Entertainment alle pijlers

F1/Max Verstappen Part 2

23-10-2016 21:32 3008 berichten
Deel 2 alweer. Een onverwacht goed lopend topic over de F1 en Max (en de andere coureurs).

Hier gaan we weer verder met de laatste paar races van 2016. Eindigt Max nog als 4e dit jaar en waar eindigt Max in 2017?

Wordt Rosberg de wereldkampioen dit jaar of toch weer Hamilton? We gaan het zien!

Verder met 2017:

Alle starttijden van de races (de voorbeschouwingen beginnen via Ziggo een uur eerder en via Sky anderhalf uur eerder):

Alle reacties Link kopieren
Oehh, dat kan misschien wel lekker gaan knetteren daar.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Op diezelfde Twitterpagina laten ze ook een flinke overstroming in Brazilie zien. Wordt misschien wel een erg natte race.
quote:IrishCassidy schreef op 09 november 2016 @ 22:37:

En een interessante press conference morgen! Nu al zin in

https://twitter.com/C4F1/status/796456897251594244

Ik heb er ook zin in! Dat wordt heel interessant. Vanavond gelijk even kijken naar de persconferentie.

Die icoontjes achter de namen zijn ook leuk op die Twitterpagina.

Een hamer en klok achter de naam Hamilton wijst op "Hammertime", de schoen achter Ricciardo de "Shoey", het blauw achter de naam Vettel zal wel verwijzen naar de blauwe vlag en achter de naam Massa de verwijzing naar Brazilië.

Maar waarom eigenlijk de camera's achter de namen Rosberg en Verstappen? Bij die camera's kan ik niet zo gauw iets bedenken. Weten jullie dat?
Nee, was precies hetzelfde aan het denken. geen idee. Dat ze picture perfect zijn of stiekem hobbyfotografen?
quote:Medina schreef op 10 november 2016 @ 09:23:

[...]

Ik heb er ook zin in! Dat wordt heel interessant. Vanavond gelijk even kijken naar de persconferentie. Waar kijk je die dan?
quote:RikM schreef op 10 november 2016 @ 10:27:

[...]

Waar kijk je die dan?

Op YouTube worden ze vaak volledig opgenomen en naderhand uitgezonden door verschillende users. Dan moet je in het zoekveld op YouTube bijv. iets invullen als 'Drivers press conference 2016 F1 Brazil GP' of 'Thursday press conference F1 2016 Brazil'. Meestal vind je het dan wel.

Op vrijdag is de persconferentie van de team principals. Deze is ook daarna te zien op YouTube.

En als je het nog niet gezien hebt: een leuke 'Drivers press conference' van dit jaar is die van Hongarije met Max. Er wordt aan alle coureurs gevraagd welke auto zij privé rijden. Allemaal zeggen ze Porsche of Ferrari, maar Sainz zegt heel droog dat hij een Golf heeft.
quote:louise1 schreef op 10 november 2016 @ 09:32:

Nee, was precies hetzelfde aan het denken. geen idee. Dat ze picture perfect zijn of stiekem hobbyfotografen?Picture perfect is Rosberg zeker. Ik vind dat hij een beetje het gezicht heeft van een model.
quote:Medina schreef op 10 november 2016 @ 12:52:

Picture perfect is Rosberg zeker. Ik vind dat hij een beetje het gezicht heeft van een model.

Je bent niet de enige die dat vindt, in de paddock heeft hij de bijnaam Barbie.

Ooit verzonnen door Mark Webber meen ik, vanwege zijn mooie gezicht en blonde lokken.

quote:Medina schreef op 10 november 2016 @ 12:47:

Op YouTube worden ze vaak volledig opgenomen en naderhand uitgezonden door verschillende users. Dan moet je in het zoekveld op YouTube bijv. iets invullen als 'Drivers press conference 2016 F1 Brazil GP' of 'Thursday press conference F1 2016 Brazil'. Meestal vind je het dan wel. Bedankt. Ik ben daar vaak te laat voor denk ik want die video's worden snel verwijderd ivm copyright.
Ik vind hem veel van Bill Granger weg hebben. Dezelfde zoetigsappige uitstraling. Not my type:

https://www.google.nl/sea ... =V2UkWOrDBMjWap6xgIAH#tbm=isch&q=bill+granger&imgrc=0M_4U5BiUO_pEM%3A
quote:IrishCassidy schreef op 09 november 2016 @ 22:37:

En een interessante press conference morgen! Nu al zin in

https://twitter.com/C4F1/status/796456897251594244Even offtopic; ik heb zoooo vreselijk moeten lachen om het filmpje in het bericht wat daaronder staat
quote:RikM schreef op 10 november 2016 @ 13:18:

[...]

Bedankt. Ik ben daar vaak te laat voor denk ik want die video's worden snel verwijderd ivm copyright.Nee, dat valt reuze mee. De video's van de drivers press conference blijven meestal gewoon staan. De Drivers press conference van Brazilië vindt straks plaats, dus die kun je vandaag pas wat later in de middag zien.
quote:Medina schreef op 10 november 2016 @ 09:23:

[...]

Ik heb er ook zin in! Dat wordt heel interessant. Vanavond gelijk even kijken naar de persconferentie.

Die icoontjes achter de namen zijn ook leuk op die Twitterpagina.

Een hamer en klok achter de naam Hamilton wijst op "Hammertime", de schoen achter Ricciardo de "Shoey", het blauw achter de naam Vettel zal wel verwijzen naar de blauwe vlag en achter de naam Massa de verwijzing naar Brazilië.

Maar waarom eigenlijk de camera's achter de namen Rosberg en Verstappen? Bij die camera's kan ik niet zo gauw iets bedenken. Weten jullie dat?Volgens mij is daar een hele logische verklaring voor. Nico en Max staan op de foto in die tweet.
https://www.youtube.com/watch?v=WR9l6NemNzM

Staat er al op de drivers press meeting
Hamilton weer met zijn telefoon bezig.
Hier een iets betere kwaliteit versie:

https://www.youtube.com/watch?v=hKGGNX6IuuU

Ik had 'm vanmiddag al live meegekeken. Ik vond 'm wel leuk eigenlijk, hoewel ik Charlie niet echt iets nieuws vond vertellen. Maar geinig om hem daar ook eens te zien.

Hamilton heeft met z'n selfies en commentaar op de persconferenties (altijd dezelfde standaardvragen) toch maar mooi iets in gang gezet. Ze lijken nu meer hun best te doen om het wat aantrekkelijker te maken voor de kijkers. In het verleden waren de persconferenties op donderdag vaak zo saai.

Wie zou het meest betalen aan Max, Hamilton of Rosberg?
quote:IrishCassidy schreef op 10 november 2016 @ 14:00:

[...]

Volgens mij is daar een hele logische verklaring voor. Nico en Max staan op de foto in die tweet. Oh, dat is het natuurlijk.
Heeft iemand een live stream link van de eerste vrije training? RTL Duitsland maar Channel4 zenden het niet uit. SPORTEK volgt de uitzending van Channel4 dus ook niet.
Ik wilde 'm net hier neerzetten :

http://squirrelstreams.pw/sky-sports-f1-live/
Die doet het niet op mijn ipad en niet op mijn samsung tablet..

Iets met format en server en netwerk fail.
Maar wel op mijn htc telefoon, dan maar op klein scherm!
vt2 is begonnen
Dat worden weer heeeel veel Alonso memes

http://www.dailymail.co.uk/sport/formul ... -Prix.html?

"Back off Max".

Nouja, hoe serieus is dat artikel? Je weet het niet hè (DailyMail). Kan zo maar eens waar zijn, of enorm overdreven/verzonnen zijn.

Ach, Max racet toch wel zoals hij zelf wil.

Laten we hopen op regen tijdens de race. Dat zet pas alles op z'n kop. Nog veel meer dan Max doet.
P 1 of P 2 , hij kan het aan
quote:IrishCassidy schreef op 12 november 2016 @ 03:01:

http://www.dailymail.co.uk/sport/formul ... -Prix.html?

"Back off Max".

Nouja, hoe serieus is dat artikel? Je weet het niet hè (DailyMail). Kan zo maar eens waar zijn, of enorm overdreven/verzonnen zijn.

Ach, Max racet toch wel zoals hij zelf wil.

Laten we hopen op regen tijdens de race. Dat zet pas alles op z'n kop. Nog veel meer dan Max doet.Als dit waar is dan zijn het toch echte mietjes he.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven