koen en?
Ik vind het allemaal geen leuke mensen, maar dat komt omdat het spel weer zo duidelijk naar voren komt.
En die Elroy. Nog steeds verschrikkelijk. Jammer toch maar weer dat je altijd wat hard moet zijn in dit spel om te winnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven