Entertainment alle pijlers

F1/Max Verstappen deel 6

13-11-2021 18:48 3003 berichten
Deel zes in de topicreeks over Max Verstappen en alles wat met Formule 1 te maken heeft. Afbeelding

Vorige deel


Afbeelding

Afbeelding
anoniem_65cdc6932d812 wijzigde dit bericht op 12-12-2021 21:50
7.40% gewijzigd
Is er al iets bekend over de HAMstar?
Alle reacties Link kopieren
Aurorus schreef:
04-02-2022 12:24
Haas heeft zijn auto gepresenteerd: https://twitter.com/HaasF1Team/status/1 ... 6995733505

Ik hoop voor ze dat er meer veranderingen zijn doorgevoerd dan op het blote oog te zien is in vergelijking met vorig jaar, haha.

2021:
Afbeelding


2022:
Afbeelding
"I love not Man the less, but Nature more..."
Hier kun je mooi zien hoe dit ontwerp afwijkt van wat de FIA had bedacht.
Ben benieuwd waar de rest mee komt.


Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Het circus kan weer beginnen :cheer2:
Afbeelding
Ah daar is 'ie. Las ergens dat Max gezegd zou hebben dat 'ie nog zo'n seizoen niet zou trekken. Kan me echter niet voorstellen dat 1 van beiden gas terug gaat nemen.
Ik moest lachen. :D

Afbeelding
RikM schreef:
07-02-2022 20:20
Ik moest lachen. :D

Afbeelding
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Hahaha! Nu zie ik het pas :hihi: Ik dacht eerst 'Is dat nou een kale kip ofzo?"
pimpom wijzigde dit bericht op 08-02-2022 09:11
0.61% gewijzigd
"I love not Man the less, but Nature more..."
Geniaal.
Hebben jullie dat nog meegekregen van die veiling voor het goede doel? Je kon een rondleiding door de fabriek van het Mercedes F1-team winnen. Christian Horner is mee gaan bieden en heeft gewonnen. Afbeelding
RikM schreef:
07-02-2022 22:53
Hebben jullie dat nog meegekregen van die veiling voor het goede doel? Je kon een rondleiding door de fabriek van het Mercedes F1-team winnen. Christian Horner is mee gaan bieden en heeft gewonnen. Afbeelding
Hahaha wat een baas!
RikM schreef:
07-02-2022 22:53
Hebben jullie dat nog meegekregen van die veiling voor het goede doel? Je kon een rondleiding door de fabriek van het Mercedes F1-team winnen. Christian Horner is mee gaan bieden en heeft gewonnen. Afbeelding
Zat een typefout in de naam van de bieder, iets van ChrisRian Horner, dus het is de vraag of het Horner zelf is maar zou wel leuk zijn.
Katjaishier schreef:
07-02-2022 23:02
Zat een typefout in de naam van de bieder, iets van ChrisRian Horner, dus het is de vraag of het Horner zelf is maar zou wel leuk zijn.

Hij heeft het eerder geflikt bij McLaren. ;-D

Toen hebben ze hem alleen de showroom en de kantoren laten zien en daarna snel door naar het restaurant. :-D
Alle reacties Link kopieren
Heeft Williams niet ook eerder iets dergelijks uitgehaald en dan met een bezoekje aan de Red Bull fabriek?

Weet het alweer, dat was Zak Brown.
Well behaved women rarely make history.
RikM schreef:
07-02-2022 23:27
Hij heeft het eerder geflikt bij McLaren. ;-D

Toen hebben ze hem alleen de showroom en de kantoren laten zien en daarna snel door naar het restaurant. :-D
Hahaha, lees nu dat hij het echt heeft gedaan. Geweldig!
Ik had nog nooit van Woking gehoord tot de zaak van Prins Andrew. Hij zou met zijn dochter hebben gegeten bij de Pizza Express in Woking op de avond dat hij seks met Virginia Giuffre zou hebben gehad.

Lees ik dit over Zack Brown en zijn gewonnen rondleiding bij Red Bull:

In 2007 werd het team namelijk uitgesloten van het constructeurskampioenschap in de Formule 1. Dat was het gevolg van de zogenaamde Spygate. Technische informatie van Ferrari kwam destijds via Nigel Stepney terecht bij Mike Coughlan en McLaren. Bewijs daarvoor kwam aan het licht toen de vrouw van Coughlan een 780 pagina's tellend document wilde kopiëren bij een plaatselijke drukkerij in Woking.

Ze maken nog eens wat mee in Woking.
Lando Norris heeft voor vier (!) jaar bijgetekend bij McLaren. Lijkt me een goede match. Hopelijk komt die eerste overwinning snel.
McLaren komt trouwens binnenkort met een LEGO-set van hun auto. Kost wel een paar centen: €179,99


Afbeelding

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
09-02-2022 13:21
McLaren komt trouwens binnenkort met een LEGO-set van hun auto. Kost wel een paar centen: €179,99


Afbeelding

Afbeelding
:kwijl:
"I love not Man the less, but Nature more..."
Alle reacties Link kopieren
Caitlyn Jenner (ja, die ja) komt met een eigen team naar de W-series. Ik moest toch echt even knipperen.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
En helaas voor Horner:

[@motorsportcomtr] Christian Horner won't be able to go to the Mercedes factory! Horner, who made the highest donation for the "trip to the Mercedes factory" at the Autosport Awards,will not be able to use the award due to the "other team employees are not eligible to participate in this trip" rule.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
09-02-2022 13:21
McLaren komt trouwens binnenkort met een LEGO-set van hun auto. Kost wel een paar centen: €179,99


Afbeelding

Afbeelding

O die wil ik!
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
09-02-2022 13:21
McLaren komt trouwens binnenkort met een LEGO-set van hun auto. Kost wel een paar centen: €179,99


Afbeelding

Afbeelding
Ik vind dit echt heel cool.
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe RedBull

Afbeelding
"I love not Man the less, but Nature more..."
Alle reacties Link kopieren
Nou smashing hoor :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven