F1/Max Verstappen Part 3

zondag 9 juli 2017 om 20:26
Deel 3 alweer. Nieuw topic, nieuwe kansen!
Is de pech voor Max vanaf nu verleden tijd?
Blijft het een strijd tussen alleen Hamilton en Vettel?
Of kunnen anderen zich nog in die strijd mengen? Bottas, Ricciardo misschien?
Hoe gaat dit jaars Silly Season eruit zien?
Kortom, het F1-topic over alles wat er maar mee te maken heeft!

Is de pech voor Max vanaf nu verleden tijd?
Blijft het een strijd tussen alleen Hamilton en Vettel?
Of kunnen anderen zich nog in die strijd mengen? Bottas, Ricciardo misschien?
Hoe gaat dit jaars Silly Season eruit zien?
Kortom, het F1-topic over alles wat er maar mee te maken heeft!

zondag 22 oktober 2017 om 22:53
zondag 22 oktober 2017 om 22:56
Echt zo lekker geloofwaardig ookMevrouwJack schreef: ↑22-10-2017 22:52Hamilton heeft elke race een andere favoriete track, favoriet publiek, etc![]()

zondag 22 oktober 2017 om 22:57
F FIA dan; zij delen de straf uitdaenerys79 schreef: ↑22-10-2017 22:53F Kimi, F Ferrari, ik ben boos. ze doen dit gewoon expres omdat ze het niet kunnen hebben dat Max met kop en schouders boven de rest uitsteekt, met z’n 20 jaar. Hij hoort op dat podium. Ik heb de rest nog nooit van 16 naar 3 zien rijden. Bah... doorgestoken kaart.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind het overigens ook belachelijk; dit gebeurt zoooooo vaak

zondag 22 oktober 2017 om 23:03
ja klopt, maar het lijkt wel alsof ze dit soort dingen alleen doen als Ferrari er profijt van heeft. ik vraag me af of ze Kimi van het podium hadden gestuurd als het andersom was geweest
Ferrari
Internal
Affairs
(ja ik kijk Ziggo

Don't cry, buy a bag and move on.

zondag 22 oktober 2017 om 23:29
Zelfde steward als in Mexico. Weer zo'n inconsistente straf. 3 dagen lang niemand wat gehoord over op die manier rijden, niet in de trainingen en niet in de kwalificatie en ook niet vandaag door anderen in de race. En dan nu weer Max van podium trekken met zo'n straf.
Volgens Max was het dezelfde mongool als vorig jaar in Mexico en hoopt hij dat er volgend jaar niemand meer komt.
Volgens Max was het dezelfde mongool als vorig jaar in Mexico en hoopt hij dat er volgend jaar niemand meer komt.

zondag 22 oktober 2017 om 23:56
Het is ook de zelfde steward die hem een straf wilde geven voor de briljante actie bij Hamilton begrijp ik net van de napraat op Ziggo. Het lijkt niet per se Ferrari geld geilheid te zijn maar iemand die Max gewoon niet tof vind. Dus bereid is om hem te pakken terwijl anderen met zelfde rijdgedrag geen straf krijgen.
Saints zat eerder ook met 4 wielen erover in een gevecht die hij won blijkbaar.
Fia's site is plat en wereldwijd zijn er mensen foto's en filmpjes aan het plaatsen van andere rijders in deze race en kwalificatie die ook voordeel hadden met 4 wielen van het zwart af.
Maar goed, het is wat het is. Hopelijk heeft het nog gevolgen mbt deze steward of Charlie. Maar vooral voor de algehele be/naleving van regels. Duidelijke regels die minder hysterisch zijn en niet zo willekeurig gehandhaafd kunnen worden.
Saints zat eerder ook met 4 wielen erover in een gevecht die hij won blijkbaar.
Fia's site is plat en wereldwijd zijn er mensen foto's en filmpjes aan het plaatsen van andere rijders in deze race en kwalificatie die ook voordeel hadden met 4 wielen van het zwart af.

Maar goed, het is wat het is. Hopelijk heeft het nog gevolgen mbt deze steward of Charlie. Maar vooral voor de algehele be/naleving van regels. Duidelijke regels die minder hysterisch zijn en niet zo willekeurig gehandhaafd kunnen worden.

maandag 23 oktober 2017 om 07:42
http://www.f1-planet.com/index.php/fia- ... het-matje/
Grrrrr nog een kater vanwege die steward. Vorig jaar moest hij zelfs op het matje komen..
Grrrrr nog een kater vanwege die steward. Vorig jaar moest hij zelfs op het matje komen..

maandag 23 oktober 2017 om 10:21
daenerys79 schreef: ↑22-10-2017 22:53F Kimi, F Ferrari, ik ben boos. ze doen dit gewoon expres omdat ze het niet kunnen hebben dat Max met kop en schouders boven de rest uitsteekt, met z’n 20 jaar. Hij hoort op dat podium. Ik heb de rest nog nooit van 16 naar 3 zien rijden. Bah... doorgestoken kaart.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kimi heeft niet geklaagd.

dinsdag 24 oktober 2017 om 11:38

dinsdag 24 oktober 2017 om 11:54
Het heeft de F1 in ieder geval geen goed gedaan. Wat een prutsers.Fee-de-Goede schreef: ↑24-10-2017 11:38Ja zo waren er meer die uit eindelijk advantage hadden door vol van de baan af te zijn.
Prima zulke regels maar handhaaf ze dan de hele race voor iedereen.
Ben benieuwd of dit nog gevolgen gaat hebben voor deze steward.

woensdag 25 oktober 2017 om 09:48
Veel mensen spraken schande over de beslissing van de stewards, maar bij Ferrari denken ze daar anders over. Kimi Raikkonen vindt dat iedereen weet waar de baan ophoudt.Vlinder1122 schreef: ↑24-10-2017 11:54Het heeft de F1 in ieder geval geen goed gedaan. Wat een prutsers.
"Ik weet niet wat de stewards hebben gedaan en ben niet de persoon om te oordelen over de straffen. Het is wel zo dat iedere coureur weet waar de baan ophoudt."
"Op sommige punten kan je over de witte lijn heen, maar je mag dat niet doen om iemand in te halen. Ferrari legt ons altijd precies uit hoe de track limits per circuit in elkaar zitten. Iedereen weet uiteindelijk hoe die limits zijn."
Maar dat hij zelf naar binnen stuurde, en dat Max daardoor ook extra naar binnen moest sturen, dat vergeet hij.
Was duidelijk te zien, had Kimi niet naar binnen gestuurd dan was Verstappen gewoon op de baan gebleven. Dat Raikonen hem daar niet verwachtte, dat kan ik me voorstellen.